Eroon haluan ja heti

Enemmän kuin katkera

Katkeruudesta...
Josko ihminen antaa kaikkensa ja vielä enemmän. Tulee petetyksi yhden jos toisenkin kerran. Masentuu lihoo ja saa niskaansa vain enemmän "lokaa". Toinen mennä porskuttaa eteenpäin ja vaihtaa kumppania lennosta. 2 vuotta jo pitkä aika saman kanssa. Itsellä luottamus mennyt iäksi. Rakastat ylikaiken ja menetät terveytesi, omaituusesi. Siksi olen niin katkera,
Tänäänkin jouduin perumaan aivan ihanan"sukulais perheen" tapaamisen syystä että, entinen rakkaus meni sinne uusioperheensä kanssa. Hän on tutustunut perheeseen kauttani, eikä satu olemaan juurikaan muita ystäviä kuin minun kauttani tulleita. Silti jaksaa käyttää vieläkin hyväkseen kavereiden kautta...APUVA .

Kuinka ihmeessä pääsen tästä katkeruudesta? Itse en keksi ulospääsyä...
Kaiken pitäisi olla ok. mutta, että voi jurppia tuo ex:n käytös. Miksi ihmeessä hänen täytyi juuri minun kaiffareideni luokse ängetä uusikkonsa ja hänen lastensa kanssa...

4

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha konkari

koita kasata itsesi. viestistäsi päätellen sinulla on sisua. sinulla ainakin on ollut omaelämä. keskity nyt siihen,että saat elämäsi raiteilleen. unohda ex. ja sellaiset "ystävät" jotka lähtevät hänen kelkkaansa. loppujenlopuksi sinulle jää oikeat ystävät ja mielenkiintoinen elämä,johon mahtuu myös uusi kumppani.

• Hoh hoh

Mitäs ihmeen ystäviä noi tollaset on?!

Sulla on myös naurettavan munaton luuseriexä.
      Vähän samaa mieltä edellisen kommentin kanssa, että tollasesta vihasta ei oikein pääse eroon, jos sen aiheuttaja sinnikkäästi pyörii nenän alla. Jos sulle jää vielä muitakin kavereita, dumppaa toi sinun "ystävä" perheesi, ovat sellaisia että kuorivat vaan kermat päältä ihmissuhteista. Muuten joudut aina muistamaan ton sun kuvottavan exän kun näet noita sinun hyviä ystäviäsi.

Otan osaa :(

• näillä mennään tsau

Keskity pitämää huolta itsestäsi. Mikään ihmissuhde ei ole ikuinen, tämä on valitettava fakta. Mutta se tarkoittaa sitä että säkin voit tavata jonkun ihanan.

Neuvoni exän ja "ystävien suhteen": SCREW THEM. Hajotkoot keskenään.

Toimii.

• love them

ikuinen rakkaus on ikuista vaikkei suhde oiskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7495
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3987
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2842
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2672
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2502
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2411
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2309
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2284
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1982
    Aihe