Miksi nettiyhteys menee välillä poikki aivan yllättäen?
saunalahti mobiililaajakaista yhteys.
Nettiyhteys katkeaa
9
427
Vastaukset
- ;rdrq(pD
Saunalahden ominaisuus. Ihmisillä on kaikenlaisia virityksiä. Jatkuva pingaus tai nettiradion päällä pitäminen taitaa olla yleisimpiä.
- mulla on tämä
saunalahden nopsa ja xp käytössä, ei tämä ainakaan katkeile ..
- pät...kii
Saunalahden Nopsa, E1820-mokkula ja Edimaxin 3g-boksi, joka päivä katkeilee...
- ...
Saunalahden Huawei e367 vaipui minulla täysin toimimattomaksi heti, jos oli vähänkin aikaa käyttämättä. Kokeilin useita e367, ja aina sama juttu. Eli usein yhteyden uudelleen luomista.
Nettiradion soittaminen taustalla auttaa pitämään linjan auki.
Vaihdoin kuitenkin vanhempaan e1820, joka ei nukahtele toimimattomaksi koskaan.- tyfh
Mulla on telefinlandin Huawei e173, ja samaa vikaa. Pitää tikku ottaa välillä pois koneesta ja takaisin. Toiseksi, kun tikku kuumenee, silloin näköjään tulee ongelmia.
- nettimokkula...
Minulla on nettiyhteys (mokkula) mennyt jo iät ja ajat poikki kesken kaiken. Siihen alkaa jo tottua eli se onkin ihan normaalia!
- 13+12
koska mobiililaajakaista nyt ei vaan ole kiinteä. se voi katkeilla niin "käytössä" kuin "käyttämättä".
saattaa se jostain oikeasta ongelmastakin johtua, miksi epäilet asiassa ongelmaa?- 3g-mokkula
Jos yhteys katkeilee säännöllisin väliajoin ja useita kertaa esim. tunnin aikana. on mokkulassa tai nettitikussa joku vika. Mutta jos se katkeaa muutaman kerran päivässä johtuu se vaan yhteyden pätkimisestä. Oma mokkula (Nokia cs-15) hajosi siten että se alkoi n. 15 min. välein pätkimään, ja lopulta sillä ei saanut enää ollenkaan yhteyttä.
Mokkulahan on periaatteessa 3G puhelin.
- huawei 367 ongelma
huawei 367 rikkoo usb portin. kone jossa tämä tapahtui on T40 IBm. varokaa sitä mokkulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462