Uusi koti

Tiitu89

Saatiin mun avokin kanssa pieni talo tossa syykuussa. Avokki tekee yövuoroja joten mä oon siis yksin pari kolme yötä viikossa. Ja mua on ruvennu siis pelottaan tää talo, kun täällä esmes kerran aukes ulkoovi itekseen. Mä olin sen pannu kii illalla ja aamulla ku lähin duuniin se oli auki Ja kerra yöllä oli kamarin ovi auki vaikka aina laitan sen kii. tää on avokin mummin talo, ja se hirttäyty tonne vintille. Mua kammottaa.

1

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen vaan miten ulkoovi voi aueta itsekseen, kai se oli lukossa. Jos useamman kerran niin tapahtuu, niin kannattaa laittaa jokin kamera tallentamaan tapahtuma, niin ainakin voi todeta, mikä oven avaa. Uusia pimeässä tallentavia kameroita on saatavissa kohtuu hintaan. Herää myös kysymys onko kenelläkään ulkopuolisella avaimia talaloon?, jos on niin voi vaihdattaa myös lukot Abloyn uusimpiin malleihin, ne eivät ole tiirikoitavissa auki, oven pitää avata sisäpuolelta. Tulee vielä mieleen, että onko sinulla taipumuksia unissa kävelyyn? Kameran avulla sekin tulee kyllä ilmi helposti, kuka niitä ovia oikein aukoo. Mummi on voinut jäädä kummittelemaan taloon , koska hänen pois menonsa oli niin traaginen. Kummitteluun viittaavia asioita voivat olla, askelten äänet, kylmät ilmavirtaukset, huone viilenee yllättäen, sähkömagneettiset häiriöt tv, radio, tietokone yms. epämäärästen varjojen vilahtelut seinillä, esineet tippuvat lattialle ilman minkäänlaista syytä tai siirtyvät, valopallojen näkyminen, eriskummalliset äänet ilman syytä, yms. Kannattaa googlettaa netistä enemmän, tässä varmaan yleisimmät syyt miten voi olettaa, että talossa jokin kummittelee. Toivottavasti näistä neuvoista oli edes jotain apua ongelmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1596
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      29
      1574
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1348
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1262
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1135
    6. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      176
      1115
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1047
    9. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1046
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      312
      1043
    Aihe