Mitä tehdä vetelille kolleille, jotka potkii palloa pihassa, vaikka kenttäkin lähellä? Ikkunaan ilmestynyt pallonkuvia.
kollien piha pelaus?
16
149
Vastaukset
- Kotipyskolokiaa
Itse tein vastaavassa tapauksessa se että otin valokuvia kolleista pelaamassa ja kun tulivat kyselemään asiasta kerroin antavani kuvat isännöitsijälle jos ikkunoita tms. löytyy rikkoutuneena.
Jostain kummasta syystä eivät ole enää tuossa ikkunan edustan nurmikolla pelanneet. ;-D- jep,,
Teen saman!
- eikä uudet pysy
Melko pian häipyy ilmat poltsista.
- Gauheeta
Kyllä tuohon pitää nyt vähintään poliisin valmiusosasto Karhu kutsua paikalle.
- lättäkavio?
Osoite, niin tulen potkii palloa ikkunaasi.. Eihän sinua, nuija, haittaa..
- nämä kelmit
lättäkavio? kirjoitti:
Osoite, niin tulen potkii palloa ikkunaasi.. Eihän sinua, nuija, haittaa..
On yleensä yksinhuoltajien ja juoppotelevien vanhempien kersoja. Työnnetään pihalle mölyämään, pahantekoon!
- kumpa voisi
Hyvä idea, mutta kuvaaminen kotirauhan piirissä saattaa olla salakuvausta, josta voi saada sakkoja tai vuosi vankeutta.
Itse ajattelin ottaa kuvan yläkerran emännästä kun hän puistelee mattoja kaiteen ylitse. Ei oikein kannata, koska sen tekemällä itse syyllistyisin pahempaan rikokseen kuin mattojen puistelija. Parveke näet kuuluu kotirauhan piiriin aivan kuten asunnon tonttikin ja siten kuvaaminen rikkoo ko. ihmisen kotirauhaa.
Oikaiskaan ihmeessä, jos tieto on väärä.- ei ole
Pihaa saa kerrostalossa kuvata. Otan julpeista videon, kun potkivat palloa. Mikä rauha rikkoutuu, kun potkivat ikkunaan?
- barbi girlie
Ai siis uros kissoja jotka pelaa futista ? wautsi ! otappas videonäyte ja uppaa youtubeen.. olen nähnyt kyllä karhuja joilla on lätkämailat teipattu käpäliin ja hokkarit jalassa, mutta en palloilevia kissaeläimiä.
http://www.youtube.com/watch?v=Z0E7amE2xXw
^tuossa todiste lätkää pelaavista karhuista.
OIkeesti haluun nähdä kissoja pelaamas palloa! - Kielletty!
Kieltäähän se pitää tuollainen. Viihtyvät vielä ulkona. Kamalaa! Kyllä kaikki lapset ja nuoret pitää saada sisälle pleikkarin eteen istumaan. Ovat sitten hyväkuntoisia aikuisina.
- törppö..
Veteliä, kun ei jaksa viereiselle pallokentälle. Oletko vandaalia suosiva, kersasi häiriköi?
Minun asumisrauhaan ei kuulu pallon mäiske ikkunaan ja seinään, voi sinua kanaivo!
- idioottien
Kusipääpennut ne aina möykkää..
- hermoonhan se
Jatkuva pallon, tom, tom, sekaan ADH pentujen tauoton kimitys. Fiksut pelaa leikkareilla ja on tietokoneilla..
- kuripula
Nämä ipanat, joille ei koskaan ole sanottu EI. Ottavat pihat äkkiä terroriinsa, jos asiaan ei heti alussa puututa jämerästi!
- näin on
Vain idiootti laskee idioottipentusa pihalle potkimaan..
- keinonsa kullakin
Meillä homo (iso nahkahomo) isännöitsijä pyllytti meidän pihan pari n. 15 v. kollia, jo loppui pihassa maleksiminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401938- 1881607
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461240Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40779
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23722Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637