Kysymyksiä kauriille?

Just curious......

Nyt sitten vastauksia kehiin. Ei ympäripyöreitä vastauksia.

- Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
- Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
- Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
- Oletko hyvä ihmistuntija?
- Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
- Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
- Miten myönnät olevasi väärässä?
- Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
- Myönnätkö virheesi?
- Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
- Pidätkö heikompiesi puolia?
- Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
- Pidätkö rutiineista elämässä?
- Milloin annat periksi toiselle?


Eli Vastauksia kehiin. Mielellään jotain muuta, kuin "kyllä ja ei".

17

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaurisnainen1976

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      Vilpittömyyttä.

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      Avarakatseiseen ihmiseen.

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      Touhottavat energiapommit, liikaa puhuvat ihmiset.

      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      Mielestäni kyllä.

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      Olen.

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      Nopeiten kuori murenee sellaisen ihmisen kanssa, joka selvästi uskaltaa ja on oma itsensä. SIlloin minäkin uskallan olla oma itseni. Mutta nimenomaan tässä järjestyksessä: toinen ensin, sitten vasta minä.

      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      Helposti. Heti kun huomaan olleeni väärässä. Kerron ja pahoittelen jos on tarvetta.

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      Se on kiinnostavaa, mutta joskus ärsyttävää koska tuntuu että ihmisillä on ihan ihme mielikuva minusta - yleensä paljon rauhallisempi ja kylmähermoisempi kuin mitä oikeasti olen. Joskus mulle sanottiin, että mulla on sellainen pokerinaama, että musta ei ota selvää tuntuuko minusta mikään miltään. Järkytyin! Olen oikeasti todella empaattinen ja elän tunteiden "vallassa" (vaikken sitä ilmeisesti muille näytäkään).

      - Myönnätkö virheesi?
      Kyllä. Ks. yllä. :)

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      Kun tiedän, että voin luottaa toiseen. Tai jos mulla on ollut ihan selvä yhdenyönajatus niin silloin toki "saman tien". Mutta jos etsin vakavampaa suhdetta, silloin luottamus on kaiken a ja o.

      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      Kyllä! Epäoikeudenmukaisuus saa mut raivon partaalle!

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      Tilannetajun puute. Myös se, jos mulle sanotaan, että: "älä nyt suutu, se oli vaan vitsi, vitsivitsi" (vaikka en edes suuttunut, olipahan vaan niin huono vitsi ettei naurattanut). Myös itsestään taukoamatta puhuvat ihmset koettelevat hermojani...

      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      Tavallaan.... En varsinaisesti nauti niistä, mutta oon onnettoman huono keksimään uusia rutiineja! :)

      - Milloin annat periksi toiselle?
      Silloin kun huomaan, että minun pointtini ei kerta kaikkiaan mene perille, tai silloin jos huomaan, että toisen haluaman asian läpisaaminen on tärkeämpää hänelle kuin mitä minun haluamani asian läpisaaminen olisi minulle.

    • Project-Me

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      Aitoutta

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      Ymmärtäväiseen ihmiseen

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      Julmat

      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      Olen

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      Jos luottamut on tarpeeksi suuri, niin kyllä

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      Heti alkukättelyssä, jos toinen on avoin. On tullut ihan halattuakin vierasta ihmistä ja siitä lähti mukava ystävyys pyörimään.

      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      Punastun ja kerron virheeni suoraan toiselle

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      Se on joskus kiusallista, mutta hyvin hyödyllistä. Saa omat virheet itsessään sitä kautta selvillä ja siten pääsee eheyttämään itseään

      - Myönnätkö virheesi?
      Kyllä.

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      Kun kumpikin on varma, että tahtoo olla toisen kanssa koko elämän ajan yhdessä.

      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      Jos tunnen itseni vahvaksi, niin kyllä.

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      Päättämättömyys

      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      En tiedä.

      - Milloin annat periksi toiselle?
      Kun tilanne ollaan selvitetty niin, että kumpikin saa ainakin tarvitsemansa, niin lopulla ei ole väliä.

    • Just curious.....

      Kiitos vastauksista, todella hyviä vastauksia. :)
      Lisää vastauksia muiltakin!

    • kauristypykkä

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten? Luotettavuus ja huumorintaju

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen? Joka on oma itsensä ja ymmärtää herkkyttäni, eli siis herkkä itsekin.

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa? Kaksinaamaiset, liian energiset ja juonittelevat.

      - Oletko hyvä ihmistuntija? Kyllä juu, omasta mielestäni

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi? Olen niille keihin luotan. Jos en luota ihmiseen, olen aika välinpitämätön ja kylmä kuori säilyy.

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin? Joidenkin kohdalla heti. Joittenkin kohdalla ei koskaan. Sekin luottamuskysymys. Ja pidän itseäni sen verran "outona" että ei ihan kenen tahansa seurassa kehtaa olla oma "pimeä" itsensä.

      - Miten myönnät olevasi väärässä?En välttämättä myönnä sitä ääneen, ainakaan heti, vaikka itselleni tiedostaisinki että olin väärässä.

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla) Jos se osuu oikeeseen niin joo. Mutta usein ihmiset anslysoivat niin väärin tuijottaen pelkkään ulkokuoreen.
      - Myönnätkö virheesi? Kyllä. Useimmiten :))
      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti? Sitten kun luotan siihen, että häneen voi luottaa 100 %.
      - Pidätkö heikompiesi puolia? En aina kehtaa avata suutani.
      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi? Tekopyhyys. Negatiivisuus.
      - Pidätkö rutiineista elämässä? En
      - Milloin annat periksi toiselle?

    • hehee e

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      huumorintaju, rento asenne ja luotettavuus

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      sellaiseen joka vaikuttaa aidosti olevan kiinnostunut siitä mitä minulle kuuluu, on ajattelevainen, suvaitsevainen ja suhtautuu elämään rennolla ja positiivisella asenteella:)

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      negatiiviset, kaksinaamaiset ja kierot.. myöskin sellaiset huomioinhakuiset jotka tekevät itsestään liian suuren numeron. tai teennäiset.

      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      olen omasta mielestäni:D

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      olen..

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      mm omasta mielestäni en oo virallinen:o

      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      pyydän anteeksi ?

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      todellakin ! vaikka palaute oiski negatiivista niin aina voi ottaa opikseen

      - Myönnätkö virheesi?
      myönnän vaikka vaikeaa se on :ss

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      riippuu.. yhdenillan jutut=heti mutta parisuhteessa tykkään edetä hitaasti

      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      juu, vaikka vaikeaa se saattaa välillä olla saada suuta auki

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      itsekeskeisyys/itsekkyys, kaksinaamaisuus, manipuloiva luonne, teennäisyys..

      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      en, tykkään vaihtelusta ja uusista asioista

      - Milloin annat periksi toiselle?
      silloin kun huomaan olevani väärässä tai en jaksa tapella enään:D

    • ....

      Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten? Aitoutta, rehellisyyttä.
      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen? Aitoon.
      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa? No teeskentelijät, "huoneen keskipisteet"
      - Oletko hyvä ihmistuntija? Todella hyvä.
      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi? Jos he sen ansaitsevat.
      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin? Rentojen ja aitojen kanssa.
      - Miten myönnät olevasi väärässä? Helposti, pyrin myös oppimaan virheistäni
      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla) En yhtään
      - Myönnätkö virheesi? Tottakai, erityisesti itselleni
      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti? Kun olen aivan varma, että voin luottaa
      - Pidätkö heikompiesi puolia? Aina!
      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi? Itsekeskeisyys, jyrääminen, epärehellisyys.....
      - Pidätkö rutiineista elämässä? Kyllä, mutta myös spontaanius piristää.
      - Milloin annat periksi toiselle? Riippuu asiasta ja henkilöstä: rakkailleni nopeasti....joillekin en koskaan ja heitä ei enää ole olemassa minun silmissäni.

      • ....

        Vastasin kysymyksiin ensin ja luin vasta sitten muiden vastaukset...Yllättävän samankaltaisia :D.


    • fsjsoig

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      luottamusta
      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      sellaseen joka vaikuttas olevan samalla aaltopituudella itseni kanssa
      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      kierot, "ihme-kikkailia", ylivilkkaat höpöttäjät
      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      luulisin
      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      ehdottomasti, ku se ansaitaan
      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      se riippuu miten tiiviisti tulee tutuksi. ehkä muuan kuukausi. jos jutut menee yhteen ja tyyppi on luotettavan oloinen.
      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      heh... aika kierrellen. :) no ei, jos ihan selvästi oon väärässä, pitäähän se myöntää suoraan, "anteeksi, olin väärässä."
      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      en pidä siitä, että minua analysoidaan. jotenki ärsyttävää tai tunkeileivaa.
      - Myönnätkö virheesi?
      kyllä. virheet myönnän helpommin, kuin sen että olisin väärässä.
      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      jaa-a....
      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      kyllä!
      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      kaikenlainen kieroilu ja lusmuilu. toisten ihmisten kustannuksella oman edun tavottelu. valehtelu v*ttaa aina. välinpitämättömät ihmiset.
      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      kyllä, mutta vaihtelut ja pikaiset suunnitelman muutoksetkaan ei ole pahasta.
      - Milloin annat periksi toiselle?
      varmaan sillon jos totean että itse olen väärässä. mutta ei muuten. :)

    • Susskilinnea

      Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      Lojaalisuutta, luotettavuutta, rehellisyyttä. Huumorintajua ja kykyä rakastaa

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      Edellämainituihin lukeutuviin luonteenpiirteiden omaaviin. Kuitenkin luottamuksen synty on erittäin pitkä prosessi.

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      Turhanpuhujat, itsestään isoa ääntä pitävän minäminä-tyypit. Ilkeät ihmiset..

      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      Sanoisin kyllä olevani, olen kulkeutunut hoitoalan ammattilaiseksi.

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      Kyllä, olen monelle luottoystävä: aina soittavat kun hätä tulee ja tietävät että mua saa tavottaa 24/7, joskus myös hyvänpäivän tutut haluavat purkaa itseään. Joskus mietin kun en itse avaudu kovinkaan helpolla että miten muut uskaltavat avautua minulle

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      Avoimien ihmisten parissa, jotka ovat perus "turvallisia". En kuitenkaan kuvailisi itseäni kovinkaan viralliseksi.

      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      Ärsyynnyn jos huomaan olevani väärässä ja se nolottaa. Kuitenkin pikkuhiljaa opettelen =)

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      Kertakaikkiaan en. Kritiikkiä osaan ottaa vastaan mutta saatan pohtia ja yrittää muuttaa käytöstäni liiankin helposti sen perusteella. Kohteliaisuuksia saatuani saatan nolostua helposti. Tutuilta saadut kohteliaisuudet nolottaa enemmän kun vierailta. Sillonkin saatan miettiä että mitä kohteliaisuuden antaja juonii..

      - Myönnätkö virheesi?
      Kyllä, otan vastuun virheistäni.

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      Riippuu kumppanista. En pidä yhdenillan jutuista, ainakaan uppo oudon kanssa. JOnkinlainen side pitää olla.

      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      Ehdottomasti.

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      Itsekkäät ja töykeät

      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      Kyllä pidän, toivoisin olevani spontaanimpi.

      Vastaaja 21 vuotias nainen =)

    • Kaurisneitonen 19v

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      Lojaaliutta, uskollisuutta, syvällisyyttä, halua ymmärtää, huomaavaisuutta, iloisuutta.

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      Sellaiseen joka on osoittanut olevansa luottamukseni arvoinen, kiltti ja ymmärtäväinen. Minun täytyisi tuntea hänet hyvin ja olla varma siitä ettei hän halveksisi tai ylenkatsoisi syvimpiä ajatuksiani.

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      Itsetietoiset, muita kyykyttävät tyypit jotka näkevät vain oman erinomaisuutensa. Myös sellaiset jotka eivät osoita minkäänlaista myötätuntoa muille ja jostain syystä sellaiset jotka pätevät paljon.

      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      Vaikea sanoa. Harvemmin olen saanut ihmisestä aluksi ainakaan vääränlaista ensivaikutelmaa. Mutta ihmisten sisimpään näen aika heikosti, riippuu henkilöstä. Itseni kanssa samankaltaiset tyypit huomaan aika nopeasti, samoin sellaiset joita vältän.

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      Pyrin olemaan ehdottoman uskollinen vakavissa asioissa. Kauriille epätyypillisesti olen kuitenkin huono pitämään aikatauluista kiinni joten siinä suhteessa minuun ei varmaan luoteta. Tyyliin "ei sitä kuskiin, se on kuitenkin myöhässä" :D En petä hädän hetkellä mutta olen mestari luomaan vaaratilanteita ja myöskin spontaani heittäytymään mukaan hulluihinkin ideoihin joten voi olla etten kauheasti luo turvallisuutta ympärilleni.

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      No kauan menee! Kuluu pari kuukauttakin vaikka oltaisiin lähes joka päivä tekemisissä ennenkun pääsen suurimmasta osasta virallisuudesta. Ja tämäkin pätee vain silloin jos ystävystyn jonkun kanssa, muille näkyy epävirallisuudesta vain väläyksiä. Omana itsenään oleminen on ystävystymiselle aika välttämätön edellytys, ja tämä tapahtuukin vain sellaisten kanssa joilla on kärsivällisyyttä ja kiinnostusta ottaa selvää. Mitä kannustavampi ja eiarvostelevampi tyyppi on, sen nopeammin uskallan olla enemmän oma itseni.

      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      Riippuu tilanteesta. Tajuamalla yhtäkkiä että olenkin väärässä ja sanomalla hätäisesti "Ei kun anteeksi, olitkin oikeassa!"=D Tai sitten punastun ja häpeissäni myönnän virheen, nauran jutulle tai en myönnä ollenkaan.

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      Tykkään tosi paljon kuulla analyyseja itsestäni mutta samalla pelkään että mitähän sieltä tulee. Hyvistä asioista ilahdun, häkellyn tai en tiedä miten pitäisi olla, ja huonoista joko olen samaa mieltä, suutun, väitän vastaan, haluan tarkat perustelut tai sitten vain olen huvittunut tai sarkastinen.

      - Myönnätkö virheesi?
      Myönnän yleensä, ainakin itselleni, mutta muille välillä en myönnä ainakaan koko virhettä johtuen siitä että olen niin häpeissäni. Välttelen tällaisia virheen myöntämis tilanteita. =D

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      Kun tunnen hänet todella hyvin ja hän on vakuuttanut rakastavansa minua. Tällä saralla olen myös hyvin herkkä joten kumppanin pitää ottaa tämä huomioon. Yhden illan jutut eivät todellakaan ole minun juttuni!

      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      Todellakin! Kaikenlainen kaltoinkohtelu ja epätasa-arvoisuus saa minut suuttumaan. Jollen saa mitään tehtyä asialle niin ainakin myötätuntoni on täysin heikomman puolella ja sortaja jää mieleeni pysyvästi tyyppinä jota vihaan ja kartan.

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      Itsekeskeisyys, itsetyytyväisyys, kaksinaamaisuus

      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      Pidän, ne luovat turvallisuuden tunnetta ja järjestelmällisyyttä. Toisaalta taas ne kuitenkin rajoittavat ajankäyttöä, minkä vuoksi en niitä juurikaan omaa. Siitä seuraakin sitten vähän sekamelsaa joka lähtöön...!

      - Milloin annat periksi toiselle?
      Kun hän saa minut vakuuttuneeksi kannastaan, kun en jaksa kinata eikä asia ole erityisen tärkeä tai kun hän lupaa hyvittää sen jotenkin. Tai jos tunnen olevani palveluksen velkaa, ikäänkuin siinä vuorossa että nyt tehdään niinkuin toinen käskee, tai en uskalla väittää enää vastaankaan. :D

    • Kauris 19.1.

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten? Rehellisyyttä ja sitä, että ajattelee muitakin kuin itseään ja kantaa vastuunsa.

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen? Sellaiseen ihmiseen, jonka kanssa olen samalla aaltopituudella eli samanmieliseen ihmiseen.

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa? Itsekkäät ja omaan napaan tuijottelijat.

      - Oletko hyvä ihmistuntija? Taito, jota olen kehittänyt. Olen oppinut tunnistamaan ns. hyvät ja pahat.

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi? Olen uskollinen, mutta turvallisuudesta on vaikea sanoa mitään. Pitkälti tulkintakysymys, että kuka antaa ja miten antaa.

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin? Odotan yleensä, että toinen tekee aloitteen ja vihjailee, että virallisuudesta voi luopua. Joidenkin kanssa se tapahtuu melkein heti, riippuu ihmisestä.

      - Miten myönnät olevasi väärässä? Yleensä aina ensin yritän estiä jonkun puolustuksen, mutta lopulta myönnän olleeni väärässä ja sillä selvä.

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla) Sehän on vain rakentavaa ja vaikuttaa positiivisesti itsetuntoon.

      - Myönnätkö virheesi? Myönnän.

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti? Vaikea sanoa, en koskaan heti. Rakennan luottamuksen ja haluan tuntea ihmisen ennen kuin alan mihinkään.

      - Pidätkö heikompiesi puolia? Pidän aina, jos kyse on asiasta mikä ei ole moraalisesti epäilyttävä. Heikkoja tulee puolustaa, se on vahvempien tehtävä.

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi? Valehtelu ja vilpillisyys sekä muiden loukkaaminen.

      - Pidätkö rutiineista elämässä? Näen ne tärkeäksi, jotta voin toimia mahdollisimman hyvällä suorituksella asiassa kuin asiassa.

      - Milloin annat periksi toiselle? En anna periksi, koska minun ylitseni ei kävellä. Ainoa kenelle olen antanut periksi ovat olleet vahempani.

      • AP

        Jäi kiinnostaan tuo kohta että:

        "Yleensä aina ensin yritän estiä jonkun puolustuksen, mutta lopulta myönnän olleeni väärässä ja sillä selvä."

        Onks se puolustus sitä, että yrittää etsiä varmasti faktoja ettei tule ns. "väärin perustein tuomituks" jostain asiasta?

        Ja myös: " Pidätkö rutiineista elämässä? Näen ne tärkeäksi, jotta voin toimia mahdollisimman hyvällä suorituksella asiassa kuin asiassa."

        Aika nappi vastaus. Tollasella saakin paljon aikaan, ja pysyy asiat järjestyksessä, ja tekee asiat järjestelmällisesti. Eikä hujan hajan sieltä sun täältä. Ainoa takaisku voi olla (harvoissa tilanteissa), jos joku äkillinen asia rikkookin rutiinin, niin pakka menee sekasin hetkellisesti, ja tulee olo että, ei ole otetta asioihin. Sit joutuu keksimään äkillisiä ratkaisuja, ja ärsyttää kun ei asiat mene niin kuin pitää!

        Heh, hauska kuulla kaikin puolin vastauksesi! Ehkä tähän mennessä kaikkein kauris-tyylisin vastaus.

        Tosin sulla hipoo vähän veskaria sun skooppis.


    • kauris -72

      arvostan eniten rehellisyyttä, luotettavauutta ja vilpittömyyttä
      syvällinen suhde syntyy kuuntelevaan, ymmärtävään ja hyväksyvään ihmiseen
      kierrän kaukaa itse riittoiset ja pinnalliset negatiiviset ihmiset
      olen mielestäni hyvä ihmistuntija
      olen uskollinen ja turvallisuutta antava
      virallisuudesta luovun helpostikkin avoimien ihmisten kanssa jotka antavat niin sanotusti yhtä paljon itsestään.
      myönnän olevani väärässä sanomalla sen( opittu myöhemmin vaikeuksien kautta)
      en pidä siitä että analysoidaan minua, en pidä siitä että olen keskipiste
      myönnän vieheeni ja haluan olla mahdollisimman reilu
      seksuaalisesti jakamaan pikku hiljaa ja varovasti ettei sattuisi, itsesuojelua
      pidän heikompieni puolia, pistän itseni likoon
      raivostumaan saa itsekeskeisyys, hälläväliä meininki, epäluotettavuus
      pidän rutiineista
      en anna periksi ainakaan helposti!

    • Kauris65

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      Rehellisyyttä ja luotettavutta
      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      Rehelliseen, vilpittömään
      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      Epärehelliset, mulle ei valehdella kuin kerran! Liian itsekeskeskeiset
      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      Mielestäni suht hyvä
      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      Ehdottomasti
      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      Riippuu ihmisestä, kuukausista vuosiin. Avoimen ja vlipittömän kanssa nopeiten
      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      Pyydän anteeksi
      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      Riippuu varmaan mistä analysoivat. Pääsääntöisesti kyllä, siitä oppii
      - Myönnätkö virheesi?
      Aina ja pyydän anteeksi
      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      Kun luotan tarpeeksi, joskus voi olla nopeasti joskus ei
      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      Välillä riippuu asiasta varmaan..tä oli vaikea
      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      Epärehellisyys, pienetkin valheet
      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      Jossain määrin, mutta vaihtelu on hyväksi
      - Milloin annat periksi toiselle?
      Silloin, jos sillä ei ole mitään "todellista väliä", on sitten kyse töistä tai muusta.

    • kaunisKauris (haha)

      Avainsanat on turvallisuus, aitous ja luotettavuus kaikkiin kysymyksiin. Siitä riippuu aika paljon kaikki.
      Ja todellakin pidän heikompien puolta (paremmin kuin itseni, hö )

    • kauris nainen

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      Sellainen ihminen, joka on vilpitön ja pitää lupauksistaan kiinni.

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      Hänen täytyy olla ennakkoluuloton, avarakatseinen ja tietysti luottamuksen arvoinen. Vihaan juoruilijoita.

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      Juoruilijat, selkäänpuukottajat, kunnianhimottomat/välinpitämättömät negatiivisessa mielessä (en tarkoita tällä esim. masentuneita)

      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      Olen luottanut omaan vaistoon ja en ole tähän mennessä vielä onnistunut luottamaan väärään ihmiseen.

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      Uskollisuus on minulle tärkeä, enkä pystyisi pettämään läheisiäni

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      Jos toinen on rento ja huumorintajuinen, tietysti tämä prosessi nopeutuu.

      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      Pyytämällä anteeksi ja teen, mitä on tehtävissä asian korjaamiseksi.

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      Riippuu, mihin analysoija käyttää tietonsa. Esim. toisen arvomaailman selviitämiseksi on ok, mutta jos analysoinnin taustalla on hyväksikäyttö, pysyttelen kaukana.

      - Myönnätkö virheesi?
      Kyllä, minulla ei ole tarvetta salailla virheitäni ja omia virheitä analysoimalla oppii parhaiten.

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      Kun ollaan samalla aallonpituudella ja toinen on osoittautunut luottamuksen arvoiseksi. Yhdenillanjutut eivät tule koskaan kysymykseen, vaikka olisi järjettömässä puutteessa.

      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      Jos tilanne muuttuu sellaiseksi, että toinen ei kuitenkaan arvosta panostani niin en (poissulkien masentuneet, huumeriippuvaiset ym., jotka eivät välttämättä itsekään tiedä olevansa avun tarpeessa)

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      1) Epärehellisyys vilpillisessä mielessä. Minusta valkoiset valheet pienissä asioissa on ok toisten tunteiden suojeluun, mutta ei kuitenkaan talouteen liittyvissä asioissa.
      2) Kun toinen ei suostu myöntämään omaa virhettä vaan aloittaa lastentarhamaisesti syyttelyrumban
      3) Faktojen vääristely, mustamaalaaminen

      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      Kyllä, koska ei tarvitse tehdä liian montaa varasuunnitelmaa etukäteen.

      - Milloin annat periksi toiselle?
      Silloin, kun siitä on hyötyä. Esim. baarissa on parempi pyytää anteeksi, vaikka vika ei ole oma tappeluiden välttämiseksi.

    • Kauristyttö vastaa

      - Mitä arvostat ihmisessä kaikista eniten?
      - Pakko myöntää pinnallisuuteni, että arvostan ihmisessä eniten luotettavuutta ja ulkonäköä, enkä voi sille mitään.

      - Millaiseen ihmiseen pystyt luomaan syvällisen suhteen/luottamuksen?
      - Sellaisiin ihmisiin jotka täyttävät suunnileen kaikki kriteerini ja omaavat edes yhden saman luonteenpiirteen/mieltymyksen kuin minä.

      - Minkälaiset ihmiset kierrät kaukaa?
      - Kierrän kaukaa pinnalliset herkästi suuttuvat itsestään liikoja luulevat nuoret, samanlaiset kuin eräs luokkalaiseni. Kierrän kaukaa myös esineellistävät miehet jotka eivät sovellut seurustelukumppaniksi.

      - Oletko hyvä ihmistuntija?
      - En oikein tiedä vielä nueren ikäni vuoksi.

      - Oletko uskollinen ja turvallisuutta antava lähimmäisillesi?
      - Saatan olla liiankion uskollinen ja se tulee ilmi usein omistushaluna.

      - Kuinka kauan aikaa menee että uskallat luopua "virallisuudesta" ja millaisten ihmisten kanssa se tapahtuu nopeammin?
      -Virallisuudesta luopuminen vatii minulta paljon. Haluan ensin tutustua ihmiseen hyvin ja oppia tietämään miten hän yleensä on ja mistä hän pitää. Se tapahtuu aina nopeammin kun ihminen omistaa samoja piirteitä kuin minä.

      - Miten myönnät olevasi väärässä?
      - En minä yleensä myönnäkkään vaan koitan kääntää tilanteen edukseni. Jos se ei toimi niin poistun tilanteesta ärsyyntynenä, rnkä puhu kyseiselle henkilölle ollenkaan hetkeen.

      - Pidätkö jos muut analysoivat itseäsi? (hyvällä tai pahalla)
      - En erityisemmin, ellei joku hyvännäköinen poika analysoi minun hyvännäköiseksi povipommiksi.

      - Myönnätkö virheesi?
      - En. Kerron niistä vain osittain parhaalle ystävälleni, jättäen kertomukseni vain normaaliksi kuulumisekseni.

      - Missä vaiheessa olet valmis jakamaan itsesi toisen kanssa seksuaalisesti?
      - Vaikka heti aluksi, kunhan olen varma etten saa mitään tartuntaa.

      - Pidätkö heikompiesi puolia?
      - Kyllä

      - Mitkä piirteet ihmisessä saa sinut raivostuneeksi?
      - Petollisuus, uskottomuus ja kaksinaamaisuus.

      - Pidätkö rutiineista elämässä?
      - Koitan rakennella päivärutiineja, mutta ne kestävät vain viikon tai kaksi (korkeintaan).

      - Milloin annat periksi toiselle?
      - Silloin kun en enää jaksa riidellä ja koen riidan uhaksi ystävyydelle/suhteelle. Tai silloin kun enää yksinkertaisesti jaksaa pitää vihaa yllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe