Äiti kuolee 4kk:n päästä sanottiin tänään. Vastaavaa?

emu

Kysyin tänään selvännäkijältä onko äidilläni uusiutunut rintasyöpä, kun aamulla kävimme ultrassa. Kertoi ettei elämänkaarta enää ole, ja aikaa aikaa jäljellä max. 4kk. Onko kellekään käynyt vastaavaa? Aika kovaa tekstiä mielestäni..

51

4596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huominen15

      No voi, ei kenellekään pidä tuollaista kertoa. Odottakaa nyt tuloksia sieltä ultrasta. Sen tulos kertoo tilanteen. Harmi kun kysyit näin hankalana hetkenä ennustajalta. Älä nyt ainakaan äidillesi kerro, mitä ennustaja sanoi. Eivät ennustajat tuollaista näe. Hyvää vointia äidillesi ja myös sinulle.

      • jokainen kuolee

        Hei. Kyllä oikea ennustaja näkee kuolematkin.
        Eihän se ole muuta kuin siirtymistä olomuodosta toiseen.
        Meille jäljellejäävillehän se vaikeaa on luopua rakkaistaan.
        On tietysti taitolaji kertoa kuolemista ihmisille.
        Sehän se suurin pelonaihe on, kun kysyy tulevaisuudesta.


      • huominen15
        jokainen kuolee kirjoitti:

        Hei. Kyllä oikea ennustaja näkee kuolematkin.
        Eihän se ole muuta kuin siirtymistä olomuodosta toiseen.
        Meille jäljellejäävillehän se vaikeaa on luopua rakkaistaan.
        On tietysti taitolaji kertoa kuolemista ihmisille.
        Sehän se suurin pelonaihe on, kun kysyy tulevaisuudesta.

        Joka tapauksessa ei missään tapauksessa saa kertoa sitä asiakkaalle. Sehän on päivänselvää. Itse en edes usko mihinkään tuollaiseen näkemiseen. Turhaa pelottelua.

        Vakavasti sairaalle ja hänen läheisilleen on tarpeeksi raskasta kestää sairauden tuomat vaikeudet. Siihen ei tarvita mitään ennustuksia lisäämään tuskaa.

        Jaksamista aloittajalle.


      • tkrtpoeioewoisouprku
        jokainen kuolee kirjoitti:

        Hei. Kyllä oikea ennustaja näkee kuolematkin.
        Eihän se ole muuta kuin siirtymistä olomuodosta toiseen.
        Meille jäljellejäävillehän se vaikeaa on luopua rakkaistaan.
        On tietysti taitolaji kertoa kuolemista ihmisille.
        Sehän se suurin pelonaihe on, kun kysyy tulevaisuudesta.

        niin kuolee! vaan miksi jotkut tietää sen?


      • 30
        jokainen kuolee kirjoitti:

        Hei. Kyllä oikea ennustaja näkee kuolematkin.
        Eihän se ole muuta kuin siirtymistä olomuodosta toiseen.
        Meille jäljellejäävillehän se vaikeaa on luopua rakkaistaan.
        On tietysti taitolaji kertoa kuolemista ihmisille.
        Sehän se suurin pelonaihe on, kun kysyy tulevaisuudesta.

        Miksi maksaa ja kysyä joltain ennustajalta? Odottaisit mieluummin tutkimuksen tuloksia. Me kaikki kuolemme, joku aikaisemmin, joku vähän myöhemmin.

        Näen tulevia,mutta liian epämääräisesti, niinkuin useimmat meistä, jotka haluamme tietää asioita, jotka jo melkein tiedämme, mutta emme usko, olemme liian epävarmoja, emme luota edes itseemme.

        Läheisille ihmisille tapahtuvia asioita ja lähellä tapahtuvia onnettomuuksia näen joskus liiankin selvästi. Se pelottaa joskus minuakin.


      • ylhö51

        Ei se mikään oikea selvännäkijä ole. Joka tuollaisa asioita tietää, tietää myös , että ei niitä kerrota noin suoraan...


      • 30 kirjoitti:

        Miksi maksaa ja kysyä joltain ennustajalta? Odottaisit mieluummin tutkimuksen tuloksia. Me kaikki kuolemme, joku aikaisemmin, joku vähän myöhemmin.

        Näen tulevia,mutta liian epämääräisesti, niinkuin useimmat meistä, jotka haluamme tietää asioita, jotka jo melkein tiedämme, mutta emme usko, olemme liian epävarmoja, emme luota edes itseemme.

        Läheisille ihmisille tapahtuvia asioita ja lähellä tapahtuvia onnettomuuksia näen joskus liiankin selvästi. Se pelottaa joskus minuakin.

        "Miksi maksaa ja kysyä joltain ennustajalta? Odottaisit mieluummin tutkimuksen tuloksia. Me kaikki kuolemme, joku aikaisemmin, joku vähän myöhemmin."

        Juuri näin.


      • Itse halusit tietää.

        Miten niin ennustajat eivät näe tuollaisia? tietysti näkee. Kaikki eivät vain halua tietää eikä mene kyselemään.


      • N
        Itse halusit tietää. kirjoitti:

        Miten niin ennustajat eivät näe tuollaisia? tietysti näkee. Kaikki eivät vain halua tietää eikä mene kyselemään.

        Tuonkin voi tulkita miten...


      • kölimöli
        jokainen kuolee kirjoitti:

        Hei. Kyllä oikea ennustaja näkee kuolematkin.
        Eihän se ole muuta kuin siirtymistä olomuodosta toiseen.
        Meille jäljellejäävillehän se vaikeaa on luopua rakkaistaan.
        On tietysti taitolaji kertoa kuolemista ihmisille.
        Sehän se suurin pelonaihe on, kun kysyy tulevaisuudesta.

        kuka on ennustaja.


      • roskatroskiin
        jokainen kuolee kirjoitti:

        Hei. Kyllä oikea ennustaja näkee kuolematkin.
        Eihän se ole muuta kuin siirtymistä olomuodosta toiseen.
        Meille jäljellejäävillehän se vaikeaa on luopua rakkaistaan.
        On tietysti taitolaji kertoa kuolemista ihmisille.
        Sehän se suurin pelonaihe on, kun kysyy tulevaisuudesta.

        Eikä näe kuolemia. Järvenpään ennustaja sanoo aina mulle tulevan hautajaiset jollekin nuorelle henkilölle. Ei ole moneen vuoteen tullut mitään hautajaisia. Ei kukaan ole osannut sanoa aasin siltaa seuraavaan elämäntukanteeseen. Jotku väittävät ja valehtelevat päinnaamaa asioita, jotka paremmin itse tiedän. Noiden palvelut on ylihinnoiteltu saatuun tietoon tai apuun verrattuna. On joitakin joilla on kykynähdä tai tietää asioita, mutta en usko että liukuhihnalla kaikken asioita voisi millään kukaan tietää. Kaikilla on omakokemus, koulutus, ympäristö, kiinnostukset ja yms. taustansa. Miten jotku viitsii edes väitää et on kuoleman jälkeistä elämää tai vastavetona väitää jeesuksen tai raamatun kieltävän ennustamiset. Laki ei ilmeisesti kiellä ka lakien mukaan kumminkin eletään. Aika monet miettii varsinkin yrityselämässä jonku asian kannattavuutta tai menstystä. Samaa aika moni jossain tilanteessa miten jonku asian kanssa käy ja kyselee tietoja asiasta tai neuvoja alan asiantuntijalta. Miksi yhteiskunnalliset palvelut eivät auta tai neuvo, kun heillä on kaikki avut käytettävissä. Ei noita kiinnosta, kuin lapsiperheet ja vanhukset. Miksi ongelmia ja asioita hoidetaan lääkkeillä. Ei kongreettisiin asioihin lääkkeet auta. Kaiken lisäksi sivusta katsottuna lääkitykset ja perustelut tiettyjen lääkkeiden käytölle on valheelliset. Voisi vähän toisin jakaa lääkkeitä ja monon kuvia takapuolelle. Voimia vaan jokaiselle ja ei voi kuin toivoo, etttä itse kunkin ongelmat ja asiat menisi tai kääntyisi parhain päin. Voi vaan toivoo, että nämä pahasti kateellliset, mustasukkaiset ja epäasialliset henkilöt saisi ja pääsisi vuorostaan hoitoon ja pois muita häiritsemastä. Millonka maailma olisi oikeudenmukainen.


    • kuolen minäkin

      Meitä ihmisiä on joka lähtöön.
      Jokainen joka on joskus nähnyt kuolemankielissä olevan syöpäsairaan; toivoo hänelle mahdollisimman nopeaa poispääsyä tuskistaan.
      Onko se sitten väärin sanoa, että näin on?

      • huominen15

        Emme tiedä, missä kunnossa aloittajan äiti on. Luultavasti tällä hetkellä aika hyvässä, jos vasta epäillään sairauden uusiutumista. Silloin asia on tiedossa ilman ennustajaa.

        Kaiken lisäksi toivo on yksi paranemista edesauttava tekijä.

        Jokaisen ns. ennustajan pitäisi tuntea vastuunsa sen verran, ettei menisi puhumaan kovin vakavia. Herkkäuskoiset ihmiset vain ahdistuvat.


    • pöyristyttävää

      Ethän ole kertonut ennusteesta äidillesi? Älä kerrokaan, ettei aiheuta turhaa ahdistusta. Näkijä ei saa kertoa tuommoista, se on käsittääkseni jonkinlainen kirjoittamaton sääntö.

    • On moraaliseti väärin kertoa mitään tuollaista. Itse en luottaisi noin ilkeäään ennustukseen.
      Tuossahan näkijä on mennyt Jumalaksi puheineen.
      Kun tuollaiseen uskoo siitä voi muodostua "itseään toteuttava ennustus" Sillä ajatus on energiaa jolla muokkaamme tulevaisuutemme. Kielteinen ei ole koskaan hyväksi - muuta se myönteiseksi äläkä enään murehdi.

    • Hei

      vastaan sinulle omalla nimimerkilläni, sillä tunnen hätäsi.
      sellaista näkijää ei ole, joka pystyisi näkemään aikoja!!! näytä minulle sellainen, niin syön hattuni. piste.

      aika on vain käsite, mikä on luotu ihmisille, että heillä olisi suhteellinen käsitys maailmanmenosta ja tekemistensä järjestyksestä. oikeasti aikaa ei ole olemassakaan.

      tällaista asiaa sinun ei koskaan tarvitse kysyä näkijältä, sillä Ylimmällä on omat suunnitelmansa meidän ihmisten suhteen. ja sellaisia asioita hän ei paljasta!

      koita rauhoittua ja jaksaa, tämä asia ei ole meidän ihmisten kädessä. eikä sinun tarvitse pelätä tuonpuoleista, sillä siellä on hyvä olla.

      t. Keskiyö

    • pv

      Äidilläni oli mahasyöpä ja lääkärit sanoivat, ettei montaa kuukautta ole elinaikaa. Soitin Ritva Lipolle ja hän sanoi, että kuolinaika on maaliskuun 19pv 2005. Kauhulla odottelin tuota päivää. Äiti kuoli 9.7.2006. Sen enempää lääkärit, kuin ennustajakaan eivät tienneet oikein. Itse näin unessa numeron 9, mutta en kuukautta, enkä vuotta. Unessa olen saanut tiedon veljeni, silloin 19v, kuolemasta, lapseni sairastumisesta ja vammautumisesta, vanhimman lapseni ja lapsenlapseni menetyksestä ja monesta muusta asiasta, mutta tarkkaa päivämäärää en ole saanut. Kahdesti olen tiennyt itselleni tuntemattomien ihmisten kuolemasta, kun heistä on puhuttu ja joutunut uskomattoman kylmyyden valtaan ja vapissut kuin horkassa. Päivämääriä en silloinkaan ole tiennyt. Sen sijaan olen tiennyt 4 oman lapseni syntymäajat tarkalleen ja jokainen heistä syntyi eri päivinä, kuin laskettu aika oli. Ei montaa Deb Webberiä ole koko maailmassa, mutta hän tietää kaikki päivämäärät, joten hatunsyöjän ei pidä lupailla liikoja.

      • 10

        Unet tulevat ihmisen ihmisen alitajunnasta, käsittelevät käsittelemättömiä asioita. Harvemmin niissä mitään tarkkoja päivämääriä annetaan,mutta jos olet ko. asiaa paljon ajatellut, kuten lähestyvää synnytystä ja ehkä tuntenut jo esisupistuksia, voit hyvin nähdä ajankin.
        Älä silti usko liikaa uniisi; niistä voi tulla itseään toteuttavia ennusteita.


      • sukkula3

        minun nähdäkseni Ritva Lippo ei koskaan kerro kuka on kuolemassa, joten kyseinen juttu on aivan perätöntä potaskaa.


      • Anonyymi

        Hei, itse sairastin myös mahasyövän vuonna 2012, vielä elossa... Olen saanut elämälleni lisäaikaa...Selviytymisestä! Aina, ei ole kuolemaksi.


    • Totuus tekee vapaaks

      Saan Kristukselta tehtävän,
      saan toivon, rohkeuden.
      Hän armahdetun johdattaa
      luo toisten ihmisten.

      En pelkää pettymyksiä,
      saan voimaa Herralta.
      Hän avaa tiet ja sydämet,
      Hän kulkee rinnalla.

      Jos joudun tuskaan, pimeään,
      niin miksi pelkäisin,
      kun tiedän että kanssani
      on Kristus sielläkin.

      Saan tarkoituksen elämään,
      saan rauhan sydämeen,
      kun Herralleni täällä teen
      sen kaiken, minkä teen.

      -Laulu 76 kirjasta Laula kaikki maa

    • JK

      EI OLE VASTAAVIA

    • rtkl

      Onko uusi aika jo tullut, kun kirjoittavat graviolis hedelmästä, joka hoitaa syäsolut pois!? Ilmeisesti hyvivarustetuista luontaistuotekaupoisrta saa tuota!

    • Huru-ukko-kukko

      Mäkin voin ennustaa. Sulla tulee olemaan kummallinen elämä maahiasten ja menninkäisten kanssa mielisairaalan suljetulla osastolla. Ja sun päähän osuu keltainen pallo. Ja ois ihan kiva että maksaisit mulle 1000euroa näistä ennustuksista.

      • suoraselkäisyys

        Ouhutko kokemuksesta. Henkilökunta on itse aika pimeetä. Lääkkeet ne aiheutaa kaikenlaista ja erilaisia oireita. Mistä ne muuten osaisivat kysellä oireista tietyn lääkityksen annattuaan. Kyllä nuo kunta puolen palvelut, jos niiksi voi väitää on aika ala-arvosta ja aika usein siellä rikotaan lakeja. Kun löytää jonku hyvän palvelunyksityiseltä puolelta lakaa tulla melkein halvemmaksi kuin nuo kunnan amatöörien palvelut. Sama on niiden yhteistyökumppanien palvelut. Harvoin saavat hyvältä ja menestyvältä yrittäjältä tai yritykseltä tarjouksia kuntapuolen asiakkaisiin. Ovat vielä niin lain suojissa, vaikka tekevät virheitä. Harva jaksaa noita idiootteja vastaan taistella, pitävät vaan kipeenään ja sitten nämä ennustajat pääsee välissäpuoskaroimaan. Rikollisuushan on ammattilaiten tekemiä, jotka ovat ns. luottamuksellisissa ammateissä tai työpaikoissa. Eihän pikkunilkit tee juttujaan kuin omalla hiekkalaatikollaan eikä niiden sivistys edemmäksi riitä.


    • Jos.

      Ennustajiin uskoisi,olisi maailman loppu tullut jo useita kertoja. Aikoinaan eteläisissä maissa käytetettiin woodoota taikakeinona ja kuka siihen uskoi,kuoli jonkun ajan kuluttua. Eli,ajatuksilla on valtava voima,joka uskoo kaikenlaiseen roskaan.

    • ohohh

      Ennustukset ovat saatanasta. En ikinä uskaltaisi ottaa vastaan sitä tietoa, olla yhteydessä niin pahaan.

      • exexex

        Miksi sitten roikut tälläisellä palstalla???


    • Äitini soitti yhdelle ja tiesi sekä hänen isän että äidin kuolemat. Syövät heilläkin. Ja voin kertoa, että kyllä sen itsekin näkee ihmisestä, kun kuolema lähestyy. Sen haistaa, tai ainakin minä olen haistanut.

      • Ja aika arvio ainakin täällä suunnassa piti paikkansa lähestulkoon, ei kauas puusta pudonnut, toinen sanottiin, että juhannuksen jälkeen pian (oli heinäkuun alussa oikeasti) ja toinen joulun jälkeen pian (tammikuussa). Mutta ei noi välttämättä ole kiveen hakattuja ja sen lisäksi kenenkään ennustajan ei pitäisi antaa tarkkoja aikoja. En usko, että he niitä kuolematapauksissa kykenevät samaan. Tai vaikka saisivatkin, en tiedä heidän etiikoistaan, mutta luulen, että vois olla turhan rankkaa.


    • toisinajattelija__

      Mitäs tuosta, kuollaan me kuitenkin. Kuolleisuus on 100%

      • 30

        Näinhän tämä elämä etenee, pakollista on vain syntymä ja kuolema, joidenkin on vain vaikea hyväksyä tosiasioita.


    • voodoo

      Heh. Huru ukko kukko oli oikein hyvä. Mene myös astrologille ja syökää homeopaattisia rohtoja, myös kuhne-hoitoihin ja reiki-hoitoon kannattaa laittaa muutama tonni molempien (sun perinnöstä tietysti pois).

      Hommatkaa vesiletkuihin energisoivat kierukat, saa muutamalla satasella.

      • orrgmi

        Aivan, ei näitä saisi sanoa suoraan. Voi tosin sanoa tyyliin "Terveyshuolet tulevat painamaan mieltäsi syksyyn asti, sitten helpottaa" tai jotain vastaavaa. On kyllä aika mautonta sanoa suoraan, että sulla on muutama kuukausi elinaikaa.

        Ennustaminen ei ole tiedettä eikä siinä ole todisteellista näyttöä, jota voisi käyttää esim oikeudessa. En tiedä ketään, joka olisi saanut vahingonkorvauksia pieleen menneistä ennustuksista.

        En ole ennustaja eikä ap:n teksistä tullut mitään fiboja. Omat läheiseni vaistoan vaihtelevalla menestyksellä. Ja muuten sen, että nyt viikonlopun/alkuviikon aikana tapahtuu jotain järisyttävää taas, siis n 20-22 toukokuuta aikoihin. Ei välttämättä ihmisuhreja, mutta tuhansia koskettavia asioita kuitenkin, värinät ovat semmoiset. Epäilen että kreikka irtautuu eurosta ja se saa maailman kaaokseen pariksi viikoksi, tämä on tosin vain arvailuani, ei mitään selviä suuntia värinöihin ole...


      • .. ei ennustuksia
        orrgmi kirjoitti:

        Aivan, ei näitä saisi sanoa suoraan. Voi tosin sanoa tyyliin "Terveyshuolet tulevat painamaan mieltäsi syksyyn asti, sitten helpottaa" tai jotain vastaavaa. On kyllä aika mautonta sanoa suoraan, että sulla on muutama kuukausi elinaikaa.

        Ennustaminen ei ole tiedettä eikä siinä ole todisteellista näyttöä, jota voisi käyttää esim oikeudessa. En tiedä ketään, joka olisi saanut vahingonkorvauksia pieleen menneistä ennustuksista.

        En ole ennustaja eikä ap:n teksistä tullut mitään fiboja. Omat läheiseni vaistoan vaihtelevalla menestyksellä. Ja muuten sen, että nyt viikonlopun/alkuviikon aikana tapahtuu jotain järisyttävää taas, siis n 20-22 toukokuuta aikoihin. Ei välttämättä ihmisuhreja, mutta tuhansia koskettavia asioita kuitenkin, värinät ovat semmoiset. Epäilen että kreikka irtautuu eurosta ja se saa maailman kaaokseen pariksi viikoksi, tämä on tosin vain arvailuani, ei mitään selviä suuntia värinöihin ole...

        Joopa joo... helppohan se on sanoa "värinöistä" kun aina on jotain maailmalla tapahtumassa.
        Kreikkaakin tulee auttaa kun meitäkin autettiin aikoinaan.. Laina on eri kuin takaus...
        miksi ei annettu lainaa jonka he maksavat takaisin.. miksi takaus.. koska korot nousee eikä ne ole takaajalla hallittavissa.
        Oikeassa olit.. että asian voi sanoa monella tavalla. Mutta ehkä haluaa olla toisen elämän pilaaja... leikkiä jotain hallitsijaa.. tms. ikävää .. toisen kustannuksella.


    • Ystävä vain.

      Jätä rakas ihminen tuollaiset neuvot. Minä menetin muutamia vuosia sitten paljon: työn, rahan ja omaisuuden, terveyden, ihmissuhteet. Jouduin luovuttamaan, tipahdin polvilleni ja rukoilin armahdusta Jeesukselta, koska muuta en voinut. Kaiken ja vielä enemmän olen saanut takaisin.

      Kärsimykseni kautta vasta ymmärsin, ettei ennustajilta ja muista vääristä lähteistä löytynyt mitään. Paha osaa antaa meille luuloja, joihin turvaudumme mutta ne karisevat kuin korttipakka ja palavat tuskassamme. Pyydän, rukoile armoa ja sinäkin saat sen oikean lohdun. Toivon sinulle ja äidillesi parantumista ja vapautumista pahasta. Tiedä myös se, että Jumalan Sana eli Jeesus varoittaa vakavasti myös ennustajista ja vääristä uskomuksista.

      • kokokko

        Ei ollu sunkaan ystävät kovin häävejä. Lääkärikö kirjoitti vielä paskamaisia lääkkeit', että vielä tuli terveysproplematiikkaa. Kyllä välillä hyvä tahto ja eteenpäin vieminen on aika musertavien ihmisten tekoja. Jotku lyylit sirkuttaa somasti valheita kaksinaamaisesti ja samoin jotku ukot osaa vedota muka sympaattisesti tai tunteisiin vetoavasti, ettei jotain muka saisi tehdä tai joku olisi muka jonku parhaaksi. Hyv', jos joku on saanut kaiken menettämänsä.


    • jooooooooopajoo

      Minun isäni piti ennustajan mukaan kuolla jo n.25 vuotta sitten. Vielä vain porskuttaa hyvävointisena. Kuka uskoo ennustajiin? Mistä he saavat "tietonsa"? Minun osaltani tämän ennustuksen vuoksi usko kyllä loppui kaikkiin ennustajiin ja näkijöihin. Huuhaata ja rahastusta.

    • minä

      "oikea" näkijä ei kerro kuolemasta !!!

      • Empaat.realisti

        Miksi kysyä niin vakavaa asiaa näkijältä,jos haluaa tämän valehtelevan!?


    • että näin

      No älä usko noita ennustajia. Vaikka syöpä olisi uusiutunut, elinaikaa on yleensä enemmän jäljellä....Jos ei sitten autonalle jää tai johonkin muuhun onnettomuuteen kuole.

    • Ennustajat.,

      On aina ja kaikissa tilanteissa mielenvikaisia huijareita,joita toiset mielenvikaiset ruokkii.

    • ... ei ennustajia

      Totuus on se, että ennustajat EIVÄT todellakaan voi tietää, he ovat ihmisiä myös.
      Jos ennustajat kertovat jotain tuollaista niin se pilaa elämän ja se on väärin. Heidän ei kuulu tehdä niin.. he voisivat kertoa sen positiivisen puolen.

      Siksi en ennustajalle menekään kun he eivtä tosiaan tiedä.. se on heille bisnestä.
      No kerran kysyin ja maksoin 50e ja hän vain kyseli .. minun piti kertoa kaikkea mitä hänen olisi pitänyt kertoa minulle. Sitten kun kerroin niin niistä oli tottakai hyvä rakentaa viisas kokonaisuus. Kuten että mene avioliittoneuvojalle.. kyllä sen tiesin itsekin ilman ennustajaa, että sinne voi mennä.

