Vuotanut monta pvää ja km ei ees alkanu vielä:(

Tellinoa

Hei mulla alkoi keskenmenovuoto toissapvänä,kohtuullista menkkatyylistä vuotoa.rv alkaessa 7 3,kipuja ainoastaan 1h alaselässä ekana iltana muuten ei mitään!!! Tänään lääkärissä todettiin vielä limakalvoa ja keltarauhashormoni.että km ei olisi vielä edes alkanut!! Hyhhyh ja minä vuotanu 3 pvää:(( nyt tänä iltana näyttäs siltä etttä vuotovähentymään päin :( omasta mielestäni sieltä siis jo tullut monta litraa:D mitähän nyt seuraavaksi?milloin tää nyt alkaa? Ja saattoiko se hormoni olla jo uusi seur kierron hormoni :D kauanhan tässä vielä menee? Töistä kun ei viittisi montaavkoa olla pois!! Onko lääkkeellinen tyhjennys vielä yleistä noilla vkoilla??? Itselläni siis eka km ja täysin pihalla kun mistään ei saa apuja:( onko tää ny edelleenki oottelua!

1

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suru on niin iso

      Mulla alkoi tiputteluvuoto lauantaina, jatkui maanantai-iltaan, jonka jälkeen voimistui. Ultra oli ti ja oli pari viikkoa jäljessä kehitys, ei sydämensykettä yms. Tiistaina tuli 7 vkoa täyteen. Tiistai-illalla sitten alkoi vuoto, kuin olisi runsaat kuukautiset. Olisi pitänyt odottaa maanantaihin, mutta eilen eli torstaina pääsin lääkäriin, kun kivut eivät pysyneet enää omilla kipulääkkeillä hallinnassa.

      Minulla melkein kaikki oli tullut pois, mutta jotain pientä oli vielä jäljellä. Sain lääkkeet jo sairaalassa ja kotiin odottelemaan vuotoa ja kipuja. Tähän asti ainakin pysynyt kurissa ja isoimmat hyytymät tulleet ulos ym. raskausmateriaali. Suru vaan iso, vaikka raskaudesta ehdittiinkin tietää vasta pari viikkoa ja kehitys oli jo loppunut melkein siihen mennessä.

      Valitettavasti odottelua tämä kaikki on, mutta mielestäni kannattaa olla yhteydessä lääkäriin tai näin ilta-aikaan päivystykseen, jos oma olo menee huonoksi. Ja minulle ainakin ohjeena oli, että ei kannata olla yksin, vaan jos puoliso tai joku läheinen voisi olla paikalla, koska menetys on iso, vaikka raskaudesta olisi tiedetty vasta pari päivää. Voimia sinne päin. Kirjoittaminen tuntuu vähän helpottavan, ja kohtalontovereiden juttujen lukeminen on surullista, mutta helpottavaa lukea, että muilla on samantyylisiä tunteita ja tuntemuksia. Tsemppiä ja jaksamista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe