En pysty elämään ilman sinua.olit kaikkeni.
S
50
947
Vastaukset
- !!
Ai.. Kuka?? Niin Sinäkin!!
- sivusta nähty
Älä luovuta J vielä. Kyllä se S susta pitää, usko pois vaan. Te kaksi kuulutte yhteen.
- J
Joskus ei näe oikein mitään järkeä tässä elämässä enää. Nyt on sellainen hetki.
- !!!
En luovuta. J.
- S
J kirjoitti:
Joskus ei näe oikein mitään järkeä tässä elämässä enää. Nyt on sellainen hetki.
Mikset ota yhteyttä?? Varsinkin jos hän oli sinulle tärkeä...
- J
S kirjoitti:
Mikset ota yhteyttä?? Varsinkin jos hän oli sinulle tärkeä...
Kunnioitan Ässän tahtoa.
- Sari`
J kirjoitti:
Kunnioitan Ässän tahtoa.
Oikein tehty. Joskus on tehtävä ratkaisuja jotka eivät noudata sydämen tahtoa. Järkisyistä. Minä en kaipaa J:llä alkavaa, mutta kunhan sanoin jotain kun silloin tällöin vielä näillä sivuilla vierailen.
- J
Sari` kirjoitti:
Oikein tehty. Joskus on tehtävä ratkaisuja jotka eivät noudata sydämen tahtoa. Järkisyistä. Minä en kaipaa J:llä alkavaa, mutta kunhan sanoin jotain kun silloin tällöin vielä näillä sivuilla vierailen.
Rakastan sinua ikuisesti Sari!
- S***
J kirjoitti:
Onko kyse toisen tahdon noudattamisesta vai pelkuruudesta?? Kenties tämä Sari rakastaa edelleen J:llä alkavaa miestä, mutta on luovuttanut ja menettänyt uskonsa...
Juha...mitään ei saa ellei löydy oikeaa tahtoa.... - J
S*** kirjoitti:
Onko kyse toisen tahdon noudattamisesta vai pelkuruudesta?? Kenties tämä Sari rakastaa edelleen J:llä alkavaa miestä, mutta on luovuttanut ja menettänyt uskonsa...
Juha...mitään ei saa ellei löydy oikeaa tahtoa....En ole Juha.
- Sari´
J kirjoitti:
En ole Sarisi, vaikka Sari olenkin. En ainakaan usko niin. Haet varmaan Saria Pohjanmaan alueelta? Siksi en ole hän.
- J
Sari´ kirjoitti:
En ole Sarisi, vaikka Sari olenkin. En ainakaan usko niin. Haet varmaan Saria Pohjanmaan alueelta? Siksi en ole hän.
En hae Saria Pohjanmaalta,Etelä-Suomesta haen.Tiedän tämän kaiken olevan turhaa.Hän ei minua takaisin huoli,mutta sitä kun on kerran päässyt Lamborghinin puikkoihin niin tuttu ja turvallinen Farmari Volvo ei tunnu enää miltään,,,, Jos saanen käyttää hänestä tälläistä autovertausta.
- JH
S*** kirjoitti:
Juha...mitään ei saa ellei löydy oikeaa tahtoa....Juha tietää... halua on vaikka miten...rohkeus tulee kun olen tajunnut mitä menetin... Nykyinen liitto on loppu. Jokunen juhla vielä ja kaikki on ohi. Sari. Olet todellinen rakkaus. Tahtoa on. ja kohta keinotkin
- JH
S*** kirjoitti:
Juha...mitään ei saa ellei löydy oikeaa tahtoa....Sari.Kerro jos voin tulla häpeämään silmiesi eteen... ps J=JH
- Sari´
J kirjoitti:
En hae Saria Pohjanmaalta,Etelä-Suomesta haen.Tiedän tämän kaiken olevan turhaa.Hän ei minua takaisin huoli,mutta sitä kun on kerran päässyt Lamborghinin puikkoihin niin tuttu ja turvallinen Farmari Volvo ei tunnu enää miltään,,,, Jos saanen käyttää hänestä tälläistä autovertausta.
Etelä-Suomi, siis Lahti-Helsinki...väliltä.
- JuHa tarina
S*** kirjoitti:
Juha...mitään ei saa ellei löydy oikeaa tahtoa....Tiedän kuka olet. Ja sinä minut.Kyse on molemmista.en ole osannut elää itselleni enkä sille jota rakastan.Ei päivää ette S***a ajattele. Pitkään kestää pennun silmien avautuminen.Kunnes yhtenä päivänä ymmärsin sen että sitä naista joka asuu samassa talossa en ole ikinä rakastanutkaan. Mieli on tehnyt ottaa yhteyttä.Mutta häpeän itseäni niin..ja se on sitä pelkuruutta. t.JH
- JuHa Tarina
JH kirjoitti:
Juha tietää... halua on vaikka miten...rohkeus tulee kun olen tajunnut mitä menetin... Nykyinen liitto on loppu. Jokunen juhla vielä ja kaikki on ohi. Sari. Olet todellinen rakkaus. Tahtoa on. ja kohta keinotkin
nikki jumiutui.JH= JuHa Tarina
- JuHa Tarina
Kuulutaan.Se on totta.
