Voitteko kertoa että minkä call of dutyn pelin kannattaisi hommata?
World at war, black ops tai sitten modern warfare 2. Kertoisko joku että onko näissä hyvät yksinpelit, ajattelin hommata jonkun noista xboxille ja minulla ei ole tuota liveä boxissa.
Call of duty!
kabum!
3
195
Vastaukset 3
- lag ops
Minulla on cod 4 ja waw, molemmat todella hyviä verkossa mutta pelkästään yksinpeliä varten en codia hommaisi. Pari kertaa olen singleplayeriä kokeillut ja kyllästyin siihen hyvin nopeasti.
- MW3 ON PASKA
siis jos haluut hyvän boksille nii cod4 tai black ops. mw3 en edes harkitsisi koska siinä on niin over powered perkki ja ase yhdistelmijä
- kabum!
Kiitos tiedoista, pittää miettiä uudelleen että mitä sitä ostaapi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251198
- 721163
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun96905- 78792
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39733Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka34727- 67653
- 111561
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536