Olen pitkään ihmetellyt, että miksi nivushiki haisee juustonaksuille ja perseen sekoitukselle. Eli mistä tämä perseen haju yhdistyy siihen juustonaksun hajuun ?
Olen itse hyvin riippuvainen tästä hajusta ja tästä syystä raavin pallejani aika usein ja haistelen tuota hajua päivittäin. Teen sitä myös työpaikallani.
Miksi nivushiki haisee juustonaksulle & perseelle?
12
1521
Vastaukset
- nuuh! Yök!
juu ja huomattu on!
...voisit joskus ittes pestä, naapurin kapinen pesemätön koirakin haisee paremmalta, kuin sä.. - 17
ja tekö olette,raahen homoja kun nuin tiedätte toisten alapään hajut,hyviä hajuja
- kulkusten hajusta
naisetki tykkää.
Sano kunnon kepulainen . - 31
homothei,pidettäiskö paskanajotalkoot viikonloppuna
- Viirvehka1
Jo jumalauta on sikamaista sakkia. Käykää pesulla ja ennenkaikkea mielenterveystoimistolla kertomassa traumoistanne.
On näköjään asiat hyvin pahasti.- Anonyymi
Vwrpaan välit siinäpä aromia, kuin oikein päivän nöyhtää kaivelee varpaan väistä vieden sitä sormenna nenän eteen. On sitä tutustunut kaukaisempiin ystäviin varpaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vwrpaan välit siinäpä aromia, kuin oikein päivän nöyhtää kaivelee varpaan väistä vieden sitä sormenna nenän eteen. On sitä tutustunut kaukaisempiin ystäviin varpaisiin.
Tiiäkkö ihan oikeasti, spermassa on paljon vitamiinejä.
- 27
mun mielestä paskamaista sakkia
- Cuntie
Haista V i t t u
- Anonyymi
Sulla ei vissiin tuu lämmin vesi seinästä? Asut 1700-luvulla ja 3 km kävely järvelle josta kannat saunanlämmitysveden? Olet vaan likapesä. Itse valittu.
- Anonyymi
Luonnonmelatoniini + hulluruoho antaa samoja nukkumisen oireita.
- Anonyymi
Haistele sää vaan sitä ommaa nivushikeäs kun oot ensin sormilla kaivanu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887