FOTONETTI.FI ÄLÄ TEETÄ KUVIA SIELLÄ!!!!

EI FOTONETTIA

TODELLA TÖRKEÄÄ! ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN KERTA KUN SIELTÄ TEETIN KUVAT. OLIN LAITTANUT, ETTÄ HALUAN KUVIIN PÄIVÄMÄÄRÄT. KUVAT TULIVAT ILMAN PVM. LAITOIN PARI KERTAA VIESTIÄ. EI EDES VIITSINNEET VASTATA.

JA KUVAT OLIVAT TODELLA SEKAISIN. EI MISSÄÄN JÄRJESTYKSESSÄ.
AIKAISEMMIN OLEN SENTÄÄN KUVANI SAANUT SUHT JÄRJESTYKSESSÄ.

TODELLA PETTYNYT FOTONETTIIN. SEURAAVALLA KERRALLA TEETÄN MUUALLA.

35

7423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatupalaute

      "SEURAAVALLA KERRALLA TEETÄN MUUALLA. "

      No hyvä.

    • -Kiitos tiedosta-

      Hei,

      Kiitos ilmoituksesta. Minulle on ainakin tärkeää, että saa hyvää asiakaspalvelua.
      En siis suosi tuota firmaa.

    • hmm.

      Voivatko he korjata virheet.? Ehkä saat uuden tuotteen tilalle.

    • uusavuttomuutta?

      "OLIN LAITTANUT, ETTÄ HALUAN KUVIIN PÄIVÄMÄÄRÄT."

      Oliko kuvien EXIF-tiedot tallella?
      Jos eivät olleet, niin aika hankalaa se päivämäärä on sinne laittaa.

      Ensikerralla jos haluat tehdä asiat ns. varman päälle, niin laita itse ne päivämäärät niihin kuviin jo ennen lähettämistä.

      Esim Irfanview tekee muistaakseni ko. operaation helposyti ja nopeasti.

      • EI FOTONETTIA

        Latasin kuvat palveluun koneeltani. Sen jälkeen täppä kohtaan haluan kuviini pvm tiedon.Tarkistin vielä että kaikissa kuvissa oli pvm kuvissa..
        Kai sitä olettaa, että tilaus on ok? Maksoin kuvat tilaus vaiheessa. Jos ei olisi tarvinnut, niin en olisi k.o kuvista laskua maksanut.
        Ja vielä, eivät vastaa kyselyyni. Joten miten saada uudet kuvat tilalle??


      • guijgjjh
        EI FOTONETTIA kirjoitti:

        Latasin kuvat palveluun koneeltani. Sen jälkeen täppä kohtaan haluan kuviini pvm tiedon.Tarkistin vielä että kaikissa kuvissa oli pvm kuvissa..
        Kai sitä olettaa, että tilaus on ok? Maksoin kuvat tilaus vaiheessa. Jos ei olisi tarvinnut, niin en olisi k.o kuvista laskua maksanut.
        Ja vielä, eivät vastaa kyselyyni. Joten miten saada uudet kuvat tilalle??

        http://www.kuluttajavirasto.fi/

        Sieltä voi etsiä ohjeet.


      • Fotonetti_on_hyvä

        Olen tilannut Fotonetistä useita kertoja. Aina on ollut nopea toimitus ja ensiluokkaista laatua.


    • Huusitko heillekin

      kuten huusit koko viestisi,

      oletkohan vaan itse tökerö netinkäyttäjä ja syyllistät muita,
      kun syyllisen näkisi peiliin katsoen.

      ainakin minä olen www.fotonetti.fi palveluun ja hintaan aivan tyytyväinen,
      kuuluu siihen kolmikkoon jota pidän parhaana.

    • hj

      Ifolor paras.

    • Rippe1

      Fotonetti on hyvä, edullinen ja nopea valokuvien valmistamo. Olen ollut jo vuosikaudet tyytyväinen Fotonetin palveluun!

    • Ärhoohoo

      Olen monet kerrat teettänyt kuvia Fotonetilla, eikä kertaakaan ole ollut mitään valittamista. Kuvat ovat tulleet nopeasti ja juuri niin kuin tilattu. Ja minä olen sentään melko tumpelo netin käyttäjä.

    • Tyytyväinen asiakas

      Fotonetin palvelusta vain hyviä kokemuksia.
      Kuvalaatu ja palvelu hyvää. Ammattilaisena kiitän hyvälaatuisista Pro-kuvista.
      Tilaan jatkossakin kaikki perus- ja ammattikuvat sieltä.
      Olisiko kameran takana paranettavaa?

    • tyytymätön asiakas

      Fotonetiltä puuttuu täysin asiakaspalvelu. Osa tilaamistani kuvista puuttui toimituksesta. Kyse oli juuri pro-kuvista. Pari kuvaa puuttui kokonaan, yhtä kuvaa oli toimituksessa vähemmän kuin tilattu. Olen kahdesti jo reklamoinut asiasta, vaan en ole saanut mitään vastausta.

      Näyttää siltä, että isommissa printeissä Fotonetin toimitusvarmuus on kelvoton

      kuvien laatu oli ihan kelvollinen ja ne tulivat nopeasti.

    • MZP, Tampere

      Aamulehden testin mukaan Fotonetti on aivan huippua Suomen kuvatoimittajien pitkässä listassa.

      Omien kokemusten mukaan se on ehdottoman luotettava, helvetin nopea ja kuvat ovat juuri sellaisia kuin pitikin (myös tosi isot suurennokset). En voi muuta kuin suositella.

    • Torspoz123

      Fotonetin kuvien hinta, laatu ja toimitusaika ovat hyviä. Muita ei ole tarvinut käyttää.

      Pieni miinus siitä, että eivät vastanneet tiedusteluuni kuvien latauksen toimimattomuudesta aikanaan... Mikä on nyttemmin paljastunut Adobe Lightroomista exportattujen kuvien ongelmaksi.

    • P-Paja

      Kuviin ei yleensä tule päivämäärää jos ei ole kamerasta valinnut kuvaushetkellä ns. imprtint toimintoa, jolloin pv. taltioituu kuvatiedostoon. Jos näin ei ole tehty, niin kuvantekijä ei voi arpoa päivämäärää hatusta koska valmistamoon tulee yleensä pelkkä j.p.g-tiedosto. Joillakin kuvavalmistamoilla kuvan taakse tulee valmistuspäivämäärä..

      Todennäköisesti valmistamo saa satoja samanlaisia tiedusteluja joihin yksinkertasesti ei ole mahdollista vastata ajan puutteen vuoksi. Jos kaikkiin kyselyihin vastattaisiin, niin siihen pitäisi palkata yksi työntekijä jonka kulut olisivat kuukaudessa vähintää 1500-2000 e. Kerro se kahdellatoista. Siinä saa myydä aika monta 10 sentin kuvaa.

      terveisin Ari

    • Varsin tyytyväinen

      Täytyy myös sanoa, että itselläni ei ole koskaan ollut ongelmaa Fotonetin kanssa, ehdottomasti paras niistä neljästä vastaavasta yrityksestä, joita olen käyttänyt. Etenkin Pro-palvelu on todella hyvä.
      Vastauksenkin olen joskus tiedusteluuni saanut, mutta en luonnollisesti saman päivän aikana.

      Kuten edellisessä kommentissa jo sanottiin, mailia varmasti heillekin tulee ja sähköpostivastaajan kulut nousevat aika korkeaksi. Toki kun asiakas- ja työmäärä lisääntyy, pitäisi myös asiakaspalveluun heidänkin panostaa.

      Tästäkin huolimatta pienestä syystä täällä kapsilokkia käytät ja manaat varsin hyvän yrityksen ja vielä mahdollisesti omista puutteellisista taidoistasi johtuen. HARVOIN ON MITÄÄN EPÄMIELLYTTÄVÄMPÄÄ, KUIN LUKEA NÄIN KIRJOITETTUA MIELIPIDETTÄ. VIE JO VALMIIKSI POHJAN USKOLTA, ETTÄ VIESTI SISÄLTÄISI RAKENTAVAA JA HYÖDYLLISTÄ KRITIIKKIÄ.

    • Miksi ihmeessä?

      Yritätte teettää valokuvia Suomessa?
      Ei se täällä onnistu, käyttäkää Saksalaisia netti-vedostamoja.
      Siellä homma toimii, ja hinta on halpa.

      • 920

        Miksi tettää valokuvia Suomessa tai missään, paremmat kuvat saa kun tulostaa itse.


      • nopeus maksaa
        920 kirjoitti:

        Miksi tettää valokuvia Suomessa tai missään, paremmat kuvat saa kun tulostaa itse.

        "paremmat kuvat saa kun tulostaa itse."

        ensinnäkin se on kallista, toiseksi, ei ainakaan moni pysy täysin laadussaan montaakaan vuotta.

        laita omatekemiäsi ja laboratorion tekemiä aurinkoon, 2-3 v omat täysin pilalalla.


      • Juhannus Jussi

        Niin ja kuvanlaatu paljon huonompi suurissa suurennoksissa.


    • 920

      Pigmenttimusteella kunnon paperille tulostetut voittaa RA-4-läpykät mennentullen laadussa ja kestävyydessä.

    • OK oli

      Vasta teetätin ja eipä ollut valttamista laadussa tälläkään kertaa. Lisäksi tulivat todella nopeasti; latasin kuvat su-iltana ja tiistai-aamun postissa tulivat.

    • Juhani Siilinjärvi

      No onpa törkeätä että kuvasi oli vielä sekoitettu, ei missään järjestyksessä. Nehän olisi pitänyt olla aakkosjärjestyksessä ja kuvauspäivän mukaan eriteltyinä omiin kuoriinsa, ja sitten ne olisi pitänyt lähettää pikakirjeissä eikä yhteen pakettiin pakattuna.
      Lisäksi tekevät siellä niin hyvät kuvatkin pienellä porukalla että eivät ehdi ottaa yhteyttä kun on perheyritys, saattaa mennä välillä vaikka kuvankatseluksikin kun on tuollainen työ, vaan mikäpä on katsella kun tekevät niin hyviä kuvia.
      Siellä minäkin teetän kuvani.

      • art1

        Joo, ei toimi asiakaspalvelu. Reklamaatiomeileihin ei vastata, eikä puhelimeenkaan. Paitsi vahingossa. Jengi siellä lätisi keskenään ennen kuin huomaisivat katkaista puhelun.


    • Kuvaaja Tampere

      Minulla on parempi kokemus. Valitin joka kuvassa esiintyneestä valkoisesta viivasta sähköpostilla. Sain vastauksen ja uudet, hyvälaatuiset kuvat toimitettiin nopeasti.

    • art1

      No nyt sain minäkin vastauksen. Mutta ikävä että pitää kiristää ja uhkailla :(

    • Todella pettynyt

      Fotonetin asiakaspalvelu ei toimi. Eivät vastaa reklamaatioihin ja puheluihin. En ymmärrä, miten tuo firma on vielä pystyssä. Todella pettynyt!

      • Todella tyhmä

        " En ymmärrä,"

        Et varmaan ymmärrä muutenkaan paljon mitään.


      • repesin.täysin

        hahhahahaha...


    • kyllä kelpoo

      Olen kerran tilannut kuvia sieltä, ja kyllä oli korkealaatuisia kuvia! Juuri sellaisia kuin ne itse käsittelin ja omalta ruudulta katselin. Ei ollut päivämääriä kuvissa tosin, kuten luvattiin, mutta ei haitannut yhtään. Toisen kerran yritin ostaa canavastaulua mutta ohjelmisto siellä meni yli hilseen, joten se jäi, mutta Smartphoton ohjelmisto on yksinkertaisen hyvä joten hommasin sieltä. Siinä toinen lafka jonka laatuun ei tarvitse koskaan pettyä.

    • kjfjweqhf

      Kirjoita itse päivämäärä kuviisi haluamallasi värillä ja fontilla, niin varmasti toimii, vaikka et tilaakaan. Sen saa silloin myös "oikeaan" kohtaan.
      Monissa kameroissa on myös mahdollisuus saada päiväys kuviin.
      Mitä väliä sillä on, jos kuvat ei ole pinossa sinun haluamassasi järjestyksessä?

    • Kurupää

      Olen usein teettänyt kuvia siellä, kuvaan paljon ja parasta laatua tuolta olen saanut. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Tilasin paljon kuvia (>1000kpl). Yhden kerran piti kysellä perään, mutta asiakaspalvelusta kyllä vastattiin heti asiallisesti kyselyyn.

      En halua itse kuvaan näkyvää aikaleimaa, joten olin hieman toiveikas ja nimesin kuvat aikaleimalla (VVVVKKPP_TTMMSS.jpg), mutta harmikseni kuvat oli uudelleennimetty ja kuvan takana oli palvelun tekemä oma nimi (ilmeisesti tunnus järjestysnumero). Tietysti tämän olisi voinut etukäteen varmistaa että miten tässä käy..

      Laadultaan kuvat näyttävät siltä mitä toivoin.

      • Anonyymi

        Njaa, tässä nyt parituntia mietittyä ratkaisua enpä tiedä mitä tekis. Olikin suurempi harmitus kuin osasin alunperin kuvitella. Ehkä tästä oli maininta jossakin en vain huomannut, ehkä ei. Mutta eipä tästä voi syyttää ketään muuta kuin itseään.

        Meinasin jo tilata uusiksi "vanhasta" paikasta siellä kun tiedoston nimi pysyi samana. Todennäköisesti nimeän kuitenkin kuvat uusiksi käsin samalla kuin laitan ne kansioon :). Tässä jo googlailen, että miten tuo merkitseminen onnistuu turvallisesti ettei merkinnät loista kohta kuvasta läpi.

        Oli miten oli, parempaa onnea ensi kerralla, over and out..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe