Natascha Kampusch

3096 päivää

Oli lyhyempi kirja kuin mitä odotin. Mutta selitti myös paljon ja kertoi karmaisevia asioita mitä sieppaja teki hänelle. Esim. että hänen hiukset piti olla sheivatut, ja hänen piti liikkua alasti/puolialasti, ilman alusvaatteita, ja tehdä koko ajan raskasta työtä, ja ei saanut ruokaa tarpeeksi.
Kuitenkin jäin miettimään jättikö hän ketomatta seksuaaliset rikokset, ja jos jätti, niin miksi? Olisiko ne olleet vapaaehtoisia? No, samapa se. Melko mielenkiintoinen kirja, ehkä kuitenkin hieman lapsellisesti kirjoitettu. Olisi voinut kertoa tarkemmin asioita, mutta ehkä ei muistanut enää. Yhtä asiaa olen ihmetellyt. Hän kertoi kaikesta miten paljon Priklopil pahoinpiteli häntä, niin miksei hänellä näy yhtän arpea esimerkiksi kasvoissa, käsissä, jaloissa? En tietenkään epäile kertomaansa.
Mutta mikä motiivi Prkloililla oli siepata lapsi? Oliko hän homo ja halusi "adoptoida" lapsen? Oliko hän pedofiili? Oliko hän liian yksinäinen, ja jos oli niin eihän lapsen sieppaus olisi auttanut, miskei ottanut aikuista, vanhempaa tyttöä?

4

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ukso kaikkee

      Jos se petoviili oli pitännä sitä tyttöö ikäänkun nukkena eikä ollu nussinna häntä?

    • En usko kaikkea

      Mistä sen tietää mitä teki ja mitkä olivat motiivit.

    • nii

      Olisko kannattanut lukea kirja kunnolla? Kirjassaan Natascha kyllä kertoo ettei itse halua kirjoittaa seksuaalisesta hyväksikäytöstään. Kertoo myös miksi sieppaaja halusi napata tytön, koska halusi muokata siitä itselleen täydellisen kiltin pikkuvaimon jotai sai hallita miten itse halusi.

    • vahvempi nyt

      Hyi olkoo mulle tuli kamala olo sun kirjoituksesta. Ihan kuin olisit oikein HALUNNUT lukea toisen hyäksikäytöstä ja olet nyt pettynyt kun ei mehukkaista pskajuttuja löytynytkään sun verkkokalvoille.. Kirjailija itse sanoo että hän jättää julkisuudesta pois nuo jutut sillä ne ei muille kuulu, ja mun mielestä se on ihan oikein. Ja mistä tiedät että hänellä ei ole arpia? Oletko käynyt katsomassa? Olen kakarana loukannut itseäni tosi paljon mutta mulle ei ole jäänyt melkein mistään muista arpia kuin suoranaisista viilloista. Että mua inhottaa kaikki salaliittoteoreetikot.

      Kirja oli kyllä tosi raskasta luettavaa. Laitoin sen välillä pois ja yritin ajatella muita asioita. Sitä ei kannata myöskään lukea ennen nukkumaan menoa.. Ja kirja saa myös ajattelemaan erilaisia julmia kidutuskeinoja, kuten ruoan vähentäminen ja että mitä täydellinen virikkeiden puute aiheuttaa aivoissa. Uskomatonta kuinka tasapainoinen nuori nainen hänestä on kasvanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe