Okei eli oon 14 v tyttö ja mulla lapsena todettiin inkontinenssi, joka ei siis ole vaan öisin vaan myös päivisin.
Oon oppinu pitämään vaippoja vaikka aluks piti pakottaa laittamaan vaipat kouluun.
Mutta ongelma on että en pysty pitämään sitä salaisuutena koulussa, koska vaipat on sen verran paksut ja äänekkäät että ennenpitkää ihmiset huomaa -_- Ohuista vaipoista tulee läpi. Mua on jatkuvasti nimitelty koulussa vaippojen takia, vaikka yritän sanoa että en voi sille kastelulle mitään.
Onko jotain vaippoja jotka olis ohuita mutta imukykyisiä?
14v ja joudun käyttämään vaippoja
16
7017
Vastaukset
- voi ei
otan osaa :( minulla oli kusivaiva 10vee asti se loppu olen 11v
- Oppia ikä kaikki
Se että kastelee nuorena sänkynsä harvoin ei ole sama asia kuin suurimman osan elämästä jatkuva tahaton ulostaminen ja pissaaminen.
- VITTUUNTUNUT
Taitaa taas Janne-poika haaveilla...
Eli provo on, älkää vastailko.- Vittuuntunut hirteen
Jasso, mitenkäs tää nyt on provo? Tiesitkö että inkontinenssi on oikea sairaus ja sitä ihmisillä vauvasta vaariin.
- Mene itse!!!!!!
Vittuuntunut hirteen kirjoitti:
Jasso, mitenkäs tää nyt on provo? Tiesitkö että inkontinenssi on oikea sairaus ja sitä ihmisillä vauvasta vaariin.
Tähänkin sairauteen on olemassa hoitoja, kuten esimerkkiksi fysioterapia ja leikkaus! Niin, että sokea reettakin näkee, että tämä on PROVO!
- vaippa poju
ootko kokeillu huggies drynite vaippaa tai sit pamperin under jams vaippaa on teinien yö kastelu vaippoja.. vaippa ja 14 tyttö
- Et joudu, jos et...
...halua. :(
Inkotenssiin on erilaisia hoitoja. Leikkauskin on parempi vaihtoehto, kuin kuseksia vaippaan koko loppuelämänsä. - arttur4
mitä vaippoja pidät
- TomHill
It’s hard to find knowledgeable http://carpetfitterglasgow.com/ people on this topic, but you sound http://dipitblack.com/ like http://europeanlimblossday.org/ you know http://eireporter.com/ what you’re talking about! http://voicesofamericatah.org/ Thanks
- Noloo3425
Sama
- Sairas
Mulla on vaivannut sama . Olin 15 todettiin ja olen jo 22 v
- Apuaonsaatavilla
Jos asia vaivaa, niin kannattaa asiasta puhua jonkun luotettavan tahon kanssa. Koska monet on täällä nuoria, niin suosittelisin jotain luotettavaa aikuista kuten koulun terveydenhoitajaa. Yksi mahdollisuus on myös soittaa anonyymiin puhelimeen. Näistä yksi luotettava on MLL:n lasten ja nuorten puhelin. Tässä linkki: https://www.mll.fi/vanhemmille/toiminta-lapsiperheille/lasten-ja-nuorten-puhelin/
Haluisitko jutella jossain mun kanssa tästä. Mullakin siis aikalailla sama vaiva.
- Anonyymi
Olen 18 v ja joudun vieläkin käyttää vaippaa
- Anonyymi
Hei olen 15v ja käytän vauvan vaippoja kokoa 7 kun mun vanhemmat pakottaa koska ei mukamas oo varaa mun kokoisiin vaippoihin niin se on aika rasittavaa ja kun siksi mun pitää pitää vaippoja kun mä katselen sännyn päivällä ja yöllä ja myös minun pitää käyttää polttaa kun minä en sää käyttää normaalia pönttöä ja se on ihan ok tuntuista käyttää potta niin minä sit aloin mennä vesikko on Joensuussa vessoihinnkäyttää potta ja siellä on hyvän tuntuiset potta niin minä käytän vielä potta ja sit minun pitää käyttää tuttia ja juon tuttipullosta kun minulla on vaikeuksia juoda normaalista mukista
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612