- JuHa Tarina
En luovuta. uskon siihen yhä.Lähinnä omaan kykyyni, siitä on kyse.. Kiitos kannustuksesta Amor Once in the lifetime
- SL
Kunnioitat ässän tahtoa, hyvä. Jos minun J olisi kunnioittanut, ei tarvitsisi elää ilman minua. Surullista :(
- J
Et ole minun oikea Sari.Nimikirjaimet kyllä täsmää, mutta tekstin sisältö ei.
- S***
J kirjoitti:
Et ole minun oikea Sari.Nimikirjaimet kyllä täsmää, mutta tekstin sisältö ei.
Oletko varma ettei hän sinusta halua kuulla??? Nimikirjaimet täsmää...kaiken voi halutessaan korjata. Mutta jos yhteydenotto on liian vaikeaa, ei ole kyse oikeasta rakkaudesta...
- J
S*** kirjoitti:
Oletko varma ettei hän sinusta halua kuulla??? Nimikirjaimet täsmää...kaiken voi halutessaan korjata. Mutta jos yhteydenotto on liian vaikeaa, ei ole kyse oikeasta rakkaudesta...
Täysin varma ja kaikkeni olen yrittänyt.Todellakin kaikkeni !
- JPärrät
S*** kirjoitti:
Tulenko käymään verhon takana?
- Kirjaimet ei täsmää,
JPärrät kirjoitti:
Tulenko käymään verhon takana?
JTR ..niin sitten :)
- J
Jos minun SL olisi halunnut samaa mitä minä halusin, en olisi
tälle palstalle ikinä eksynyt... - ?
J kirjoitti:
Jos minun SL olisi halunnut samaa mitä minä halusin, en olisi
tälle palstalle ikinä eksynyt...kysyiks ikinä? jos halusikin..
- JH
S*** kirjoitti:
Haluaa kuulla. "tarina" elää yhä.... Rakkaus ei ole kadonnut. Ilman sinua en voi elää.Häpeän ottaa yhteyttä kaiken typeryyteni jälkeen. J__a
- JH
S*** kirjoitti:
Pelkään ja häpeän. Tiedän ettei asioita niin korjata, mutta häpeän. Rakkaus on kasvanut eron aikana.JH
- Dream Lover
JH kirjoitti:
Pelkään ja häpeän. Tiedän ettei asioita niin korjata, mutta häpeän. Rakkaus on kasvanut eron aikana.JH
Rakas! Olit minulle kaikkeni, mutta nyt..kaikki tuntuu niin turhalta ja kaukaiselta..Nyt vain itkettää ja pelottaa..kaikki..kaikki on niin sekavaa..haluan miettiä asiota rauhassa..palataan..kunhan saan koottua itseni..itkettää.. (itkee itsensä uneen)
- J
Dream Lover kirjoitti:
Rakas! Olit minulle kaikkeni, mutta nyt..kaikki tuntuu niin turhalta ja kaukaiselta..Nyt vain itkettää ja pelottaa..kaikki..kaikki on niin sekavaa..haluan miettiä asiota rauhassa..palataan..kunhan saan koottua itseni..itkettää.. (itkee itsensä uneen)
Et taida olla minun oikea Sari???
- JuHa Tarina
S*** kirjoitti:
Tiedän kuka olet. Ja sinä minut.Kyse on molemmista.en ole osannut elää itselleni enkä sille jota rakastan.Ei päivää ette S***a ajattele. Pitkään kestää pennun silmien avautuminen.Kunnes yhtenä päivänä ymmärsin sen että sitä naista joka asuu samassa talossa en ole ikinä rakastanutkaan. Mieli on tehnyt ottaa yhteyttä.Mutta häpeän itseäni niin..ja se on sitä pelkuruutta.Tirdän olevani tyhmä ja ajattelevani liikaa ja toistenkin puolesta... enkä antaa tunteiden viedä t.JH
- JuHa Tarina
Dream Lover kirjoitti:
Anteeksi, mutta ken olet.. Kuulutko "tarinaan"?Jos olet se joksi luulen niin minun syytäni kaikki on.
- RAKASTAN!
Miksi sanot "olin" enkö ole nyt ja tässä sinulle Rakkaani/Kultaseni : )
- 16+6
Sitäpä juuri tuolla puskalla, joka riehuu ja itkee palstoilla 24/7 ja
365/vuosi.
Aloittajahan onkin vainoharhainen. Ollut jo vuosia.- ***
Suomeen henkisen hädän numero.
Mielenterveyden keskusliiton puheenjohtajan mielestä ahdingossa oleville ihmisille tarvitaan apua.
- JuHa Tarina
S*** Rakastan sinua jatkuvasti. Ja joskus menee puolikin tuntia etten muista ikävöidä.Olen ollut tyhmä.TYHMÄ. Kesti vaan aikansa että se meni perille..Kunnes yhtenä päivänä ymmärsin sen että sitä naista joka asuu samassa talossa en ole ikinä rakastanutkaan. Mieli on tehnyt ottaa yhteyttä.Mutta häpeän itseäni niin..ja se on sitä pelkuruutta.Käsi on ollut jo ovenkahvalla.Tirdän olevani tyhmä ja ajattelevani liikaa ja toistenkin puolesta... enkä antaa tunteiden viedä t.JH Once in the lifetime
- JuHa Tarina
S*** S--mi äiti tietää meistä. Otti asian kerran puheeksi. Once in the lifetime
- JuHa Tarina
S*** Voinko lähettää tekstarin?? En tahdo olla häiriöksi
- Kyllä, jos olet.
Jos olet Juha .. Oletko?
- s***
Jokainen tekee miten parhaakseen näkee...ja enköhän luottanut liikaakin.
- JuHa Tarina
s*** kirjoitti:
Jokainen tekee miten parhaakseen näkee...ja enköhän luottanut liikaakin.
Ei sinussa ole yhtään syytä.Ei ollut eikä ole edelleenkään.Minä tässä se syypää olen.Ja tiedän kyllä että sinä luotit ja rakastit.Teot oli hitaita. Tosin S__mi tietää hiukan jo.Etana olen, se on totuus. Rakkaus ja ikävä ei ole kadonnut.En vaan ole kyennyt sitä kertomaan.Ei päivääkään etten ole sinua ajatellut. En silti ole tällä palstallakaan ollut kuin vasta nyt ja näin tutun nikin.Olisi pitänyt tulla paljon ennen. Minä vaan tajuan virheeni vasta jälkikäteen.Ja silloin anteeksipyyntö tuntuu kovin kevyeltä vaikka se miten tulee herkästä sydämestä.
- s***
Niinhän se on, että ihmisen arvon ymmärtää kun omista syistä on tärkeän ihmisen menettänyt...omia valintoja kaikki, mikäs siinä. Kukin tekee sydämensä mukaan...
- JuHa Tarina
Se ei ollut sydämen ääni jonka mukaan toimin.... Täysin tyhmää ajattelua joka meni päin helvettiä.Ei näitä asioita pidä hoitaa järjellä vaan antaa tunteen viedä....aivan kuten sanoit.Kerran syttynyttä sydämen kutsua ei saa sammutettua. Ja oma idioottiteko se oli,ei valinta...mutta ei siitä ketään muuta voi syyttää.Sinun arvosi olen tiennyt tapaamisesta asti, mutta silti olin tyhmä.En nyt pysty itse ymmärtämään itseäni, ei ollut terveen ihmisen toimintaa.Ja nyt joka hetki sydämeni muistuttaa siitä.Se tuska on kyllä ansaittu.Rakkaus elää sisälläni.
- s***
Edelleen...olen sanonut, että toimi sydämen äänen mukaan. Aika tyhmältä kuulostaa kysellä voiko lähettää tekstarin tai voiko näyttää kasvonsa. Kielii pelkuruudesta kuten ennenkin...tai haluttomuudesta.
Elämä on omia valintoja...
- JuHa T
Sydämen ääni on vahva. On tyhmää kysyä, mutta olin varma ettet tahdo nähdä minua silmissäsi kaiken jälkeen.Yhtään lisätuskaa en todella halua enää tuottaa.Jokainen tekee virheitä,tyhmä tekee saman virheen uudelleen. Ja kai taas "järkeilin" liikaa.Vaikka tiesin kyllä että ymmärrät ihmista paljon enemmän kuin kukaan muu.
- JuHa T
Tällainen olen. "järki" ohittaa tunteen ja teen ohilyöntejä. Ja joka kerta tunne on se mitä sydän käskee seurata.Ei osaa rakastaa vaikka se on rakennettu sisään. Ja meni puoli vuosisataan ennenkuin kohtasin aidon rakkauden ja tajusin mitä se sellainen rakkaus on.Ja nyt on opettelua tajuta ja tottua siihen. Ja uskoa että sellaista tosiaan on.
- JuHa T
S*** laitan tekstarin jos saan. Teen nykyisin kahta työvuoroa.
- !!
Satu?? Vai tarina?? Matkalla olen kaksi viikkoa, jos olet hän, odota!
- JuHa T
S*** Väärä sanavalinta. Taas. Ei "jos saan" vaan pelkästään TEKSTAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472