      Mitä huonokuintoiseen syöpäpotilaaseen tulee, saati jos on syöpä esim. joka todetaan vielä aika lailla ajoissa, niin emme voi tietää kuka meistä kuolee ensin. Jopa tuo ennustaja voi heittää veivinsä ensin... Nykyisin on niin hyviä hoitoja jos yksi ei tehoa niin toinen aloitetaan.. ja tiedän että on paljon ihmiä joilla syöpä on todettu 30v sitten ja välillä on huonoja ja uusiutuvia jaksoja ja taas porskutetaan .. aivan kuin muissakin sairauksissa.
      Voimia hänelle ja unohda ennustajat.!!!

    • Empaat.realisti

      Hei! Selvänäkijältä ei kannata kysyä asioita joihin ei tahdo kuulla rehellistä
      vastausta.Parempi silloin elää toivossa että tapahtuu ihmeparantuminen.
      Selvänäkijähän olettaa ihmisen tahtovan tietää totuuden.
      Olen pahoillani vuoksesi silti.

    • maritta

      Ei kukaan voi kertoa, että kuinka paljon meillä on aikaa jäljellä. Erittäin tunnettu selvännäkijä kertoi jo vuosikymmeniä sitten, että erittän läheinen vaalea mieshenkilö joutuu tosi pahaan onnettomuuteen rekan kanssa. Selviytyy juuri ja juuri jne. En uskonut ko. ennustusta eikä mitään ole tapahtunut, joten yritä olla ajattelematta koko ennustusta ja päätä = luota, että kaikki menee hyvin.

      • Suruharsokukka

        Mistähän sellainen voi tulla, että arvelee itse kuolevansa piakkoin? Keväällä sellainen oli tuli ja nyt alkaa tuntua jo, että on kiire kirjoittaa testamentti. Olen perusterve, mitä nyt jotain pientä on. Osaan uida ja autoilen varovasti. Ikää on vasta 50. Tuleekohan sellainen kaikille ikääntymisen myötä?


    • Jumalaaeioleolemassa

      Älkää nyt noita ennustajia tai muita uskoko! Nuo on aivan humpuukkia ja lapsellista pili-pali rahastusta. Täysin perätöntä ja lapsellista touhua kertakaikkisesti. Älkää missään nimessä menkö maksamaan jostain keksityistä jutuista..

      Saman kuin se että jumalaa ei ole olemassa. Kaikki uskonnot ovat vain keksittyjä lapsellisia kivikautisia pelottelu juttua. Ainoastaan pelokas ja hauras henkilö voi näitä uskoa.. Mutta kohtahan nämä uskonnot ja muut humpuukki jutut on väistynyt täysin taka-alalle kun ihmiset tulee järkiinsä..

    • Mikä on totuus

      Tänään 16.11. on kulunut yli 6 kk siitä kun äitisi ennustettiin kuolevan 4 kk:n sisällä. Kuoliko hän vai onko vielä elossa?

    • KortinTaika

      Minullekin sanottiin että kuolee 32 v. mutta olen kuitenkin jo yli sen ikävuoden.. Elin vuosia jännittäen... Ko. vuonna hieman epäröin lentokoneeseen astumista, mutta ilmassapa pysyi.

    • HiukanOliOttanut

      Satuin kuulemaan bussissa kun eräs tuiskeessa oleva ukkeli kertoi parille että on kuulema nähnyt 2018 tapahtumia, alkuvuodesta tulee kuulema koko maailmaa kohauttava ilmoitus, en kuullut et mikä ja oli nähnyt että kaikki kadut ihan tyhjinä, ihmisiä eikä eläimiäkään missään, eikä valoja missään. Sit tulikin mun pysäkki :D.

    • näkijäminäkin

      kukaan näkijä EI kerro kuolemaa, sitä EI näytetä koska sitä ei kuulu näyttää. Nyt tilille tuollaiset sonnanpuhujat ja vastuu siitä työstä mitä tekee. Minä näen ajallisesti, ja palautettakin siitä saanut (positiivista). Myös ennustaja Jarmo on nähnyt ajallisesti, häneltä joskus asiaa kysyin erästä jota itse en nähnyt itselleni, puhui helmi,maaliskuun vaihteesta viime vuonna ja niin se asia menikin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe