millainen ohjelma windows starter entä kiintolevy 320gb onko mihinkään?
suositelkaa hyvä miniläppäri 10´tai 13,3´alle 500e
7
231
Vastaukset
Windows Starter mini-läppäri ei kannata ostaa, koska ne ovat yleensä aika tehottomia.
32 GT kovalevy riittää vallan mainiosti. Se ei tule ikinä täyttymään, jos et esimerkiksi ota Full HD videoita.
Itse suosittelisin tätä mini-läppäriä:
http://www.jimms.fi/tuote/1225B-GRY043M
Tämä on huomattavasti tehokkaampi kuin normaalit alle 200 euron mini-läppärit.- sejasamaa
joo, vastaa hyvin ominaisuuksiltaan toiveita mutta onkohan mukana wlan? myös asus r11cx harkinnassa? hieman pienempi näyttö muttaainakin wlan mukana, tosin akunkestostab ei tietoa...
"onkohan mukana wlan?"
Jos tarkoitat,että onko kyseisessä koneessa laitteessa langatonta verkkokorttia,niin aivan takuulla on."Langaton Bluetooth 3.0 HS, Wi-Fi"
Eli toi Wi-fi tarkoittaa wlania.- jiiiihaaaa
Ei muutenkaan mitään mini koneita.
nää ultrabookit on nyt se,, ne on yleensä 12-14" näytöllä.
se on optimaalinen koko, kanniskeltavaksi.
Asus ja Samsung tekee upeita moisia, myös Lenovo.
Asus Zenbook UX31
Samsung 9 Series
Lenovo IdeaPad U300
ja sit muitakin, joita tosin itse en ostaisi...
HP Envy 14 Spectre
Mac Airbook
Dell XPS 13 - asus zenbook
asus zenbook
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082