Voiko jatkuva nälkä ja röyhtäily olla toiminnallinen vaiva ?

....

Maha on täynnä ilmaa niin että tulee ähky. Ripuli koko ajan. Röyhtäilyttää älyttömästi. JAtkuva hirveä nälkä niin että ei saa nukuttua. Ja mitään ei löydy tähystyksestä. Kyllä kyrpii. Lääkärikin on tuommoinen hosuja koskiklinikalla. Ensin lupaa katsoa vielä haiman. Mutta seuraavalla viikolla laittaa urologille yhden toisen vaivan takia. Vaikka edellisellä sanoi että haima pitää ehdottomasti katsoa. Minä että minä voin vaikka maksaa että se katsotaan aluksi jo nyt ultralla niin kuin oli puhe. ei p e r k e l e ruvennu enää katsomaan. Mietippä siinä sitten että onko haimassa syöpä. Ja tuo oli muuten vieläpä gastroenterologi. Miksi Suomessa on niin p a s k a t lääkärit. Perusteli että parempia kuvia tulee urologilla mahasta. Minä että katsooko ne edes niitä elimiä, kun fisteliä siis koettavat katsoa. Tuo muka että kyllä pitäisi. Minä että kun en saa nukuttua ja siihen menee ainakin pari kolme kuukautta ennen kuin niihin kuvauksiin pääsisi niin sanoi vain että koeta kestää. Vaikka edellisellä viikolla oli muka ultraan kova kiire laittaa että voisi haiman katsoa kasvaimien varalta.Mihinkään noista lääkäreistä ei voi luottaa ikinä. Pitäisi olla joku palvelu minne ihmiset menisivät kertomaan kokemuksiaan tietyistä lääkäreistä. Niin nuo välinpitämättömät hosujat karsiutuisivat minun listaltani tulevaisuudessa pois

1

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

On se kumma että kun olisin maksanut että olisi katsottu nyt aluksi ultralla se maha että tietää, jos pitäisi kiirehtiä sen kanssa jos siellä jotain on niin enää se ei kelvannutkaan. Kun edellisellä viikolla hänen mielestään se olisi ehdottomasti ensisijassa tehtävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe