Käyn aina silloin tällöin tanssilavoilla. Kyllä ottaa päähän nuo pro tanssiat. Tanssivat kädenalihärdellejään muista piittaamatta. Kaikille muille tulee siitä niin paha mieli. Vielä laittavat valkomustat kengät, röyhkeimmillä on jopa pyyhe vyöllä!
Kyllä olen monet itkut niitten takia itkenyt!
Samoin kävin matkapuhelinkaupassa. Kyllä ärsyttää nuo pro matkapuhelinvalmistajat. Tekevät parempia matkapuhelimia kuin Nokia. Nyt on Nokian osake alamaissa. Kyllä itkettää!
Sama juttu oli matkamessuilla. Pro matkailijat kehuvat matkoillaan, opettelevat vieraita kieliä. Opettelevat röyhkeimmät perkeleet jopa liikkumaan eri maissa ja kulttuureissa, käyvät niissä. Röyhkeimmillä on jopa intohimo siihen, eivät pätkääkään välitä meistä kielitaidottomista tolloista, jotka eivät ole missään käyneet. Kyllä itkettää!
Nyt menen taas viikonloppuna tanssimaan. Aion tahallani mennä kävelemään sinne pro tanssioitten joukkoon. Näytän niille Ollikaisen munat!
Protanssiat tanssipaikoilla
6
202
Vastaukset
- palataan asialinjall
Minuakin harmittavat nuo pro matkailijat. Itse aion matkailla ulkomailla ihan Suomesta käsin. Olen katsonut telkkarista Matkaoppaat-ohjelmaa ja siellä ne proot ovat, ulkomailla, ettäs kehtaavat. Matkailevat kuin Euroopan omistajat.
- mokomat proot
Ei voi mutta sanoa,kuin että kyllä minä niin mieleni pahoitin!
- Pro maksu
Pro-tanssijoille extra lipunhinta!! Kuluttvat kaikkein eniten lattiaa ja potkivat/tallovat oikeita tanssijoita! Maksaa niiden pitää lisää- tuplamaksu on hyvä! Voisivat olla prot sitten ihan oikeesti!
tänään vietiin vierestä kaikki pro-tanssiin paitsi minut
ettäs kehtaavat mokomat pro-tanssijat, eivät edes osanneet kunnolla.
pro luulivat olevansa, mutta vain yksi osasi viedä koko joukossa.
sehän ketuttaa kun pitää maksaa lippu, vaikka joutuu istumaan penkillä.- pororop
Mutt a onneksi siihen tuli sitte yksi Poro joka vei porolle, se sentään vähä helpotti
- happy ending now
Ehkä ihan vaan Pro tanssipaikka ihan vaan Pro tanssijoille jonne pääsis vaan Prokortilla.Ei niinko menis kenenkään mieli pahaks oltas kaikki omissamme.
- Mercedes SK
Ehkäpä tuosta Kaltiaiselle idea uuteen kukoistukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612