Minulla on ollut noin vuoden Saunalahden Mini-laajakaista. Ensimmäiset puoli vuotta toimi hyvin, mutta viimeisten muutaman kuukauden ajan on alkanut yhä useammin esiintyä, ettei YouTube videot RealPlayer'ssa avaudu. Tulee vain teksti "Odottaa0%". Ja vaikka yrittää monta kertaa, ei avaudu. Samoin Googlesta avautuu vain ensimmäinen haku, mutta useimmiten ei enää seuraavat. Sitten, kun useamman kerran olen sulkenut ja uudelleen avannut puhelimen, sitten YouTube't alkavat toimia. Samoin toimii myöhään illalla ja yöllä paremmin. Ominaisuus on ärsyttävää. Rajoittaako Saunalahti/Elisa jotenkin datasiirtoa, vai mistä on kysymys. Onko jollakin operaattorilla paremmin toimiva Mini-laajakaista, tietoa please!!!
Saunalahti mini-laajakaista ei toimi
5
222
Vastaukset
- Vaihda...
...ihmeessä!
- urpoja tyynni
Miksi tänne valitat, oikea osoite on tekninen tuki. Ei ne ole ajatustenlukijoita.
- voi teidän kanssanne
Miten voi olettaa, että Mini-laajakaistalla pystyy katsomaan YouTubea, minikaistan maksiminopeus on 0,5 M, millä ei kyllä videoita katsota. Hidas yhteys käy lähinnä sähköpostin ja uutisten lukemiseen.
- 256
Entäs tuleva huikea nopeus Mobiililaajakaistan ilman käyttökattoa,
nopeus 256 kbit/s
Lukeeko tolla sähköpostin ainakin sovellukset päivittyvät 2G" puhelimissa.
- Kelvoton Mini
Minä en saa auki mitään sivua pariin minuuttiin.
Mitatut nopeudet ovat 0,01 - 0,1 M Tampereen keskustassa.
Valitukseen Saunalahti vastasi, että tuo nopeus on normaali, ja kauppasi jotakin 9,9 euron hintaista laajakaistaansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769