Maha on täynnä ilmaa niin että tulee ähky. Ripuli koko ajan. Röyhtäilyttää älyttömästi. JAtkuva hirveä nälkä niin että ei saa nukuttua. Ja mitään ei löydy tähystyksestä. Kyllä kyrpii. Lääkärikin on tuommoinen hosuja koskiklinikalla. Ensin lupaa katsoa vielä haiman. Mutta seuraavalla viikolla laittaa urologille yhden toisen vaivan takia. Vaikka edellisellä sanoi että haima pitää ehdottomasti katsoa. Minä että minä voin vaikka maksaa että se katsotaan aluksi jo nyt ultralla niin kuin oli puhe. ei p e r k e l e ruvennu enää katsomaan. Mietippä siinä sitten että onko haimassa syöpä. Ja tuo oli muuten vieläpä gastroenterologi. Miksi Suomessa on niin p a s k a t lääkärit. Perusteli että parempia kuvia tulee urologilla mahasta. Minä että katsooko ne edes niitä elimiä, kun fisteliä siis koettavat katsoa. Tuo muka että kyllä pitäisi. Minä että kun en saa nukuttua ja siihen menee ainakin pari kolme kuukautta ennen kuin niihin kuvauksiin pääsisi niin sanoi vain että koeta kestää. Vaikka edellisellä viikolla oli muka ultraan kova kiire laittaa että voisi haiman katsoa kasvaimien varalta.Mihinkään noista lääkäreistä ei voi luottaa ikinä. Pitäisi olla joku palvelu minne ihmiset menisivät kertomaan kokemuksiaan tietyistä lääkäreistä. Niin nuo välinpitämättömät hosujat karsiutuisivat minun listaltani tulevaisuudessa pois
Voiko jatkuva nälkä ja röyhtäily olla toiminnallinen vaiva ?
....
1
531
Vastaukset
- ...
On se kumma että kun olisin maksanut että olisi katsottu nyt aluksi ultralla se maha että tietää, jos pitäisi kiirehtiä sen kanssa jos siellä jotain on niin enää se ei kelvannutkaan. Kun edellisellä viikolla hänen mielestään se olisi ehdottomasti ensisijassa tehtävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219