miten homot pukeutuu

kiinnostunut

Otsikko kertoo kaiken

18

1240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jflfklrklr

Samalla tavalla kuin sinäkin?

• iri000

Itsellä ihan tavanomaiset kledjut, farkut-huppari linjaa, tai sitten kauluspaitaa jne. Ei mitään ihmeellisempää. Lenkille lähden verkkareissa. =P

• Anonyymi

mut eks tajuu et verkakrit ovat seksikkäät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut eks tajuu et verkakrit ovat seksikkäät

Ei ne oo, sen tajuu kaikki paitsu junnut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne oo, sen tajuu kaikki paitsu junnut

no mitkä sit on

• M___30

Tyhmä ja yleistävä kysymys. Riippuu henkilöstä, ei seksuaalisuudesta. Siinä sulle vastaus.

Ite pukeuduin eilen päivällä pukuun. Töistä tultuani vaihdoin päälleni urheilukamppeet ja jalkapallokengät ja lähdin treeneihin. Ja kyllä, olen homo.

• Anonyymi

Ei huppari poika oikein ehkä kuulu aikuisten sivuille

• googguli

Sellaisiin vaatteisiin jotka miellyttävät minua kaupoissa. Seuraan siis jonkin verran muotia ja tykkään shoppailla, mutten ostele mitään sen takia, että se on muotia jos en pidä siitä. Eli pukeudun aika klassisesti ja yhdistelen siihen jotain trendikkäämpiä juttuja.

• tyhmiä kysymyksiä

Kaikkeen homoon ja sateenkaariin ja muuhun hintahtavaan

• Anonyymi

Nahkaa ja kumia. Tai sitten prinsessa mekko. Uuuuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nahkaa ja kumia. Tai sitten prinsessa mekko. Uuuuh.

mut verkkarit mustat erkakrit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mut verkkarit mustat erkakrit

olin cittaris sovittaa verkkareit mut ne ei ollu sileet nii ei kelvannu mustat adidakse

• Anonyymi

Onko paitoja jossa röyhelöä , entä punainen väri tai hohtavan värinen

• Ei ainakaan

pukuun, vain hautajaisissa.

• kaikki_käy

Itse käytän sellaisia vaatteita, missä viihdyn. Kirppiksiltä löytyy hyviä vaatteita.. Joskus nahkarotsissa, mutta pukeudun fiiliksen mukaan sellaisiin vaatteisiin missä viihdyn.

• Anonyymi

Yleensä olen alasti, en käytä edes kortsua.

• Anonyymi

Itse pukeudun aina nahkaan ja joskus kumiin tai lateksiin. Seksissä tykkään olla ilman vaatteita.

• Anonyymi

Naisten vaatteisiin tietenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4215
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2126
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1944
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1851
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      446
      1739
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      55
      1375
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      464
      1300
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1296
    Aihe