Paljon jäi epäselväksi?

Ihana Windows!

http://www.youtube.com/watch?v=TC97sHTZt4o&feature=plcp&context=C43547bfVDvjVQa1PpcFOOjKHjNsRGWNi-rvJrB5XlJayNuoZ-wMc=

Videon alkaessa työpöydällä oli valmiina jo jotain - mitä ne oli? Ei ainakaan sillä mokkulalle voinut niitä paketteja käydä hakemassa? Pitääkö huawei153E:n omistaja lainata ensin toimiva mokkula vai siirtää tietokone fyysiseti jonnekin lankaliittymän saataville, jotta tuo onnistuu?

Että osasikin olla sekavaa.

Mutta onneksi on Windows! Sillä siinä toimii kaikki - ihan kaikki, jopa mokkulatkin ilman käsittämättömiä pakettien purkuja ja sudo apteekkeja!

13

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ubuntussa mokkula toimii kun laittaa sen kiinni USB paikkaan. Jos mokkula ei toimi niin sitten otetaan yhteyttä asiakaspalveluun että saa toimivan.

      • Tai sitten....

        ...vaihdetaan käyttöjärjestelmä sellaiseen, jossa toimii kaikki mahdollinen, kuten esim. Windows7!


      • Tai sitten.... kirjoitti:

        ...vaihdetaan käyttöjärjestelmä sellaiseen, jossa toimii kaikki mahdollinen, kuten esim. Windows7!

        Windows 7:ssa ei toimi kaikki. Tämähän on nähty moneen kertaan.

        Mokkulan vaihto ei maksa käytännössä mitään, Windows 7 maksaa jotain 120€, ja saa sitten heikomman käyttöjärjestelmän joten ei paljon hyötyä.


      • Tai sitten.... kirjoitti:

        ...vaihdetaan käyttöjärjestelmä sellaiseen, jossa toimii kaikki mahdollinen, kuten esim. Windows7!

        Eli samalla logiikalla, jos Toyotan osa ei sovi Infinitiin, niin autohan se on vaihdettava..

        Mikähän siinä muuten on, että W7 ei tunnista minun Android-kännyä? Heti kun lykkää usbin koneeseen niin alkaa jokin ihmeellinen ajureiden hakeminen.. Sama juttu mokkulan kanssa. Jotain ylimääräisiä ohjelmiakin pitäisi wintoosan mielestä asennella.

        Ei niinku millään viitsisi venttailla kymmentä minuuttia että pääsee ensinnäkin käynnistämään koneen uudelleen ja ehkä jossain vaiheessa nettiin.
        Ubuntulla kännykästä yhteyden jako päälle ja piuha koneeseen, se siinä. Mokkula vielä helpompi..


    • 22

      Ei siihen tarvitse mitään ylimääräisiä paketteja asennella. Huawei E153 toimii 12.04:ssä

      • Eroottinen Windows!

        Ei toimi ainakaan minulla!


      • Kallis Windows!
        Eroottinen Windows! kirjoitti:

        Ei toimi ainakaan minulla!

        10.10 versiosta lähtien mokkulat on toimineet heittämällä ilman pakettien asentelua.


      • en usko, ei
        Kallis Windows! kirjoitti:

        10.10 versiosta lähtien mokkulat on toimineet heittämällä ilman pakettien asentelua.

        ei ole näkynyt uskottavia todisteita asiasta että mokkulat tuputuksissa toimisivat !


      • Vain Windows toimii!
        en usko, ei kirjoitti:

        ei ole näkynyt uskottavia todisteita asiasta että mokkulat tuputuksissa toimisivat !

        Ei niitä olekaan. Linux vastailijat ovat kuka minkin distron käyttäjiä. Yhdellä on debian, toisella mint, kolmannella kubuntu ja niin edelleen. Kaikki kuitenkin lähtevät siitä olettamuksesta, että jos heillä toimii, toimii se silloin kaikissa muissakin linux-distroissa!

        Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen.

        Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi. Tästä sekamelskasta ei ota kukaan selvää, ei edes linuxlaiset itse!

        Kaikki kuitenkin väitävät, että "mulla toimii", koska on niin kiva väittää!


      • Vain Windows toimii! kirjoitti:

        Ei niitä olekaan. Linux vastailijat ovat kuka minkin distron käyttäjiä. Yhdellä on debian, toisella mint, kolmannella kubuntu ja niin edelleen. Kaikki kuitenkin lähtevät siitä olettamuksesta, että jos heillä toimii, toimii se silloin kaikissa muissakin linux-distroissa!

        Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen.

        Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi. Tästä sekamelskasta ei ota kukaan selvää, ei edes linuxlaiset itse!

        Kaikki kuitenkin väitävät, että "mulla toimii", koska on niin kiva väittää!

        "Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen."

        Miten tämä eroaa Windowsista? Esimerkiksi Ubuntu LTS:ssä on Javatuki mutta Windowsissa ei ole. Windowsissa ei tosiaankaan ole samat ominaisuudet kuin Ubuntu LTS:ssä.

        "Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi."

        Tämä ei eroa mitenkään Windowsista. Esimerkiksi nämä ihan tavalliset Ubuntu LTS:n .deb paketit eivät toimi Windowsissa mutta .jar paketit taas voi saada toimimaan kun asentaa Javan. Ihme sekamelska siis.


      • Heh heh heh......
        M-Kar kirjoitti:

        "Ja tässä tuleekin se karmea virhe! Linuxit toimivat miten milloinkin; yhdessä yksi ominaisuus, toisessa toinen."

        Miten tämä eroaa Windowsista? Esimerkiksi Ubuntu LTS:ssä on Javatuki mutta Windowsissa ei ole. Windowsissa ei tosiaankaan ole samat ominaisuudet kuin Ubuntu LTS:ssä.

        "Joku paketti toimii toisessa, toisessa se ei taas toimi."

        Tämä ei eroa mitenkään Windowsista. Esimerkiksi nämä ihan tavalliset Ubuntu LTS:n .deb paketit eivät toimi Windowsissa mutta .jar paketit taas voi saada toimimaan kun asentaa Javan. Ihme sekamelska siis.

        Epätoivoista, Matti, epätoivoista. Kun Windowsiin asentaa jonkin ohjelman, on 100% varmaa, että se TOIMII siinä! Kun linuxiin asentaa jotain, saa kolikolla heittää ja arvata, toimiiko?

        Linux - siitä ei ota kukaan selvää, eivät edes käyttäjät itse!


      • Heh heh heh...... kirjoitti:

        Epätoivoista, Matti, epätoivoista. Kun Windowsiin asentaa jonkin ohjelman, on 100% varmaa, että se TOIMII siinä! Kun linuxiin asentaa jotain, saa kolikolla heittää ja arvata, toimiiko?

        Linux - siitä ei ota kukaan selvää, eivät edes käyttäjät itse!

        "Epätoivoista, Matti, epätoivoista. Kun Windowsiin asentaa jonkin ohjelman, on 100% varmaa, että se TOIMII siinä!"

        Ei tietenkään ole. Ei toimi varmasti edes silloin vaikka olisi tehty Windowsille kun Windowsjulkaisujen muutokset rikkovat yhteensopivuuksia.


    • kjhegkkle

      Eikös mokkulat ole ikäviä selän alla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe