sainpa tänään parasta kyytiä,ei suhdetta,ei sitoutumista,ei edes nimen vaihtoa!
olen siskolla talon vahtina oulun lähellä,ei mitään tuntemusta paikkaan, kävin sitte illalla lenkillä joku puisto tuo varmaan oli kun ei autot hälissy vieressä, vastaan tuli tosi söötti mies ikää varmaan oli jotain 30 tai sinne päin, no aloin hölkkää ja tunsin että joku tulee nytte perässä,käännyin ja se mies olikin kääntynyt minun mukaan, ensin pelotti ja otinki muutaman juoksu askeleen huomasin että mies jättäytyy taakse, aloin venyttelee sitte yhden puun tykönä,niin se mies tuli siihen ja kysyi onko ollut hyvä lenkki, huomasin heti pilkkeen sen silmissä,en edes kysynyt tarrasin kiinni ja mentiin vähän syrjemmällä, mies oli heti mukana tässä hommassa, riisuttiin housut pois, ja vähän takkia aukastiin, mies otti minut hartioille ja nuoli pillua. sitte laski alemmas ja työntyi sisääni,ite en niinkään tykännyt tästä asennosta joutuu aika paljon jännittämään lihaksia. menin kontalleen ja otin miehen kyrvän suuhuni imein ja nuolein, aloin kuulemaan kuinka vaikeaa miehellä jo oli. käännyin ja mies survari kyrvän minun sisääni takaa päin, ja se tahti oli ihana, ja kuinka voi noin kauan kestää!!! LUULIN ETTÄ NÄIN TAPAHTUU VAAN ELOKUVISSA!!! mutta ei näin tapahtui minun elämässä tänään, ja huomenna minä menen uudestaan lenkille.
oulu
pillussamällit
2
384
Vastaukset
- kondoomi!!!
mitähän siellä sinun vittuloorassa nykyään asustaa?
- arkajalaka
Vähintäänkin Oulun kärpät, asuu siellä tussussa nyt, ja puree ikävästi seuraavaa, rohkeaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827