Minulla on ollut noin vuoden Saunalahden Mini-laajakaista. Ensimmäiset puoli vuotta toimi hyvin, mutta viimeisten muutaman kuukauden ajan on alkanut yhä useammin esiintyä, ettei YouTube videot RealPlayer'ssa avaudu. Tulee vain teksti "Odottaa0%". Ja vaikka yrittää monta kertaa, ei avaudu. Samoin Googlesta avautuu vain ensimmäinen haku, mutta useimmiten ei enää seuraavat. Sitten, kun useamman kerran olen sulkenut ja uudelleen avannut puhelimen, sitten YouTube't alkavat toimia. Samoin toimii myöhään illalla ja yöllä paremmin. Ominaisuus on ärsyttävää. Rajoittaako Saunalahti/Elisa jotenkin datasiirtoa, vai mistä on kysymys. Onko jollakin operaattorilla paremmin toimiva Mini-laajakaista, tietoa please!!!
Saunalahti mini-laajakaista ei toimi
5
252
Vastaukset
- Vaihda...
...ihmeessä!
- urpoja tyynni
Miksi tänne valitat, oikea osoite on tekninen tuki. Ei ne ole ajatustenlukijoita.
- voi teidän kanssanne
Miten voi olettaa, että Mini-laajakaistalla pystyy katsomaan YouTubea, minikaistan maksiminopeus on 0,5 M, millä ei kyllä videoita katsota. Hidas yhteys käy lähinnä sähköpostin ja uutisten lukemiseen.
- 256
Entäs tuleva huikea nopeus Mobiililaajakaistan ilman käyttökattoa,
nopeus 256 kbit/s
Lukeeko tolla sähköpostin ainakin sovellukset päivittyvät 2G" puhelimissa.
- Kelvoton Mini
Minä en saa auki mitään sivua pariin minuuttiin.
Mitatut nopeudet ovat 0,01 - 0,1 M Tampereen keskustassa.
Valitukseen Saunalahti vastasi, että tuo nopeus on normaali, ja kauppasi jotakin 9,9 euron hintaista laajakaistaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770