Pieni episodi kodin remontoinnista: asunnossa oli valmiit peililiukuovet korkeudeltaan 250cm, menimme ja tilasimme ovien taakse sopivan kaapiston, myyjä teki piirustukset, suunnittelutilanteessa korostin lukuisia kertoja ovien ulottuvan HUONEEN LATTIASTA KATTOON ja kiskojen olleen lattiassa ja katossa. Odottelun jälkeen saimme kasan lastulevyjä kotiimme, mukana olleilla piirustuksilla ei ollut juuri mitään tekemistä tilaamamme kaapin kanssa. Heti kokoamisen jälkeen selvisi, että kaappi on väärän kokoinen ja liukuovet eivät mahdu kaappiin. Soitin myyjälle, joka myönsi tehneensä virheen piirtämisessa ja lupasi hyvittää kaapin hinasta pohja- ja kattolevyjen materiaalit, kunhan menisin hakemaan rahat. Kaappia piti purkaa ja koota u seita kertoja, sekä ylä-että pohjalevyistä piti sahata etureunasta n. 10cm.
Liikkeeseen mennessä myyjä ei muistanut että oli luvannut tulla hinnassa alaspäin hyvityksenä runsaalle työmnäärälle, minkäänlaista korvausta runsaasta työstä en siis saanut. Siis varokaa: kalliit tuotteet, hienot myymälätilat ja lipeväkielinen myynti ei ole laadun tae. ÄLKÄÄ OSTAKO KIRENASTA, jos ette halua tulla kusetetuiksi!
Kirena ja Liukuovi-NET VAROKAA!
4
17243
Vastaukset
- Pasanen
ja hyvin meni. Edustaja tuli paikalle ja mittasi kaikki kaapistot että sopivat paikoilleen. Jos eivät sovi niin hän kantaa vastuun. Noissa korvausasioissa kannattaa olla tiukkana, suullisetkin lupaukset ovat pitäviä mutta vaikeampia todistaa...
- Onnistunut oviostos
Mittojen ottaja vastaa siitä, että ne ovat oikein. Keskustelun aloittaja ei varmaan eläessään ole vastannut mistään, koska ei kykene rationaaliseen toimintaan saati häiriöttömään viestintään äidinkielellään.
Olen mitannut ja tilannut ovet liukuovi.netistä ja ne olivat täysin sopivat. On lapsellista syyttää omasta tumpeloinnista yritystä, jos ei kykene osoittamaan, että moka todella on yrityksen. Se näkyy kun vertaa lopputulosta tilaukseen, jonka on itse allekirjoittanut. Jos on saanut mitä tilasi, mokasta voi syyttää vain itseään. - Pöhkö-Pena
Onnistunut oviostos kirjoitti:
Mittojen ottaja vastaa siitä, että ne ovat oikein. Keskustelun aloittaja ei varmaan eläessään ole vastannut mistään, koska ei kykene rationaaliseen toimintaan saati häiriöttömään viestintään äidinkielellään.
Olen mitannut ja tilannut ovet liukuovi.netistä ja ne olivat täysin sopivat. On lapsellista syyttää omasta tumpeloinnista yritystä, jos ei kykene osoittamaan, että moka todella on yrityksen. Se näkyy kun vertaa lopputulosta tilaukseen, jonka on itse allekirjoittanut. Jos on saanut mitä tilasi, mokasta voi syyttää vain itseään.Hei haloo. Kannattiko kommentoida yhdeksän vuotta sitten tehtyä kirjoitusta?????
- Oma mokasi
Kusipäitä kusetetaan. Teit itse mittavirheen ja ilmoitit kaapintekijälle väärät mitat. Mistäpä hän voi tietää, mitä tarkoitat kun intät, että "ovet ylettyvät lattiasta kattoon". Sillä tiedolla hän ei todellakaan tee yhtään mitään.
Sinun on tilatessasi mainittava selvästi kaapiston maksimimitat millimetreinä. Ei kaapintekijä tiedä kiskojesi leveyksiä ja mittoja, koska niitä tekevät lukemattomat valmistajat eri mitoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1794757Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä402536- 1562192
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161719- 811348
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241281Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321193Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1451180Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103945Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.117887