Taas näitä................

Hurraa vaan

Etsimme RAKENNUSMAALARIA asiakasyrityksellemme Helsinkiin. Tehtävään kuuluu normaalit rakennusmaalarintyöt eli esim. ikkunoiden ja ovien maalinpoistoa ja maalausta sekä seinien tasoitusta ja maalausta. Arvostamme aikaisempaa kokemusta. Tehtävä on määräaikainen ja siitä on mahdollisuus päästä asiakasyrityksen palvelukseen.

Mikäli olet reipas ja työhön motivoitunut ja sinulla on kokemusta maalaustyöstä tai maalausalan koulutusta olet etsimämme henkilö. Tulityökortti edellytetään ja työturvallisuuskortti on eduksi. Tyydyyttävä suomenkielen taito on välttämätön.

Lisätietoja ja hakemukset :


WWW-osoite http://www.electros.fi

Yhteystiedot Ilkka Salmenkivi tai Lauri Tolonen, Puh: (09) 3422611, [email protected]

Työpaikan osoite 00380 HELSINKI
Palkkaus Teknologiateollisuuden TES
Työn luonne vuokratyöpaikka
Työkokemus ei lainkaan - 1v


Nää ei näköjään tajua että työn palkkaus ei kuulu tegnologiateollisuuden piiriin. Rakennusalan tes on se oikea palkkausmäärite. Ja syy on se että em. tessissä on palkkaus paljon pienempi.

11

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelpais mulle

      Paljonkohan se nyt sitten tuossa tapauksessa on tuon teknologiatessin mukaan? Todennäköisesti käteen jää enemmän kuin tonni ja mulle ainakin kelpais, todennäköisesti monelle muullekin.

      Vuokrafirmojen kautta olevat raksaduunarit nettoaa aina huonommin, itsestäänselvyys, mutta kyllä se aina työttömänä makaavan peruspäivärahan voittaa - jokainen sitten valitsee itse haluaako tienata tuon, vai jäädä kotiin makaamaan.

    • Olet aika Pälli

      Tuollainen "On se parempi kun ei mitään" asenne on vaarallinen.

      Vähän ajan kuluttua sanot "On se parempi että saa edes Riisikupin päivässä kun ei mitään"

      Ymmärtänet mitä tarkoitan ?

      • Kelpais mulle

        Ymmärrän varsin hyvin mitä tarkoitat ja toisaalta odotan ihmisten ymmärtävän myös sen mitä itse tarkoitan: Suomessa on lukematon määrä työttömiä, jotka kyllä tekisi töitä, JOS niitä vaan on jostain mahdollista saada ja jos pääsee edes vuokraorjana tienaamaan leipänsä, on se parempi kuin maata toimettomana työmarkkinatyen ja toimeentulotuen varassa.

        Kaikilla ei todellakaan ole tässä maassa mahdollisuutta "vaatia huippuliksoja" vaan on oltava tyytyväinen siihen vähäänkin, jota jostain onnistuu saamaan...


      • Bolse
        Kelpais mulle kirjoitti:

        Ymmärrän varsin hyvin mitä tarkoitat ja toisaalta odotan ihmisten ymmärtävän myös sen mitä itse tarkoitan: Suomessa on lukematon määrä työttömiä, jotka kyllä tekisi töitä, JOS niitä vaan on jostain mahdollista saada ja jos pääsee edes vuokraorjana tienaamaan leipänsä, on se parempi kuin maata toimettomana työmarkkinatyen ja toimeentulotuen varassa.

        Kaikilla ei todellakaan ole tässä maassa mahdollisuutta "vaatia huippuliksoja" vaan on oltava tyytyväinen siihen vähäänkin, jota jostain onnistuu saamaan...

        Kyllähän haku ilmoituksessa tulee jo esille että etsitään ammattilaista ja palkan täytyy myös olla senmukainen. Rakennusalan tessistä voi jokainen ihan itse lukea mikä on työn vaativuus ja mikä on sen palkkataso. Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää sitä. Siksi toisekseen räpeltäjä ei tuossa työssä saa edes aikaiseksi mitään hyväksyttävää jälkeä.


      • Kelpais mulle
        Bolse kirjoitti:

        Kyllähän haku ilmoituksessa tulee jo esille että etsitään ammattilaista ja palkan täytyy myös olla senmukainen. Rakennusalan tessistä voi jokainen ihan itse lukea mikä on työn vaativuus ja mikä on sen palkkataso. Ei voi olla niin vaikeaa ymmärtää sitä. Siksi toisekseen räpeltäjä ei tuossa työssä saa edes aikaiseksi mitään hyväksyttävää jälkeä.

        No ammattilainen varmaan tietää mitä sille "kuuluu maksaa" ja päättää siinä kohtaa minkälaisen sopparin allekirjoittaa, vai allekirjoittaako mitään. Kyllähän se on niin, että ammattilainenkin tekee tasan tuolla mitä maksetaan, jos muuta ei ole tarjolla. Harva tässä maassa pystyy "vaatimaan" mitään... tai ainahan sitä pystyy, mutta siinä jää nuolemaan näppejään, koska miksi firma maksais vaatijalle senttiäkään enempää, kun joku toinen tekee tuolla mitä tarjolla on.


      • hyh hyh
        Kelpais mulle kirjoitti:

        No ammattilainen varmaan tietää mitä sille "kuuluu maksaa" ja päättää siinä kohtaa minkälaisen sopparin allekirjoittaa, vai allekirjoittaako mitään. Kyllähän se on niin, että ammattilainenkin tekee tasan tuolla mitä maksetaan, jos muuta ei ole tarjolla. Harva tässä maassa pystyy "vaatimaan" mitään... tai ainahan sitä pystyy, mutta siinä jää nuolemaan näppejään, koska miksi firma maksais vaatijalle senttiäkään enempää, kun joku toinen tekee tuolla mitä tarjolla on.

        Kyllähän sen halvan työn jälki myös näyttää siltä minkä mukaan maksetaan. Jos työn tilaaja on tyytyväinen siihen paskajälkeen niin mikäs siinä. Jos ei jälki kelpaa niin on ihan turhaa tulla aukomaan kympin miehelle päätään.


    • Olen niin Wfiisas

      Tarjoan sulle Hernesoppaa palkaksi jos maalaat mun Talon.

      On se aina parempi kuin että makaat Kotonasi. Eikö ?

      Mä tienaan tosin yli 3500e kuussa. Mut se onkin eri juttu.
      Tekisin kyllä 400e kuussakin jos Työnantaja niin ehdottais koska on sekin parempi kuin potku persuuksiin.

    • outohomma

      Millä perusteella tämä käytettävä TES valitaan? Kuulostaa aika hullulta että käytettäisiin tuota tessiä kun maalareilla on ihan omakin. Kuka tässä päättää mitä tessiä käytetään?

    • Mullekin kelpaa

      Hei ihan oikeasti, kaikilla ei ole varaa "vaatia", vaan on otettava vastaan se mitä tarjolla on! Jos paikka menee vuokrafirman kautta, sillon liksa tulee vuokrafirman taksoilla... ja se on ihan sama mitä "ammattimies tienaa suoraan urakoitsijalla", vuokrafirmat on asettaneet omat taksansa ja sillä mennään... Mikäs siinä, jos sama paikka olis haettavana suoraan urakoitsijalta, ehkä sillon liksakin olis tasavertainen muiden kanssa.

      • Aina ay

        En tiedä miksi jankkaat vuokrafirmoista ja niiden taksoista? Tess. koskee myös niitä!!!! Ja tässä tapauksessa nimenomaa rakennusalan/maalausalan tess.


      • faraway147
        Aina ay kirjoitti:

        En tiedä miksi jankkaat vuokrafirmoista ja niiden taksoista? Tess. koskee myös niitä!!!! Ja tässä tapauksessa nimenomaa rakennusalan/maalausalan tess.

        Näin on. Mulle koitti taannoin vuokrafirma höpöttää jostain kympin tuntitaksoista "kun näistä hommista ei sen enempää makseta". Sanoin että maksa mitä maksat mutta mulle maksat sen mitä pitää. Ja maksoihan se. Olishan se voinut ottaakin jonkun kympin tyypin, mutta jälkikin olis ollut senmukaista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe