Yksin kotona

Hammaslääkärille odottaessani selailin lehtiä ja huomasin mainoksen virtsankarkailusuojasta. Mainos oli todella kiinnostava, teki mieli tutustua siihen tarkemmin mutta tuntui nololle tutkia sivua. Silloin sain selville että aikuisille on olemassa virtsankarkailusuojia ja osa niistä oli vaipan näköisiä. Hämmennyin asiasta niin etten huomannut edes katsoa missä lehdessä mainos oli. Olisin halunnut päästä lukemaan kyseistä lehteä myöhemminkin paremmassa rauhassa. Kävin kirjastossa selailemassa lehtiä ja etsimässä vaippamainoksia. ET lehdestä löytyi vaippamainos, muistin että mummolassa olen kyseisen lehden nähnyt. Vaippojen hankinta alkoi kiinnostaa, olin asunut omassa asunnossa muutamia kuukausia ja nyt olisi kerrankin mahdollisuus olla vaippa päällä rauhassa. Kiinnostus vaippoihin alkoi herätä uudelleen.

Huomasin että normaalissa kaupassakin myydään virtsankarkailusuojia. En kehdannut tutkia pakkauksia tarkemmin, mutta tunnistin pakkaukset ET lehdessä näkemiini Tena suojiin. Olisi ollut noloa ostaa suojia kaupasta missä on mahdollisuus törmätä tuttuihin. En uskaltanut ostaa vaippoja ja jouduin vain fantasioimaan niistä. Mieli olisi tehnyt valtavasti päästä jälleen kokeilemaan miltä vaippa tuntuikaan päällä.

Setäni oli sairaalassa ja menin katsomaan häntä. Vierailun päätteeksi päätin käydä sairaalassa vessassa. Hämmästykseni oli suuri kun huomasin että siellä oli telineessä puhtaita vaippoja. Menin täysin paniikkiin. Mieli teki ottaa vaippa pinosta ja pistää se päälle, järki kielsi koskemasta. Minulla oli mukana laukku ja enempää ajattelematta otin yhden vaipan ja pistin sen laukkuun. Kauhun sekaisin tuntein lähdin sairaalasta ja matka kotiin meni sekavissa tunteissa. Vaippa suorastaan poltteli laukussa ja se piti saada nopeasti pois. Vaipan ottaminen alkoi tuntua täysin järjettömälle teolle, nolotti.

Kotona vaippaa piti päästä tutkimaan rauhassa. Nyt oli mahtavaa asua yksin omassa asunnossa. Sain heti tutustua löytööni ja puinkin vaipan päälle. Oli kulunut pitkä aika kun olin edellisen kerran pitänyt vaippaa päällä. Nyt en silti osannut nauttia tunteesta, olin liian kauhuissani tai sekaisin tapahtuneesta. Otin pian vaipan pois ja pistin sen piiloon myöhempää käyttöä varten.

Tästä alkoi joka iltainen vaipan pitäminen. Aloin nauttia vaipan tunteesta enemmän ja enemmän. En edes ajatellut pissata vaippaan, minulla oli vain se yksi vaippa ja en halunnut sotkea sitä. Paitsi että vaipan pitäminen päättyi yleensä aina orgasmiin ja hiljalleen vaippa alkoi olla vuodosta likainen. Vaipan kanssa en voinut olla sormeilematta itseä.

Setä oli päässyt sairaalasta jo aikoja sitten, ei ollut mitään oikeaa asiaa mennä käymään sairaalassa. Silti teki mieli mennä katsomaan oliko siellä vessassa vaippoja joita pystyisi ottamaan. Vaikka tiesin, ettei niitä saisi varastaa, niin se oli helpompi konsti kun mennä kaupasta ostamaan. Yhden koulupäivän jälkeen menin sairaalaan kävelemään käytäviä. Ei seillä ollut ikinä kukaan kysellyt mitään kun oli jotain tuttavaa käynyt katsomassa niin miksi nytkään. Menin potilas osastolle ja vessaan. Olin tietysti varautunut sopivalla laukulla ja onnekseni siinäkin vessassa oli vaippoja. Otin kolme vaippaa laukkuun ja pyrin pitämään itseni rauhallisena. Rauhallisesti lähdin poistumaan sairaalasta vaikka jännitys oli huipussaan. Kukaan ei vaikuttanut kiinnittävän minuun mitään huomiota ja onnistuin pääsemään ulos ja kotiin. Oli mieletön fiilis saada lisää puhtaita vaippoja.

Oli aika yleistä että kun tulin kotiin, laitoin itselleni vaipan ja siihen päälle sopivat kotivaatteet. Jos joku soitti ovikelloa, niin sain vaipan hetkessä pois päältä ja piiloon. Muutaman kerran tällainen yllätys tuli ja silloin olin aika poissaoleva kavereiden suhteen. Jotenkin oli vaikea säikähdyksen jälkeen palata normaaliin kanssakäymiseen ja keskustella järkeviä. Kenellekään en uskaltanut edes vihjaista mieltymyksestä.

Uuden poikaystävän kanssa seurustelun aloittaminen teki taas katkoksen vaippojen käyttöön. En uskaltanut mainita hänellekään mitään vaipoista. Ne piti piilottaa paremmin ja kiinnostus laski pitää vaippaa kotona. Ehkä tuli muuta ajateltavaa ja seksiäkin sai normaalimmalla tavalla. Kun oltiin poikaystävän kanssa pitempään tapaamatta, niin silloin saatoin kaivaa vaipan piilosta ja nauttia sen tunteesta yksin ja rauhassa. Vaipan pitäminen sai aina seksuaalisen kiihottumisen heräämään ja orgasmin saaminen helpottui.

1

4264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vellihousu

      uuh,
      vauvan vaippahousu -haulla osuin tänne.
      Enpä olis osannu aatella että tämä vaippafetissikin on näin yleistä.
      Voi niitä aikoja kun naisten kuukautisuojat olivat vielä vaippamaisia. Nykyään kaikki on niitä ohkaisia, plääh. Yhden yökäyttöön tarkoitetun siteen oon löytänyt joka t-u-n-t-u-u ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe