Mitä mieltä olette uintisuku Sievisten lasten nimistä? Hehän käyttävät Nikanor-nimeä, joka on ollut Sievisen suvussa jo 1800-luvulta alkaen.
Jani Nikanor Sievinen
Aleksanteri Junior Nikanor Sievinen
Aaron Nikanor Sievinen? En tiedä onko kolmatta nimeä.
Sitten Esan ja Jutan lapset:
Tino Mikael Nikanor Sievinen
Roni Marius Nikanor Sievinen
Minusta on ihan kiva, että Nikanor säilyy suvussa, mutta nuo keskimmäiset nimet ovat ihan turhia. Katsokaapa vaikka kuinka paljon Aleksanteri Sievisen koko nimi vie tilaa? Siinä on yhteensä 32 kirjainta!
Kommentoikaa Sievisen suvun nimiä!
Sievisten mahtinimet
3
891
Vastaukset
- ean
Roni ja Tino ovat koiran nimiä.
Muuten kunnossa. - maija
sukujen perintona kulkevat nimet ovat ihan hieno juttu. Nikanor on viela aika erikoinen sellainen.
Muut nimet ovat ihan ok Tino ja Roni ovat hieman eri sarjaa kuin ne muut ... en kylla koiran nimiksi niita kutsuisi, vaikka olen kylla tormannyt moneen Roni-nimiseen koiraan ... Tinon sijasta itse kylla valitsisin Timon.
Aleksanteri ja aaron ovat mielestani hienoja nimia. Junior taas on ihme juttu - ei oikein sovi sarjaan, eika ole minun korvaani 'kunnon' nimi. - nla1
Aaronin koko nimi on Aaron Juhani Nikanor (Juhani on Susannan isältä peritty nimi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316336- 394062
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 133044
- 292332
- 122317
- 1621926
- 251842
- 281594
- 1051392