En jaksa enää...

258356e6835684

Tietäisitpä vaan nainen miten rikki menen lähelläsi. Sinun ei tarvitse kuin tulla samaan tilaan, niin kaikki huomioni keskittyy vain sinuun, vaikka en saa vastineeksi kuin satuinnaisen moikan, vaikka kuinka itse ottaisin kontaktia ja tulisin juttelemaan. Olet minulle kaikki, mutta itse en ole sinullle mitään.

Kymmenet kerrat olen huomannut miten läsnäoloni on sinulle täysin yhdentekevä asia enkä vaan enää yksinkertaisesti kestä sitä. Kumpa et olisi sinkku tai vaikka tapaisit jonkun muun Tuntuishan se lähinnä siltä kuin sydän revittäisiin rinnasta, mutta sitten voisin ainakin keskittyä johonkin muuhun.

7

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jääpuikkoko

      Onkohan nyt ihan noin. Itse ainakin käyrtäydyn just noin jäykästi kun olen ihastunut johonkin. Olen kuin jäätynyt kun näen tämän miehen ja hän varmaan luulee, että tuota ei ainakaan vähempää voisi kiinnostaa. Ja loppupeleissä alkoi itse käyttäytyä vastaavasti. :( Olisinpa pystynyt näyttää ihan vastakkaiselta.

    • apuvapuvapuva

      voi että mää toivon että tämä viesti ois mulle :D minä nimittäin käyttäydyn juuri noin että moikaan vaan nopeesti yleensä ja juoksen karkuun. saatan ylimielisesti sanoo jonku lauseen vaan ohimennen, koska olen niin paineeessa!

    • 1

      miksi sitten jätit minut

      • midä????

        ai miten jätin ja millon?


    • jookostaaaaaaaa?

      jaksa nyt vielä vähän ja anna selvemmät merkit mielellään sano ihan suoraan :D

    • hippiäinen

      Jos sut on rengastettu, niin mun on pakko käyttäytyä noin, vaikkka kiinnostasit mua enemmän kun mikään maailmassa.

    • nainen jäätyi

      Mitä sanotte tästä: Olen jutellut erään naisen kanssa useasti ja vasta myöhemmässä vaiheessa huomasinkin olevani häneen ihastunut. Hän on aina hymyillyt ja kauniisti katsonut minua, joskus jopa tuijottanut vähän kuin salaa. Ollut minulle muutenkin tosi ystävällinen ja nyt kun enemmän ajattelin niin tosiaankin huomasin ihastuneeni häneen. Mutta, en tiedä huomasiko hän jotenkin minun tunteeni vai mikä oli, kun viimeksi hänet näin niin hän olikin uskomattoman viileä, ei tullut juttelemaan enkä minäkään uskaltanut hänelle mennä mitään sanomaan koska hän vaikutti niin viileältä. Jopa voisi sanoa että hän vältteli minua. Ennemmin hän on jopa hihitellyt kuin teinityttö kun olen häntä kosketellut.

      Hän on saattanut kavereidensa kautta saada tietoonsa että olen kiinnostunut hänestä, eli voisko tuo vaikuttaa viilenneeseen käytökseen. Ennen hän oli todella avoin, sosiaalinen ja mukava, nauroi usein. Piikitteli minua ja hänen kanssa oli hauska jutella. Nyt tuntuu että häntä ei yhtään kiinnostaisi, minua taas kiinnostaa tämä nainen aivan valtavasti! On todella raastava olo kun ei tiedä mitä tekisi, pitäis varmaan laittaa viestiä hänelle tai jotain...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe