Moi!
Onko mahdollista kouluttautua oppisopimuksella lähihoitajaksi?
Onko teistä joku saanut oppisopimuspaikan?
Kannattaako mennä suoraan paikanpäälle eri hoitolaitoksiin ja esittäytyä?
Haluan vaihtaa täysin alaa ja kouluttautua hoitoalalle. Uskoisin, että
sillä alalla olisi tarvetta myös miehelle ja työllisyysnäkymät hyvät.
Lähihoitajaksi oppisopimuksella?
3
571
Vastaukset
- RK
Kyllä on mahdollista oppisopimuksella kouluttautua lähihoitajaksi. Itse soittelin eri paikkoihin ja kävin paikan päällä. Kannattaa vain olla tarkkana millaiseen paikkaan hakee. Itselleni sattui sellainen paikka missä häpeilemättä teetetään oppisopimustyöntekijällä kaikkein inhottavimmat vuorot, eikä olla millään tavalla tukena koulun käyntiin. Tsemppiä kuitenkin sinulle, toivottavasti löydät hyvän paikan :)
- tytyty
Riippuu aikalailla mihinkä suuntautuu. Vanhus/vammais ja lastenhoitoon pääsee helpommin. Toisaalta jos saat suoritettua ne kolme kaikille pakollista osiota ensin jossain oppilaitoksessa, avautuu se ammatillinen oppisopimus paikka helpommin.
- mies-hoitoapulainen.
hoito-apulaiseksikin pääset suoraan kun meet vaan kysymään töitä. palkka pari kolme sataa euroa pienempi. Samat työt kuin lähihoitajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468