Naisen Ovestin-hoidon vaikutus mieheen?

Ovestiinia?

Jos nainen käyttää Ovestin-voidetta, joutuu voidetta kosketuksiin myös miehen siittimen kanssa seksin yhteydessä eli ilmeisesti on pakko käyttää silloin kondomia jos ei halua miehen hormonitoimintaa sekoittaa naishormonilla? Vai pitääkö seksiä alkaa säännöstellä vain tiettyihin päiviin viikossa jolloin ei käytä Ovestinia?

12

4724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin minä

Laita seksin jälkeen:)

• Ei taida

Ovestin on aika mieto ja miehen testosteroni pystyy kumoamaan melko hyvin kosketuksesta siirtyneen estrogeenin. Jos vielä voiteen käytöstä on reilusti aikaa että se on ehtinyt jo imeytyä, todennäköisesti miehelle ei tule mitään vaikutuksia.

• Debarina

On myös saatavana apteekista hormoonittomia vaihtoehtoja paikallishoidossa. Debarina on mulla käytössä ja olen vähitellen siirtymässä siihen kokonaan.

• voidetta

Itse olen miettinyt aivan samaa :) Myös sellainen asia ollut mielessaä,
      että vaikuttaakohan voide orgasminsaantiin heikentävästi, oletteko huomanneet?

• Ihanaiseni

Päin vastoin. minulle tulee erittäin miellyttävä olo 😘

• hormonihyrrä

Kyllä hormonit ovat pieninäkin pitoisuuksina tehokkaita aineita. Luin eräästä tapauksesta kun perheen isä oli käyttänyt testosteronigeeliä ihollaan hoidoksi hormonivajaukseen ja perheen pikkuinen tyttö oli yhtäkkiä alkanut saada ikäkaudelleen kuulumattomia muutoksia sukuelimiinsä eli klitoris oli alkanut kasvaa silmin nähden. Asiaa oli selvitetty ja huomattu että kun tyttö oli nukkunut usein vanhempiensa vieressä niin petivaatteissa olleet testosteronigeelin jäämät olivat imeytyneet tytön ihon läpi ja aiheuttaneet nuo muutokset.

• Järeää ainetta

Testosteroni on huomattavasti tehokkaampi kun sitä saa nainen (tässä tapauksessa pikkutyttö). Pienikin määrä jo vaikuttaa.

Epäilen että tuossa tapauksessa tyttö oli ehkä ollut isäänsä lähellä ja saanut testosteronigeeliä suorassa kosketuksessa. Geelijäämät imeytyy melko hyvin kankaaseen eikä enää tartu niistä takaisin ihoon.

• liisa-täti
        Järeää ainetta kirjoitti:

Testosteroni on huomattavasti tehokkaampi kun sitä saa nainen (tässä tapauksessa pikkutyttö). Pienikin määrä jo vaikuttaa.

Epäilen että tuossa tapauksessa tyttö oli ehkä ollut isäänsä lähellä ja saanut testosteronigeeliä suorassa kosketuksessa. Geelijäämät imeytyy melko hyvin kankaaseen eikä enää tartu niistä takaisin ihoon.

Hormonittomiakin emätinvoiteita löutyy apteekeista. Ainakin minulla kosteutti limakalvoja hyvin ja mieskin tykkäsi, kun tuli lisäluistoa petipuuhiin, eikä tarvitse murehtia ylimääräisistä hormoneista eikä pelailla kumin kanssa hormoneja vältellen. Oma gyneni suositteli nimenomasan tätä vagissania.

• huoletonnaolla

Nostetaanpa vielä ylös.
      Jos ovestin voidetta mieheen imeytyy pienissä määrin niin siitä on seurauksena vain mahdollinen testosteronin nouseminen. Ihan huoletta vaan!

• Vanhamies

Miten testosteroonitaso voi nousta, eikös siinä tabletissa ole estrogeenia, joka tuskin miehelle on hyväksi?

• pelkopois
        Vanhamies kirjoitti:

Miten testosteroonitaso voi nousta, eikös siinä tabletissa ole estrogeenia, joka tuskin miehelle on hyväksi?

Kyseessä ei ole tabletti vaan emätinvoide, jossa on hyvin vähän estrogeenia.

Jos tabletteja pelkäät, niin naiset käyttävät mm. menopaussioireiden hoitoon moninkertaisesti voimakkaampia estrogeenitabletteja, eikä niistäkään ole haittaa miehelle, kunhan mies ei syö niitä (silloinkin vaikutus on vähäinen).

• Lisäksi

Ja hormonittomat emätinvoiteet tuskin ennaltaehkäisevät virtsatievaivoja - kuten esim. Ovestin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      79
      4468
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3105
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      3091
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      2179
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      219
      1296
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1064
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1056
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe