kenellä muulla teoriakoe hylätty?

ankerias

eli eka kerta oli ja pipariksi meni.yks virhe meni yli:( ja vieläpä kuvissa........mut kokemuksia!!!!

44

17721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+2

      Itse pääsin läpi vasta neljännelle kerralla että revipä siitä.

      • Rösmöläinen

        Mulla meni 4kin just hylätylle 😅 seuraavaks 5 kerta ja ehkä siihe mennes on lukihäiriö diagnoosikin mukana. Pari väärää oli liikaa


      • Anonyymi
        Rösmöläinen kirjoitti:

        Mulla meni 4kin just hylätylle 😅 seuraavaks 5 kerta ja ehkä siihe mennes on lukihäiriö diagnoosikin mukana. Pari väärää oli liikaa

        Kiitos tuo paransi mun oloa huomattavasti☺️ oon ollut tässä puol tuntia itkenyt kun ei vaan mene läpi. Toivottavasti sitten viidennellä.


    • ankerias

      vo että......toivottavasti se menis nyt ma läpi niin pääsis inssiin:)

      • 87k

        No inssi nyt on huomattavasti helpompi kuin teoriakoe.

        Inssissä näet lähestyävt tilanteet, voit vilkuilla ympärille, käänneellä päätä, katosa peilejä yms.

        inssinssä ei tule virhettä jos ET aja vasemmalata alamäkeen polkupyörällä kovaa vauhtia lähestävän lapsen päälle (teoriakokeessa tämä voi johtaa hylkäämiseen, jos et siis aja sen päälle)

        Samaten inssissä ei tule hylkäystä siitä jos et lähde ohittamaan toista silloin kun peilistä näkyy vain vesisateen kastelemaa sohjoa, eikä alinkaan autoja (teoriakokeessa tämäkin voi johtaa hylkäämiseen, jos ei silloin lähde ohittamaan)

        Myöskään inssissä ei tule virhettä siitä, jos et lähde ohittamaan silloin kun on keltainen katkoviiva ja ylämäki (teoriakoe voidaan hylätä tämänkin takia)

        Eli inssi on paljon lähempänä todellista elämää kuin teoriakoe, siinä pärjää maalaisjärjellä, kun taasen teoriakokeessa ei.

        Mutta miten voi olla että minä pääsin B-kortin teorian ekalla läpi, vaikka varsinaisia "teoriatunteja" ei pidetty lainkaan?


      • ddddddddddddddddddff
        87k kirjoitti:

        No inssi nyt on huomattavasti helpompi kuin teoriakoe.

        Inssissä näet lähestyävt tilanteet, voit vilkuilla ympärille, käänneellä päätä, katosa peilejä yms.

        inssinssä ei tule virhettä jos ET aja vasemmalata alamäkeen polkupyörällä kovaa vauhtia lähestävän lapsen päälle (teoriakokeessa tämä voi johtaa hylkäämiseen, jos et siis aja sen päälle)

        Samaten inssissä ei tule hylkäystä siitä jos et lähde ohittamaan toista silloin kun peilistä näkyy vain vesisateen kastelemaa sohjoa, eikä alinkaan autoja (teoriakokeessa tämäkin voi johtaa hylkäämiseen, jos ei silloin lähde ohittamaan)

        Myöskään inssissä ei tule virhettä siitä, jos et lähde ohittamaan silloin kun on keltainen katkoviiva ja ylämäki (teoriakoe voidaan hylätä tämänkin takia)

        Eli inssi on paljon lähempänä todellista elämää kuin teoriakoe, siinä pärjää maalaisjärjellä, kun taasen teoriakokeessa ei.

        Mutta miten voi olla että minä pääsin B-kortin teorian ekalla läpi, vaikka varsinaisia "teoriatunteja" ei pidetty lainkaan?

        Niin kiki, katos sinne teoriaan tungetaan noita kompia ja kompastuskiviä. Tuurista se on kiinni mitkä kysymykset saa.

        insinöörit ne vääntää kaiken paperilla, duunarit korjaa ne sitten käytännöntasolla toimiviksi. Pätee liikenteessäkin.

        Autokoulu on aika helppo paikka mahtavaa, että kikilläkin on kortti. Aivotuksiltaan taas se säätää, yhtä hyvin, kuin autoanteron juntti.

        (ketjun aloittajalle sanosin 5 koetta tein. 2 huti 1 oikein. tauko koulus 1 huti ja 1 oikein) 10 vuotta ja 500 000 km jälkeen en muista yhtäkään kysymystä. Mut kaikki ne tilanteet joita väistin, kaikki ne tilanteet joissa minua on väistetty. Voin sanoa, että ne teoriakokeen puskassa olevat stop merkit voi korvata kiki tyyppisillä tolloilla, jotka luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Mutta yhtä asiaa miettiessään ajavat ylinopeutta, koska mankka vei huomion hetkestä, jolloin edessä oli nopeusrajoitusmerkki. Ja työasia vei huomion kaikesta kun päässä oli bluetoottipappi...........


    • gfhdj

      Miten sää Kik...anteeksi 87k, jaksat vuodesta toiseen jankuttaa tätä samaa p...aa tosta polkupyöräilevästä lapsesta. Jos ei muu auta, niin pyydä lääkäriltä toisenlainen lääkitys.

      • 87k

        Annoin kolme asiallista esimerkkiä, noi nyt on ne mitkä ekana tulee mileen.

        Ja mikä hauskinta, niin se on TOTTA, teroriakoe voidaan hylätä siitä jos ei aja sen lapsen päälle, mitä luulet että inssisä tapahtuisi jos vain painaisi lisää kaasua tossa kohtaa


    • ankerias

      joo lisää!!

    • ankerias

      nyt ohjeita miten teoriakokeen pääsee läpi!!!!!

      • 87k

        Ohjeita:

        1 älä harjoittele teoriakokeeseen netin harjoittelukokeilla, sillä kokeen kuvia ei saa mistään harjoituskäyttöön, eikä niistä saa kertoa ulkopuolisille mitään mikä vaarantaa kokeen tarkoituksen

        2 Jätä järki kotin, ja noudata kokeen tehtävissä pilkuntarkkaan lakia, vaikka se olisikin vaarallista ja luonnotonta

        3 Opettele etukäten ne kysymykset jotka kysytään kuvakokeessa, ettei mene turhaa aikaa kysymyksten lukemiseen ja miettimseen.

        Näillä neuvoin olen aina päässyt teoriakokeen ekalla läpi, vaikka mitään teoriaopetusta ei ole juuri normaalia enempää ollut


      • Höpö höpö
        87k kirjoitti:

        Ohjeita:

        1 älä harjoittele teoriakokeeseen netin harjoittelukokeilla, sillä kokeen kuvia ei saa mistään harjoituskäyttöön, eikä niistä saa kertoa ulkopuolisille mitään mikä vaarantaa kokeen tarkoituksen

        2 Jätä järki kotin, ja noudata kokeen tehtävissä pilkuntarkkaan lakia, vaikka se olisikin vaarallista ja luonnotonta

        3 Opettele etukäten ne kysymykset jotka kysytään kuvakokeessa, ettei mene turhaa aikaa kysymyksten lukemiseen ja miettimseen.

        Näillä neuvoin olen aina päässyt teoriakokeen ekalla läpi, vaikka mitään teoriaopetusta ei ole juuri normaalia enempää ollut

        Kyllä niistä saa kertoa just niin paljon kun muistaa.


      • Sitkeesti vaan
        87k kirjoitti:

        Ohjeita:

        1 älä harjoittele teoriakokeeseen netin harjoittelukokeilla, sillä kokeen kuvia ei saa mistään harjoituskäyttöön, eikä niistä saa kertoa ulkopuolisille mitään mikä vaarantaa kokeen tarkoituksen

        2 Jätä järki kotin, ja noudata kokeen tehtävissä pilkuntarkkaan lakia, vaikka se olisikin vaarallista ja luonnotonta

        3 Opettele etukäten ne kysymykset jotka kysytään kuvakokeessa, ettei mene turhaa aikaa kysymyksten lukemiseen ja miettimseen.

        Näillä neuvoin olen aina päässyt teoriakokeen ekalla läpi, vaikka mitään teoriaopetusta ei ole juuri normaalia enempää ollut

        Oikein hyviä ohjeita 87k! Tulin juuri teoriakokeesta ja hylätty tuli. Enää en koskekaan netin harjoittelukokeeseen, koska sain siitä liikaa itsevarmuutta. Kun koe olikin sitten ihan erilainen, menin paniikkiin. Olisi kannattanut ennen varsinaista koetta harjoitella siinä katsastuskonttorin koneella niin paljon kuin se sallii, sillä jo tekninen vastaustapa hämäsi: tiesin oikean vastauksen, mutta painoin EI -nappulaa, kun tarkoitin KYLLÄ.

        Ensi kerralla menen nöyrällä asenteella, harjoittelen ensin niin kauan kuin on luvallista. Ja vastaan tosiaan pilkuntarkasti lain mukaan. Esim. ohituskysymyksissä tuli kolme väärää vastausta sen vuoksi, että itse en niissä tilanteissa ohittaisi, joissa lain mukaan saisi. Nyt opettelen ajattelemaan: saisinko ohittaa, jos uskaltaisin ja olisi kauhean kiireen vuoksi pakko?


      • 87k
        Sitkeesti vaan kirjoitti:

        Oikein hyviä ohjeita 87k! Tulin juuri teoriakokeesta ja hylätty tuli. Enää en koskekaan netin harjoittelukokeeseen, koska sain siitä liikaa itsevarmuutta. Kun koe olikin sitten ihan erilainen, menin paniikkiin. Olisi kannattanut ennen varsinaista koetta harjoitella siinä katsastuskonttorin koneella niin paljon kuin se sallii, sillä jo tekninen vastaustapa hämäsi: tiesin oikean vastauksen, mutta painoin EI -nappulaa, kun tarkoitin KYLLÄ.

        Ensi kerralla menen nöyrällä asenteella, harjoittelen ensin niin kauan kuin on luvallista. Ja vastaan tosiaan pilkuntarkasti lain mukaan. Esim. ohituskysymyksissä tuli kolme väärää vastausta sen vuoksi, että itse en niissä tilanteissa ohittaisi, joissa lain mukaan saisi. Nyt opettelen ajattelemaan: saisinko ohittaa, jos uskaltaisin ja olisi kauhean kiireen vuoksi pakko?

        Paitsi että ne kysymykset ovat kuvakokeessa AINA samat, siis AINA samat 10 kysymystä, sanasta sanaan samat, kuvat vain vaihtuu.

        Eli ei voi tulla kysymystä tyyliin "Kuvan pinkki auto ei ole pysäköity oikein"

        Ja itse uskallan väittää että harjoitusohjelmista ei ole mitään hyötyä, koska kysymyksiä ei saa mistään harjoittelukäyttöön.

        Ainut "varma" tapa on opetella säännöt ulkoota, ja noudattaa lakia pilkun tarkaan, eli lähteä ohittamaan jos peilistä näkyy vain vetistä suttua, ajaa sen pyöräilijän päälle, lähteä ohittamaan katkoviivalla ylämäkeen, lähteä ohittamaan kun kuorma-auton takaa näkyy vain vähän tietä jne.

        Itsekin ajan päivässä helpolla yli 300km ja taatusti olisin useaan onnettomuuteen joutunut, jos olisin unohtanut maalaisjärjen, ja noudattanut lakia pilkuntarkkaan


      • Sitkeesti vaan
        87k kirjoitti:

        Paitsi että ne kysymykset ovat kuvakokeessa AINA samat, siis AINA samat 10 kysymystä, sanasta sanaan samat, kuvat vain vaihtuu.

        Eli ei voi tulla kysymystä tyyliin "Kuvan pinkki auto ei ole pysäköity oikein"

        Ja itse uskallan väittää että harjoitusohjelmista ei ole mitään hyötyä, koska kysymyksiä ei saa mistään harjoittelukäyttöön.

        Ainut "varma" tapa on opetella säännöt ulkoota, ja noudattaa lakia pilkun tarkaan, eli lähteä ohittamaan jos peilistä näkyy vain vetistä suttua, ajaa sen pyöräilijän päälle, lähteä ohittamaan katkoviivalla ylämäkeen, lähteä ohittamaan kun kuorma-auton takaa näkyy vain vähän tietä jne.

        Itsekin ajan päivässä helpolla yli 300km ja taatusti olisin useaan onnettomuuteen joutunut, jos olisin unohtanut maalaisjärjen, ja noudattanut lakia pilkuntarkkaan

        Juurikin näin. Viimeksi ajotunnilla tuli rekkajono oikealta kärkikolmion takaa alamäkeä aika vauhtia päätielle. Ehkä ensimmäinen kuski oli vilkaissut , ettei ihan kohdalla ole autoa. Jos minulla olisi ollut kovempi vauhti, tuskin olisin ehtinyt jarruttaa ajoissa. Kysymykseen "Ajan suoraan, minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää", olisi teoriakokeessa oikea vastaus ollut EI, mutta käytännön tilanteessa se on ehdottomasti väärä vastaus. Varmistin vielä opettajalta, että olihan siellä kärkikolmio, ja oli siellä. Mutta kuten hän totesi, ei kannata kinastella siitä, kuka on oikeassa, kun rekka ajaa päälle.


      • 87k
        Sitkeesti vaan kirjoitti:

        Juurikin näin. Viimeksi ajotunnilla tuli rekkajono oikealta kärkikolmion takaa alamäkeä aika vauhtia päätielle. Ehkä ensimmäinen kuski oli vilkaissut , ettei ihan kohdalla ole autoa. Jos minulla olisi ollut kovempi vauhti, tuskin olisin ehtinyt jarruttaa ajoissa. Kysymykseen "Ajan suoraan, minun pitää väistää kuvassa näkyvää tienkäyttäjää", olisi teoriakokeessa oikea vastaus ollut EI, mutta käytännön tilanteessa se on ehdottomasti väärä vastaus. Varmistin vielä opettajalta, että olihan siellä kärkikolmio, ja oli siellä. Mutta kuten hän totesi, ei kannata kinastella siitä, kuka on oikeassa, kun rekka ajaa päälle.

        Niin, teoriakokeessa olisi voinut tulla hylkäys jos ET olisi ajanut rekkojen alle, tosielämässä olisi mennyt henki niin sulta kuin inssisedältäkin suurella todennäköisyydellä.

        Eli maalaisjärki kannattaa unohtaa kotiin kun menee teoriakokeeseen


      • tämä selvä
        87k kirjoitti:

        Niin, teoriakokeessa olisi voinut tulla hylkäys jos ET olisi ajanut rekkojen alle, tosielämässä olisi mennyt henki niin sulta kuin inssisedältäkin suurella todennäköisyydellä.

        Eli maalaisjärki kannattaa unohtaa kotiin kun menee teoriakokeeseen

        Mihinkäs sinä idiootti olet järkesi jättänyt kokonaan, ai niin eihän sinulla sitä ole ollutkaan.


      • Sitkeesti vaan
        87k kirjoitti:

        Niin, teoriakokeessa olisi voinut tulla hylkäys jos ET olisi ajanut rekkojen alle, tosielämässä olisi mennyt henki niin sulta kuin inssisedältäkin suurella todennäköisyydellä.

        Eli maalaisjärki kannattaa unohtaa kotiin kun menee teoriakokeeseen

        Niinpä, ja ne kuuluisat viimeiset olisivat olleet: "Mutta sen rekanhan olisi kuulunut väistää".


      • Sitkeesti vaan
        Sitkeesti vaan kirjoitti:

        Niinpä, ja ne kuuluisat viimeiset olisivat olleet: "Mutta sen rekanhan olisi kuulunut väistää".

        Tuo edelliseni oli siis tarkoitettu 87k:lle.


      • 87k
        Sitkeesti vaan kirjoitti:

        Niinpä, ja ne kuuluisat viimeiset olisivat olleet: "Mutta sen rekanhan olisi kuulunut väistää".

        Totta, tuollaisia tilanteita joissa joutuu käyttämään järkeä eikä vain tuijottamaan lakia on myös tosielämässä...

        Eli paras olisi poistaa teoriakokeesta kokonaan kuvakysymykset, ja tehdä sanallisia kysymyksiä enemmän.

        Tänäänkin ajelin sateella pimeässä Loimaalta Turkuun, edessä joku nysväri ajoi jotain 80km/h ja peilistä tosiaan näkyi vain vetistä suttua, ja teki mieli ohittaa, en ohittanut, koska en tiennyt yhtään mitä takana tapahtuu.

        Teoriakokeessa olisi voinut tulla hylkäys tästä asiasta


      • on sulla jutut
        87k kirjoitti:

        Totta, tuollaisia tilanteita joissa joutuu käyttämään järkeä eikä vain tuijottamaan lakia on myös tosielämässä...

        Eli paras olisi poistaa teoriakokeesta kokonaan kuvakysymykset, ja tehdä sanallisia kysymyksiä enemmän.

        Tänäänkin ajelin sateella pimeässä Loimaalta Turkuun, edessä joku nysväri ajoi jotain 80km/h ja peilistä tosiaan näkyi vain vetistä suttua, ja teki mieli ohittaa, en ohittanut, koska en tiennyt yhtään mitä takana tapahtuu.

        Teoriakokeessa olisi voinut tulla hylkäys tästä asiasta

        "en ohittanut, koska en tiennyt yhtään mitä takana tapahtuu."

        Onhan sinulla iso hiekkalaatikko kun meinasit naapurin Petterin ohittaa.

        Mutta jos aikuisen oikeasti, no silloin ei puhuta sinusta, meinaa ohittaa niin hittojako se kuuluu mitä takana tapahtuu. Minä olen ainakin kiinnostunut mitä edessä on ja tapahtuu. No sinä varmaan joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä voit joutua tai päästä vastaavaan tilanteeseen.


      • 87k
        on sulla jutut kirjoitti:

        "en ohittanut, koska en tiennyt yhtään mitä takana tapahtuu."

        Onhan sinulla iso hiekkalaatikko kun meinasit naapurin Petterin ohittaa.

        Mutta jos aikuisen oikeasti, no silloin ei puhuta sinusta, meinaa ohittaa niin hittojako se kuuluu mitä takana tapahtuu. Minä olen ainakin kiinnostunut mitä edessä on ja tapahtuu. No sinä varmaan joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä voit joutua tai päästä vastaavaan tilanteeseen.

        Ai sua ei kiinnosta kun lähde ohittamaan (esim moottoritiellä) onko sun sivulla autoa, riittää että näet veden kastelemasta peilistä suttuista kuvaa jossa ei näytä olevan autoa?

        Samaten kaksikaistaisella tiellä sulle riittää se että näet keltaisen katkoviivan ylämäessä, ja tiedät että voit ohittaa.

        Myöskin kun ajelet isoa tietä, ja vasemmalta tulee lapsi polkupyörän kanssa, tai esim rekka alas jäistä tietä åitkin, niin vain lisäät kaasua, koska eihän sun sitä kuulu väistää, eihän....

        Myöskin oikeassa elämässä jos siinä veden kastelemassa peilissä näkyy hieman sinistä vilkkua, mutta ei punasta, niin tuskin saat sakkoja jos hieman hidastat ja päästät hänet ohi

        Eli ihan aikuisten oikeasti, teoriakokeen kuva-osuus on aivan tuha, ja tooooosi kaukana tosielämästä.


      • oletpas idiootti
        87k kirjoitti:

        Ai sua ei kiinnosta kun lähde ohittamaan (esim moottoritiellä) onko sun sivulla autoa, riittää että näet veden kastelemasta peilistä suttuista kuvaa jossa ei näytä olevan autoa?

        Samaten kaksikaistaisella tiellä sulle riittää se että näet keltaisen katkoviivan ylämäessä, ja tiedät että voit ohittaa.

        Myöskin kun ajelet isoa tietä, ja vasemmalta tulee lapsi polkupyörän kanssa, tai esim rekka alas jäistä tietä åitkin, niin vain lisäät kaasua, koska eihän sun sitä kuulu väistää, eihän....

        Myöskin oikeassa elämässä jos siinä veden kastelemassa peilissä näkyy hieman sinistä vilkkua, mutta ei punasta, niin tuskin saat sakkoja jos hieman hidastat ja päästät hänet ohi

        Eli ihan aikuisten oikeasti, teoriakokeen kuva-osuus on aivan tuha, ja tooooosi kaukana tosielämästä.

        Älä sinä idiootti aina lässytä, lätinäsi on korkeintaan paskan arvoista.
        Opettele ekana siellä hiekkalaatikolla kurvailemaan ennenkuin alat täällä lätisemään.


      • 87k
        oletpas idiootti kirjoitti:

        Älä sinä idiootti aina lässytä, lätinäsi on korkeintaan paskan arvoista.
        Opettele ekana siellä hiekkalaatikolla kurvailemaan ennenkuin alat täällä lätisemään.

        Taatanan pelkele minä tanon äitille että aina kiutaatte minua , pelkeleen vittuu, taatanan pelkele.


      • Anonyymi
        87k kirjoitti:

        Ohjeita:

        1 älä harjoittele teoriakokeeseen netin harjoittelukokeilla, sillä kokeen kuvia ei saa mistään harjoituskäyttöön, eikä niistä saa kertoa ulkopuolisille mitään mikä vaarantaa kokeen tarkoituksen

        2 Jätä järki kotin, ja noudata kokeen tehtävissä pilkuntarkkaan lakia, vaikka se olisikin vaarallista ja luonnotonta

        3 Opettele etukäten ne kysymykset jotka kysytään kuvakokeessa, ettei mene turhaa aikaa kysymyksten lukemiseen ja miettimseen.

        Näillä neuvoin olen aina päässyt teoriakokeen ekalla läpi, vaikka mitään teoriaopetusta ei ole juuri normaalia enempää ollut

        Eli eikö tarvi harjoitella harjoittelukokees oleva?


    • ankerias

      joo lisää vaan!!!

    • ankerias

      ylös

    • lolz

      mopon teoriakoe on kyllä ihan perseestä kusetusta se on. vastasin ihan oikein ja muka väärin meni jäi yhestä kiinni

    • RAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

      Mullakin jäi yhestä kiinni, vittu tätä tuskaa kun suojatielle ei näkyny vittuakaan ja olisin kuulemma silti saanu mennä siitä.... Ja toinen sitten painoin Sitä B nappulaa joka ei tarkota mitään kun A on oikein ja C väärin. KUVITELKAA SE TUNNE KUN YHDESTÄ JÄÄ KIINNI....

    • ölohuygtf

      Tee netreeni harjotuksia niin pääset helposti läpi. Netreenin kysymykset on täyttä kusetusta ja trollausta. "Täytyykö ketään väistää kun käännyt täältä vasemmalle" "no ei ku ei näy ketään." "VÄÄRIN. Tuolla kulmassa näkyy yksi pikseli, kyseessä on jalankulkija" . Ok? no kyllä mä nyt liikenteessä oisin huomannut ton.

      Sit ei koskaan tiedä oletko yksisuuntaisella tiellä vai et ja pitää arvata saako siltä kaistalta lähtee kääntymään.

      Sit oli vielä sellasii kysymyksii ku "törmäät autoon 50km/h nopeudella, vastaako tämä 2 metrin pudotusta, 3 metrin pudotusta vai 4 metrin pudotusta?" MITÄ VITTUU, tollakaan ei ole mitään tekemistä ajamisen kanssa. Miks et samalla kysyisi multa monta kilojoulea syntyy jos mun 50 litran pensatankki räjähtää... Minusta tulee varmaan sellanen pro kuski jos tiedän vastauksen tuohon kysymykseen.

      Tollasta paskaa. Jos selviit niistä niin kyllä läpäset teoriakokeenkin.

    • soc

      Tein nettreenin läpi 8 kertaa putkeen. Eipä menny teoria läpi. Kirja vaan auki.

    • SUOLAINENPOIKA

      2 kertaa menny teoriakoe vituille yhdestä pisteestä kiinni. Tehny jo yli 30 kertaa virheettömästi netreenin kokeen ja silti koe ei mene läpi. 6 ohitus kysymystä ja 3 niistä meni väärin ja ny toisella yrityksellä ne samat kysymykset mutta 5 väärin. Mistä sitä voi tietää milloin saa ohittaa ja milloin ei? Ei ole enää mitään avuksi kusetusta sen on pakko olla ku ei oma autokoulun opettajakaan osannut vastata ja alkoi selittää jotai turhaa paskaa.

    • Anonyymi

      itelläki menny nytte toi kemmun teoriakoe 2 kertaa perseellee vaikka niissä harjottelujutuis menny aina läpi paria kertaa lukuun ottamatta. Vähä tuo kyl vituttaa ku mopon teoria meni ykösel läpi ja kyl tuntuu että liikennesäännöt olis hallussa mut ei vaa oo menny läpi

    • Anonyymi

      Eihän nää paskat isaa ajaa nää on niitä kelle se torvi soi ennenkuin sanot mitään ni mul on rekkakortti ja motari

      • Anonyymi

        Se on hieno homma tulla anonyyminä kommentoimaa sitä että muut ovat paskoja, vaikka itse et näköjään osaa edes kirjoittaa oikein.


    • Anonyymi

      joo o vittu ite käyny nyt 2 krt ja ekal kerral oli 12 virhet nyt oli 10 jospa 3 kerta menis putkee

    • Anonyymi

      siis voiko joku kertoa, mikä vittu niissä mopon teoriakokeen ohittamiskysymyksissä aina kusee?

      • Anonyymi

        Senku joku tietäis nii oltais astetta viisaampia
        Vedin traktorikortin ykösellä läpi 1 tilannekysymys vääri mut mopoteoriakoe on jotenki paljon vittumaisempi. Kolmatta kertaa yritän ja viimeks yhestä pisteestä kiinni et menis läpi.
        Ohituskysymyksis kolme väärin. KOLME?? Traktoriteoriakokees ei menny yhyään ohituskysymyst vääri. Vituttaa kyllä
        Kaipa sitä pitää vallulla lähtee kouluu


      • Anonyymi

        Just äsken teoriakokeessa olleena kaikki kolme ohittamiskysymystä väärin.
        Kuvassa oli mopo pyörätiellä ja vastaan tulee ihminen koiran kanssa. Vastasin ei saa ohittaa.
        Trafin mukaa saa ohittaa. Toisessa kysymyksessä pyörätien laidassa seisoo lapsia. Vastasin ei saa ohittaa. Trafin mukaan saa ohittaa.
        Mitä se Trafi tässä yrittää kansalle opettaa? Jalankulkijat veks pyörätieltä vai!?

        Samalaista rahankeruuta kuin kameratolpat ...


    • Anonyymi

      Yleinen virhe on että yrittää opetella ulkoa jos ja kun harjoittelee siihen kokeeseen eikä opetella katsomaan että mitä siinä kuvassa on (autokoulun sanat, ei minun). Siinä ei nykyään ole edes kiire. Silloin kun kävin itse autokoulun niin sitä aikaa ei ollut hukattavaksi. Silloin myös vastaus oli lopullinen.
      Kun kävin mp koulun niin sitä aikaa on lisätty roimasti joten sitä aikaa myös jää.
      Itselle jäi reilusti yli puolet. Vastauksia saa myös muuttaa. Kun kaikkiin on vastannut niin käy lopulla ajalla kaikki kuvat ajatuksella läpi.
      No olinhan myös ajanut autolla jo yli 10 vuotta joten ne liikennesäännöthän on hallussa ;)

    • Anonyymi

      Joo itellä nyt ollut 2 mopo teoria koetta molemmat jäänyt yhdestä kiinni vittu mitä kusetusta legit

    • Anonyymi

      Teoriakokeessa oli monta ristiriitaista juttua verrattuna harjoittelikokeeseen

    • Anonyymi

      Temppiä kaikille, teoriakokeessa on useita kompia ja myös täysin epäolennaisia kysymyksiä itse liikenteessä toimimisen kannalta. Vaikka harjoituskokeissa menisi hyvin saattaa koe kusta täysin koska kuvat ovat vaikeaselkoisia ja täyttä pikselimössöä. Kannattaa varautua kokeen ohittamis kysymyksiin sillä ne ovat aivan erilaisia mitä vaikkapa teoriaharjoituksissa. Esim. olet pyörätiellä ja edessäsi ajaa mopo ja vastaasi kävelee ihminen. Trafin mukaan tilanteessa saat silti lähteä ohittamaan vaikka se onkin aivan järjenvastaista.

    • Anonyymi

      Ne kuvat on kyllä sellasia skämmejä että jos jossain niin siinä kusen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe