miten homot pukeutuu

kiinnostunut

Otsikko kertoo kaiken

13

724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jflfklrklr

Samalla tavalla kuin sinäkin?

• iri000

Itsellä ihan tavanomaiset kledjut, farkut-huppari linjaa, tai sitten kauluspaitaa jne. Ei mitään ihmeellisempää. Lenkille lähden verkkareissa. =P

• Anonyymi

mut eks tajuu et verkakrit ovat seksikkäät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut eks tajuu et verkakrit ovat seksikkäät

Ei ne oo, sen tajuu kaikki paitsu junnut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne oo, sen tajuu kaikki paitsu junnut

no mitkä sit on

• M___30

Tyhmä ja yleistävä kysymys. Riippuu henkilöstä, ei seksuaalisuudesta. Siinä sulle vastaus.

Ite pukeuduin eilen päivällä pukuun. Töistä tultuani vaihdoin päälleni urheilukamppeet ja jalkapallokengät ja lähdin treeneihin. Ja kyllä, olen homo.

• googguli

Sellaisiin vaatteisiin jotka miellyttävät minua kaupoissa. Seuraan siis jonkin verran muotia ja tykkään shoppailla, mutten ostele mitään sen takia, että se on muotia jos en pidä siitä. Eli pukeudun aika klassisesti ja yhdistelen siihen jotain trendikkäämpiä juttuja.

• tyhmiä kysymyksiä

Kaikkeen homoon ja sateenkaariin ja muuhun hintahtavaan

• Anonyymi

Nahkaa ja kumia. Tai sitten prinsessa mekko. Uuuuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nahkaa ja kumia. Tai sitten prinsessa mekko. Uuuuh.

mut verkkarit mustat erkakrit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut verkkarit mustat erkakrit

olin cittaris sovittaa verkkareit mut ne ei ollu sileet nii ei kelvannu mustat adidakse

• Ei ainakaan

pukuun, vain hautajaisissa.

• kaikki_käy

Itse käytän sellaisia vaatteita, missä viihdyn. Kirppiksiltä löytyy hyviä vaatteita.. Joskus nahkarotsissa, mutta pukeudun fiiliksen mukaan sellaisiin vaatteisiin missä viihdyn.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Beata Papp gold digger (Leppilampi)

Kivasti nuori nainen turvasi toimeentulonsa kun antoi setämihelle. Naiset!!! Kyllä niitä setämiehiä löytyy aina vaikka naama ois kuin petolinnun perse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      3835
    2. Venäjän ydinisku lähestyy hitaasti mutta satavarmasti...

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/eac44407-e77d-418b-ae21-1db8a0104309 Venäläisten ärsyttäminen jatkuu, milloin menee kuppi nurin ja "uusi aurinko"
      Maailman menoa
      585
      3238
    3. Ernan pahoinpitely

Erna pahoinpidelty. Törkeää Seiskalta nimittää tuota kissatappeluksi. Erna kertoo tässä lehtijutussa että hänellä on turvamies aina yöelämässä. Missä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2506
    4. Huumekohussa marinoitu Redrama Vain elämää -kuvauksista: "...valehtelevan, jos sanoo, ettei..."

Juhannuksen jälkeen Redrama oli aiheuttanut lähipiirissään huolta kuukauden mittaisella katoamistempullaan. Vain elämää -leiri pidettiin toukokuun lop
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2377
    5. Mikä hän on ammatiltaan?

Mitäs sun ikävän kohde tekee työkseen?
      Ikävä
      131
      1916
    6. Paras muistosi hänestä?

Mitä muistoa muistelet mieluiten ikävöimästäsi ja miksi?
      Ikävä
      104
      1791
    7. Kun mennään...

yhdessä petiin... Otathan mut peiton alle? Hyvää yötä toivottaa sun nalle. Oot mun oma hehkulamppu, Kauniimpi kuin nätein kukkakimppu. https://you
      Ikävä
      172
      949
    8. Taitaa olla viimeinen talvi.

Jos sähkön hinta talvella on 4-5 kertaa suurempi, kuin edellisenä talvena, niin mulla ei ole varaa lääkkeisiin, ei ruokaan, muita laskuja en voi maksa
      Pori
      83
      861
    9. Selvitetään syyt kalliiseen sähköön!

Sähkön hinta pysyy hirmukalliina riippumatta kulutuksesta. Nytkin keskellä kesää sunnuntaina yli 30 snt/kWh. Mitä onkaan tulossa talvella? https://ww
      Maailman menoa
      233
      731
    10. Rölli, tänään aiheena psyykkiset ongelmat

ja suhdesekoilut. Tasapainoisella ihmisellä on tunteet ja järki sopusoinnussa. Tämä johtaa siihen että, myös parisuhdeasioissa ja rakkauselämän puol
      Ikävä
      149
      705
    Aihe