No.. teidän iät ?
36 / 40
Tai niin, riippuu siitä mihin aikaan vuodesta hän on syntynyt. Sitä en tiedä.
Enkä kerro kumpi on kumman;)
Ikä
17
393
Vastaukset
- al.:) vautsi
Henkinen ikäni on 21:)
- Taitaa antaa...
kaikille saman iän? mulla myös 21
- al.
Taitaa antaa... kirjoitti:
kaikille saman iän? mulla myös 21
Tai sitten ollaan vaan samalla aaltopituudella:D
- l.a.p.sellinen
al. kirjoitti:
Tai sitten ollaan vaan samalla aaltopituudella:D
mul oli 2v
- lölleröpullero
38-39 /42
- ¥£$•
Täsmää. Kengännumerot?
- 66
Yhdessä oltaisiin 66 vuotta
- HÄN! ; )
Mä oon 20 ja risat, tosin noita risoja on enemmän..hihhih! Mut ei se mitään, elämä on ihanaa, kun on nähnyt jo kaiken ja mikään ei ole enää mitään..olen siis saavuttanut jo eläessäni Valaistumisen/Nirvanan..Se On Kaikkien Uskontojen ja Maailmankatsomusten tarkoitus maailmallisessa tarkoituksessa, Henkinen ja Hengellinen Valaistuminen eli Jumalan=Rakkauden löytäminen..että näin..Yksinkertaisuus on Neroutta. : )
- elämän suuret ihmeet
...ookkona nyt sitten kuitenkaan vielä ihan kaiken nähny...en mitenkään halua uskoasi madaltaa ja rakkautesi suuremmoisuutta pienentää, mut miten jotenkin tuntuu että jotain on vielä näkemättä tai kokematta tai kuinka sen sitten haluaakaan nähdä...sano minun vielä joskus sanoneeni sitten joskus kun vielä sitä jotain uutta näkemistä tai kokemista tulee, että olihan sitä sittenkin.
- vaakakoira
Tämä on se pahin vuori tai kuoppa. Enkä edes tiedä tarkalleen, kuinka iso ero on. On Yksi tieto, mutta epäilyksiä sen suhteen. Toinen kuoppa ei ole iso, kolmas kuoppa on tosi iso myös, mutta ikä on kaikkein pahin. Tosiasioita ei pitäisi kieltää.
Siitä huolimatta, tässä on jotain niin kummallisen vahvaa, että tuntuu, että olen unessa koko ajan tai sitten olin unessa ennen kuin tapasin hänet ;-). Toivottavasti voin jotenkin saada hänet elämääni ts. pitää hänet elämässäni.- sand man
Kirjoititpa osuvasti: tuntuu kuin olisi unessa koko ajan, tai vaihtoehtoisesti elin unessa ennen hänen tapaamista - just noin :)
- tosimies71
Noi on osuvasti minun ja HÄNEN ikäluokat!:-))
- ap,lle.
Kirjoititpa tosi osuvasti:))))))))))))))))))))))))))))))
- ;)
37/22
mäkään en paljasta, että kumpi on kumman ;p
mutta molemmat ollahan vesimiähiä..:D - remu77
Mun henkinen ikä on aina ollut 50 eteenpäin eli ikinuoren vastakohta...
Toivoin jo nuorena et olisin pian vanha, onneksi mennyt aika ei palaa. - 23523567ijhjhh
24 ja henkinen 31 oops
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2256322Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1925894Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai175471Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j764159Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1433503Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1303313HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok213016Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan82492Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2462392- 1302264