14v ja tutti...

Outo tyttö 14v

Okei tää on tosi outoa. Mutta kun anonyymina voi kerran kirjotella niin kirjotetaan.

Olen 14v. tyttö, muuten täysin kuten muutkin ja kavereitakin on. Mutta yksi outous mulla on... En ole päässyt eroon tutista.

Koulussa olen normaali, mutta kotona puran stressiä pistämällä tutin suuhun. Erityisesti öisin ei tule uni ilman sitä ._. Koulussakin huomaan että sormet tai kynän pää ajautuu suuhun välillä.

Vihaan vanhempiani kun olivat niin lepsuja ollessani pieni. Yrittivät ottaa tutin pois mutta kun sekosin siitä niin heti antoivat takaisin. Oikeesti vihaan myös itteäni, jotain päässä vialla varmaan. Oon vaan riippuvainen... Lisäksi on pitäny oikasta purentaa raudoilla ja käydä puheterapiassa. Kaikki varmaan tutin takia.

Miksikö avaudun täällä? Koska tartten apua. Miten eroon tutista? Tuntuu että mahdotonta kun ikää tullu näi paljo.

Ja tää ei oo mikään trolli. Aika *aska olis semmoseks. Voi olla että alue myös väärä. Argh

20

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potari

      Hanki elämä, lissu.

    • dildou

      pistä dildo tutin sijaan,et ainakaa oo enää lapselline (:

    • juu..

      Heitä se tutti vaan pois. Ja oo ilman sitä. Ime vaik mieluummine peukaloas mut heitä tutti mäkeen. Mulla on 8v sisko, joka käyttää viel välil tuttii, ni pelkään et sille käy samoin ku sulle. Et oo ainoo.

      • juu..

        Ja muuten vielä... Menkää te neljä ekaa rölliä muualle perseilemään tutti anuksessa!!


      • selvä
        juu.. kirjoitti:

        Ja muuten vielä... Menkää te neljä ekaa rölliä muualle perseilemään tutti anuksessa!!

        öööö,ootko ees kehari :D


      • Outo tyttö 14v

        Niin pitäis heittää, on vaan aika monta tuttia... Ne on tavallaan myös semmosta keräilytavaraa... Pelkään että ostan heti uuden. 8v. suosittelen eroon mahdollisimman nopeasti, mainitsemastasi syystä.

        Ja kiva että joku hyväksyy, kai jotkut sitten imuttelee tupakkaa tutin sijasta. Ja jotkut sitä kolmatta, mut oon toistaseks viel sinkku. Mikä tässä ärsyttää eniten on että useampi saa tietää ja silloin tiedän että automaattisesti yhdistetään johonkin adult baby-fetissiin (hyi), jolla ei oo asian kanssa mitään tekemistä.


    • JS

      Kyllähän jotkin poliisitkin pitävät tuttia ;)

      • Kukahan hitto tähän oli painanu miinuksen? :D Nimenomaan jotkut poliisit pitää!


    • eisemitää;)

      joillain on pakkomielteitä, ite lasken aina kaikkee, revin aina kaikki ruvet ja arpia tulee, aina tarvii pistää eka oikee kenkä jalkaan :DD onko sillä niin väliä jos lutkuttelee tuttia kotona :DD voihan se hiukan hämmentää poika ystäviä, mutta jos poika oikeesti tykkää susta, ni mitä sen on väliä vaikka tuttii käytätki ! :D meneehä sillä hampaat vinoo joo mut ei se nii iso ongelma oo :DD

    • Im00ne

      help for pussy

    • VITTUUNTUNUT

      On todennäköisesti saman henkilön (Janne-poika, yli 50-vuotias ukko), joka kirjoitti tuonne toiselle palstalle, että 14-vuotias tyttö käyttää vielä vaippaa.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10620049

      Älkää vastailko tuolle sekopäälle, jos se kirjoittelee satujaan!!!

      • Outo tyttö 14v

        Mistä tiesit että oon yli 50v mies ja nimeltäni Janne???!? Tunnemmeko henkilökohtaisesti? :--oo

        Mikähän perverssi sinä olet kun luet selvästi tietyn teemaisia viestejä...


    • Im00ne

      vittu sul menee hyvi

    • anooomm

      Kumma kun et käytä vaippoja.

    • Letsgarius

      Heität sen vaan vittuun.

      Siis oikeesti, hommaan ei oo muuta ratkasua. Kyseessä on addiktio: tää on tullu omalta osalta vastaan mm. OCD:n kanssa.

      Aluks on aivan vitun vaikeeta, mutta jossain vaiheessa ei vaan enää.

    • Psdnm

      Mää suosittelen vaa jäystää iha homona purkkaa. :D Meinaa ajaa saman asian melkein.. ._O

    • diipacaa

      Ime tutin sijasta lerssiä!

    • Robin<3

      Aina kun huomaat imeväsi tuttia, ota se pois ja ala tekee jotain muuta:) Yöllä ota vaikka pehmolelu;D Daa! ei se nyh nii kauheet voi olla;P

    • Tuttisuu

      Täällä ois 13 v joka käyttää tuttia.Johtuu varmaan siitä koska mulla on semmonen "adult baby" addiktio juttu.

      • Eikö paremminkin "teen baby"? :D

        Okei sori, en voinut vastustaa kiusausta.

        Ja se sinun "juttusi" on ihan yhtä okei, kun kaikki muutkin jutut, joissa ei vahingoiteta muita. Ei sitä ehkä vielä kannata hirveästi mainostaa, koska kaikki ei välttämättä ymmärrä...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe