Apua auttakaa!

Kallis puh.laskupelottaa

Olen saanut jo 3 kertaa viestin numerosta:147003 ja viestissä lukee: Fi videos ja siinä on joku venäläinen linkki joka vie osoitteeseen m.dsza.com ja jos linkistä painaa niin näyttö alkaa välkkymään ja puhelin menee pimeäksi.
onko nuo viestit maksullisia ja jatkuuko viestien tulo? Entä miten saa viestineston jos viestit ovat maksullisia? Puhelimeni on nokia7230
toivottavasti tiedoista oli apua ja kiitos vastauksista etukäteen!

7

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Holmesin John

      voi voi, olet mennyt pornosivulle...

      • Kallis puh.laskupelottaa

        Nämä viestit ovat tulleet tasan 8 ja puoli minuuttia yli 20:00 -ovatko viestit maksullisia?
        entä auttaisiko puhelimen nollaus?
        Mitä pitäs tehä?


      • annaprrldl
        Kallis puh.laskupelottaa kirjoitti:

        Nämä viestit ovat tulleet tasan 8 ja puoli minuuttia yli 20:00 -ovatko viestit maksullisia?
        entä auttaisiko puhelimen nollaus?
        Mitä pitäs tehä?

        Soita liittymän tarjoajallesi ja kysy sieltä


    • ehdottaja.

      ei pidä mennä outoihin linkkeihin.

    • lllkkl

      traceroute to m.dsza.com (85.119.103.161), 25 hops max, 40 byte packets
      1 174.36.196.241-static.reverse.softlayer.com (174.36.196.241) 0.281 ms 0.291 ms 0.279 ms
      2 ae11.dar02.sr01.wdc01.networklayer.com (208.43.118.137) 0.144 ms 0.176 ms 0.156 ms
      3 ae9.bbr01.eq01.wdc02.networklayer.com (173.192.18.202) 41.270 ms 0.597 ms 41.208 ms
      4 xe-10-1-1.edge3.Washington4.Level3.net (4.53.116.65) 1.286 ms xe-8-2-0.edge1.Washington4.Level3.net (4.53.112.25) 0.929 ms xe-10-1-1.edge3.Washington4.Level3.net (4.53.116.65) 0.900 ms
      5 vlan60.csw1.Washington1.Level3.net (4.69.149.62) 1.694 ms 1.692 ms vlan80.csw3.Washington1.Level3.net (4.69.149.190) 1.059 ms
      6 ae-62-62.ebr2.Washington1.Level3.net (4.69.134.145) 1.526 ms ae-82-82.ebr2.Washington1.Level3.net (4.69.134.153) 1.064 ms ae-62-62.ebr2.Washington1.Level3.net (4.69.134.145) 1.053 ms
      7 ae-44-44.ebr2.Paris1.Level3.net (4.69.137.61) 81.558 ms ae-42-42.ebr2.Paris1.Level3.net (4.69.137.53) 81.713 ms ae-43-43.ebr2.Paris1.Level3.net (4.69.137.57) 80.401 ms
      8 ae-21-21.ebr1.Paris1.Level3.net (4.69.143.117) 80.741 ms ae-22-22.ebr1.Paris1.Level3.net (4.69.143.121) 80.477 ms ae-21-21.ebr1.Paris1.Level3.net (4.69.143.117) 81.107 ms
      9 ae-1-3.edge3.London2.Level3.net (4.69.141.85) 81.065 ms 81.025 ms 81.112 ms
      10 ae-15-15.car1.London2.Level3.net (4.69.200.86) 81.428 ms 81.424 ms 81.997 ms
      11 tge-9-3-146.core-r-1.lon2.adaptplc.com (212.187.196.82) 80.418 ms 81.678 ms 80.816 ms
      12 85.133.16.1 (85.133.16.1) 81.905 ms 82.688 ms 82.393 ms
      13 85.133.16.42 (85.133.16.42) 81.658 ms 82.139 ms 84.293 ms
      14 85.133.50.66 (85.133.50.66) 83.907 ms 81.262 ms 81.929 ms
      15 * * *
      16 * * *
      17 * * *
      18 * * *
      19 * * *
      20 * * *

      • Voi viddu.

        Mulle tuli kännykkään kans linkki fivideos dsza.com ja koodi perässä. En tehny mitään vaan poistin viestin. Saa nähä monta sataa niitä viestejä tulee. Ei kai tässä enää auta mikään. Ja myönnettäköön sekin et porno sivuilla tuli käytyä. Nyt tässä kauhulla odottelen et onko aamulla luuri täynnä samaa viestiä.


      • pornosurffari
        Voi viddu. kirjoitti:

        Mulle tuli kännykkään kans linkki fivideos dsza.com ja koodi perässä. En tehny mitään vaan poistin viestin. Saa nähä monta sataa niitä viestejä tulee. Ei kai tässä enää auta mikään. Ja myönnettäköön sekin et porno sivuilla tuli käytyä. Nyt tässä kauhulla odottelen et onko aamulla luuri täynnä samaa viestiä.

        porno sivuilla on ihan yhtä turvallista kännyllä kui tietokon kuha muistaa olla klikkaamatta mainoksia,hyvä konsti on ottaa sim kortti pois ja surffaa vain wlan verkossa,,tai vaihtaa prepaid sim niin ei oo mitään väliä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe