Naisen Ovestin-hoidon vaikutus mieheen?

Ovestiinia?

Jos nainen käyttää Ovestin-voidetta, joutuu voidetta kosketuksiin myös miehen siittimen kanssa seksin yhteydessä eli ilmeisesti on pakko käyttää silloin kondomia jos ei halua miehen hormonitoimintaa sekoittaa naishormonilla? Vai pitääkö seksiä alkaa säännöstellä vain tiettyihin päiviin viikossa jolloin ei käytä Ovestinia?

12

5414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin minä

Laita seksin jälkeen:)

• Ei taida

Ovestin on aika mieto ja miehen testosteroni pystyy kumoamaan melko hyvin kosketuksesta siirtyneen estrogeenin. Jos vielä voiteen käytöstä on reilusti aikaa että se on ehtinyt jo imeytyä, todennäköisesti miehelle ei tule mitään vaikutuksia.

• Debarina

On myös saatavana apteekista hormoonittomia vaihtoehtoja paikallishoidossa. Debarina on mulla käytössä ja olen vähitellen siirtymässä siihen kokonaan.

• voidetta

Itse olen miettinyt aivan samaa :) Myös sellainen asia ollut mielessaä,
      että vaikuttaakohan voide orgasminsaantiin heikentävästi, oletteko huomanneet?

• Ihanaiseni

Päin vastoin. minulle tulee erittäin miellyttävä olo 😘

• hormonihyrrä

Kyllä hormonit ovat pieninäkin pitoisuuksina tehokkaita aineita. Luin eräästä tapauksesta kun perheen isä oli käyttänyt testosteronigeeliä ihollaan hoidoksi hormonivajaukseen ja perheen pikkuinen tyttö oli yhtäkkiä alkanut saada ikäkaudelleen kuulumattomia muutoksia sukuelimiinsä eli klitoris oli alkanut kasvaa silmin nähden. Asiaa oli selvitetty ja huomattu että kun tyttö oli nukkunut usein vanhempiensa vieressä niin petivaatteissa olleet testosteronigeelin jäämät olivat imeytyneet tytön ihon läpi ja aiheuttaneet nuo muutokset.

• Järeää ainetta

Testosteroni on huomattavasti tehokkaampi kun sitä saa nainen (tässä tapauksessa pikkutyttö). Pienikin määrä jo vaikuttaa.

Epäilen että tuossa tapauksessa tyttö oli ehkä ollut isäänsä lähellä ja saanut testosteronigeeliä suorassa kosketuksessa. Geelijäämät imeytyy melko hyvin kankaaseen eikä enää tartu niistä takaisin ihoon.

• liisa-täti
        Järeää ainetta kirjoitti:

Testosteroni on huomattavasti tehokkaampi kun sitä saa nainen (tässä tapauksessa pikkutyttö). Pienikin määrä jo vaikuttaa.

Epäilen että tuossa tapauksessa tyttö oli ehkä ollut isäänsä lähellä ja saanut testosteronigeeliä suorassa kosketuksessa. Geelijäämät imeytyy melko hyvin kankaaseen eikä enää tartu niistä takaisin ihoon.

Hormonittomiakin emätinvoiteita löutyy apteekeista. Ainakin minulla kosteutti limakalvoja hyvin ja mieskin tykkäsi, kun tuli lisäluistoa petipuuhiin, eikä tarvitse murehtia ylimääräisistä hormoneista eikä pelailla kumin kanssa hormoneja vältellen. Oma gyneni suositteli nimenomasan tätä vagissania.

• huoletonnaolla

Nostetaanpa vielä ylös.
      Jos ovestin voidetta mieheen imeytyy pienissä määrin niin siitä on seurauksena vain mahdollinen testosteronin nouseminen. Ihan huoletta vaan!

• Vanhamies

Miten testosteroonitaso voi nousta, eikös siinä tabletissa ole estrogeenia, joka tuskin miehelle on hyväksi?

• pelkopois
        Vanhamies kirjoitti:

Miten testosteroonitaso voi nousta, eikös siinä tabletissa ole estrogeenia, joka tuskin miehelle on hyväksi?

Kyseessä ei ole tabletti vaan emätinvoide, jossa on hyvin vähän estrogeenia.

Jos tabletteja pelkäät, niin naiset käyttävät mm. menopaussioireiden hoitoon moninkertaisesti voimakkaampia estrogeenitabletteja, eikä niistäkään ole haittaa miehelle, kunhan mies ei syö niitä (silloinkin vaikutus on vähäinen).

• Lisäksi

Ja hormonittomat emätinvoiteet tuskin ennaltaehkäisevät virtsatievaivoja - kuten esim. Ovestin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      141
      7988
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3170
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      389
      2254
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      284
      1780
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      150
      1644
    6. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      21
      1481
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      15
      1248
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1239
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1162
    10. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      18
      1142
    Aihe