Saako käydä taloksi?

harmaasolu

Olen ottanut nimimerkikseni harmaasolun, jolla kirjoitin jotain rekisteröimättömänäkin.

Yritän osallistua kykyjeni mukaan ja teidän avukkanne.

Hyvää yötä!

14

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaa ,,,

      Hyvää yötä !

    • ei tarvitse

      lupaa kysyä, joukkoon vaan !
      Lueskele näitä juttuja, niin pelin henki saattaa avautua. Ehkä et haluakkaan tänne nokittavaksi, niin moni on poistunut näiiten palsta jyrien takia tai hissuttelee nimettömänä.

    • vain.minä

      Joops, paree olla nimetön, silloin ei moni nosta takajalkaansa nicillesi.
      "Kauan sitten niccinsä roskittanut". ☺

    • *Kukkahame*

      Tervetuloa clubiin, täällä kukin kirjoittaa omilla näkemyksillään joskus mukavaa joskus mitä sattuu, välliin asiaakin.
      Hyvä on saada uusi kirjoittaja tänne, kunhan et heti säiky.
      Kaikkea sorttia täältä löytyy, onnea ainakin alkumatkaan, ja tervetuloa!

    • antaa vaan

      jokaisen itse muodostaa käsityksensä, mikä ihmeen kirjoitusten luokittaja luulet olevasi ja millä valtuuksilla ?

    • kissapetojen ystävä.

      Eiköpähän tänne sekaan mahdu. Itse myös olen täällä anonyymina. En halua kirjoitella tuolla virallisella nikilläni, pääsee jotenkin vähemmällä.

      Olen ottanut sen ajatuksen niin elävässä elämässä kuin palstaelämässä, että en enää tieten tahtoen ala riitelemään kenenkään kanssa, jos se vain on minusta yhtään kiinni. Pääsee vähemmällä.

      • siitä ketjusta

        minäkin löysin kissaeläinten lisäksi paljon muutakin miellyttävää, joten nikittä tästä lähtiuen minälkin.


    • Lähtöajatuksia tai paremminkin tuloajatuksia.

      Kyllä palstan viesteistä näkyy mitkä ovat mieliaiheita ja minkälaiset kirjoittajat.

      Ihmisten erilaisuus paljastuu aina ja kaikessa yhteydessä. Näkyy olevan einomaisia kirjoittajia ja paljonkin vaatimattomammin asiansa ja kirjoituksensa hallitsevia.

      Ihmeellisimpiä ovat nimimerkkejä koskevat viestit. Pitäisikö tuollaiset kokonaan kieltää onkin jo iso kysymys. Kyllä kokeneet ja ajattelevat ihmiset tuollaiset asiatkin ratkovat. Aikaa vaan ja ajatuksia.

      Kyllä se siitä, sanoi Manukin aikanaan

      • vain.minä

        Kieltää, outo ajatus. Erikoinen, jopa omituinen, mielestäni.

        Kai en tajunnut. Minusta puska on paras paikka olla lentävä ja entävä, ilman haluja kumppautunua, tai muutenkaan piiripienipyörii-ajatukseen.


      • Katleija
        vain.minä kirjoitti:

        Kieltää, outo ajatus. Erikoinen, jopa omituinen, mielestäni.

        Kai en tajunnut. Minusta puska on paras paikka olla lentävä ja entävä, ilman haluja kumppautunua, tai muutenkaan piiripienipyörii-ajatukseen.

        harmaa"aivo"solu tervetuloa sekalaiseen seurakuntaan.
        Erilaisia toki olemme, emme klooneja. Jokainen kirjoittelemme tavallamme tietysti.
        Sinusta ihmeellisimpiä ovat viestit nimimerkeistä.
        Kuule, se on keskustelujen kestokiistasuosikki ilman muuta. Ne keskustelut vievätkin palstalla suurimman osan, meillä vanhoilla o näet taipumus jäädä junnaamaan saman asian ympärille.
        Pitäiskös kieltää keskustelu, koetappas, hihh.

        Ainakaan me emme pysty muuttamaan palstan formaattia nimimerkkikäytännön suhteen, siinä pelaa vapaa valinta. Ns.puskasta kirjoittaminen on yksi vaihtoehto siinä kuin rekisteröidyn nimimerkin käyttäminen.
        Tähän on tyytyminen.
        Vielä kerran, kijoittelemisiin. Tilaa on uusille tuulahduksille.


      • sama*
        Katleija kirjoitti:

        harmaa"aivo"solu tervetuloa sekalaiseen seurakuntaan.
        Erilaisia toki olemme, emme klooneja. Jokainen kirjoittelemme tavallamme tietysti.
        Sinusta ihmeellisimpiä ovat viestit nimimerkeistä.
        Kuule, se on keskustelujen kestokiistasuosikki ilman muuta. Ne keskustelut vievätkin palstalla suurimman osan, meillä vanhoilla o näet taipumus jäädä junnaamaan saman asian ympärille.
        Pitäiskös kieltää keskustelu, koetappas, hihh.

        Ainakaan me emme pysty muuttamaan palstan formaattia nimimerkkikäytännön suhteen, siinä pelaa vapaa valinta. Ns.puskasta kirjoittaminen on yksi vaihtoehto siinä kuin rekisteröidyn nimimerkin käyttäminen.
        Tähän on tyytyminen.
        Vielä kerran, kijoittelemisiin. Tilaa on uusille tuulahduksille.

        Näihin näppäinvirheisiinkin on vaan tyytyminen. Oikolukutoiminto kun jäi pois.


    • tote.

      Osa täällä oleilevista leideistä
      ei aina muista vaihtaa vaippoja.
      Äreitä usein ovat.
      Mutta siihinkin tottuu.

      • samataas

        Liekkö tote. karjalaisia tuosta siihinkin (siihenkin) sanasta päätellen.


    • seeprakuski M

      Mitäpä nyt vaipoista? Ken vaipoistansa valittaa on vaippojensa vanki, todettiin jo ammoin. Tuohivaippoihin laitettiin heinää pehmikkeiks.
      Olivat helpot polttaa tallin takana nuotiolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe