Minulla on ollut noin vuoden Saunalahden Mini-laajakaista. Viimeisten muutaman kuukauden ajan on alkanut yhä useammin esiintyä, ettei YouTube videot RealPlayer'ssa eivät avaudu. Tulee vain teksti "Odottaa0%". Ja vaikka yrittää monta kertaa, ei avaudu. Samoin Googlesta avautuu vain ensimmäinen haku, mutta ei seuraavat. Sitten, kun useamman kerran olen sulkenut ja uudelleen avannut puhelimen, sitten YouTube't alakavat toimia. Samoin myöhään illalla ja yöllä toimii paremmin. Ominaisuus on ärsyttävää. Rajoittaako Saunalahti/Elisa jotenkin datasiirtoa, vai mistä on kysymys. Onko jollakin operaattorilla paremmin toimiva Mini-laajakaista, tietoa please!!!
Saunalahti Mini-laajakaista ei toimi
Laajakaistaa please
2
245
Vastaukset
- Espo Olainen
Käytän kännykkääni, Lumia 800, ja sen nettiliittymää erittäin vähän, joten hankin paripäivää sitten tuon halvan Minin, 5€/kk.
Takkuista tuntuu netti-toiminta olevan.
Kiinnostaisi tietää onko tuo takkuisuus tämän matalavauhtisen liittymän (0,5 Mbps) ominaisuus, vaiko vikaa jossakin? - har har har har
Heh, ei puolimegaiselta liittymältä voi odottaa nopeutta :D, mullakin on lumiassa pelkkä mini kun himassa on wlanin kautta netissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1471192Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491095Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964- 124961
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205911Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13815- 39802