http://www.iltasanomat.fi/elokuvat/mtv3-dingosta-suunnitellaan-elokuvaa/art-1288464634743.html
Dingo-leffa tulossa?
7
279
Vastaukset
- Dingomania
Olisihan tämä hieno juttu ja jos vielä orginal kokoonpano jaksaisi kerran vielä tehdä paluun. Toivottavasti saisivat riidat sovituksi ja keikkaa juhlavuodelle!
- Iltis
Arvi Lind kohottaa katseen papereistaan: " Dingo on hajonnut" .. ja aikamatka alkaa..
- Dingoko hajonnut?
Ei kait se Dingo mihinkään ole hajonnut. Ainakin solisti on vuosien varrella koko ajan esiintynyt todella monenlaisten Dingo kokoonpanojen kanssa. Välillä vain kahdestaan jonkun toisen soittajan kanssa ja välillä isojen ryhmien kanssa.
Ei nyt tietenkään, vaan silloin syksyllä -86:han bändi hajosi. Eikä ne silloin ees ajatelleet että jonain päivänä tekisivät paluun, eikös se tarkota bändin hajoamista. Vaikka sittemmin Dingo onkin koottu uudestaan, vieläpä pariinkin kertaan
Olisi hieno juttu jos se kuuluisin kokoonpano vielä palaisi. Tosin hieman epäilen toteutuuko, no jos edes joku tulisi mukaan...Jonttu ainakin! :)
Oishan se hienoa että kuuluisin kokoonpano vielä joskus palais, ja että näkis vielä jotain päivänä senkin. Tosin ei uusikaan, tai nykyinenkään kokoonpano mikään huono ole. hyvin vetivät viime lauantain-sunnuntain välillä Swamp Rockissa, olin katsomassa
onnestasoikeena kirjoitti:
Oishan se hienoa että kuuluisin kokoonpano vielä joskus palais, ja että näkis vielä jotain päivänä senkin. Tosin ei uusikaan, tai nykyinenkään kokoonpano mikään huono ole. hyvin vetivät viime lauantain-sunnuntain välillä Swamp Rockissa, olin katsomassa
Dingoa olen fanittanut 80-luvulta asti, mutta ainoastaan kerran olen elävänä nähnyt eli vuoden 2008 kokoonpanon, Eve oli siis vielä mukana. Kyllähän nuo hommansa hoitivat. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436