Hei.
Aloitan lukion ja peruskoulun aineenopettajan työn.
Minulla tulee olemaan 5 tuntia peruskoulun puolella ja loput lukiossa. Yhteensä 23h.
Lukiossa opetusvelvollisuus olisi 21h ja peruskoulussa 23h. Mikä on minun opetusvelvollisuuteni, kun opetan molemmissa kouluissa?
Katoin myös tuolta opettajan palkkalaskurista, että lukiossa peruspalkka olisi 2856 euroa ja peruskoulussa 2693 euroa. Saanko minä palkan lukion open peruspalkan mukaan vai onko se jotain tosta väliltä?
Kiitos vastauksista!
Opetusvelvollisuus jos lukion ja peruskoulun tunteja?
1
655
Vastaukset
- kunnallinen ope
Opetusvelvollisuutesi on se, mikä on sen viran opetusvelvollisuus, mihin sinut on valittu. Jos olet lukion lehtori, niin palkka on lukion opettajan palkka ja opetusvelvollisuus on 21 ja loput tunnit on ylitynteja. Peruskoulun ylitunneiksi jäävistä tunneista saat peruskoulun opettajan ylituntipalkkota. Ja jos olet peruskoulun lehtorin virassa, niin sitten toisin päin. Jos olet tuntiopettaja, niin sinulle lasketaan erikseen palkka lukiosta ja peruskoulusta. Esimerkki http://www.kuntatyonantajat.fi/fi/sopimukset/opettajat/yleissivistava-koulutus/Sivut/tuntiopettajan-palkkaus.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on81857Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä181845- 461823
**** mies anna jokin vinkki
Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...971333- 1591299
- 1831258
- 681128
- 631118
Eli sä nainen
Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t651066Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän131054