Katkeruudesta...
Josko ihminen antaa kaikkensa ja vielä enemmän. Tulee petetyksi yhden jos toisenkin kerran. Masentuu lihoo ja saa niskaansa vain enemmän "lokaa". Toinen mennä porskuttaa eteenpäin ja vaihtaa kumppania lennosta. 2 vuotta jo pitkä aika saman kanssa. Itsellä luottamus mennyt iäksi. Rakastat ylikaiken ja menetät terveytesi, omaituusesi. Siksi olen niin katkera,
Tänäänkin jouduin perumaan aivan ihanan"sukulais perheen" tapaamisen syystä että, entinen rakkaus meni sinne uusioperheensä kanssa. Hän on tutustunut perheeseen kauttani, eikä satu olemaan juurikaan muita ystäviä kuin minun kauttani tulleita. Silti jaksaa käyttää vieläkin hyväkseen kavereiden kautta...APUVA .
Kuinka ihmeessä pääsen tästä katkeruudesta? Itse en keksi ulospääsyä...
Kaiken pitäisi olla ok. mutta, että voi jurppia tuo ex:n käytös. Miksi ihmeessä hänen täytyi juuri minun kaiffareideni luokse ängetä uusikkonsa ja hänen lastensa kanssa...
Eroon haluan ja heti
4
319
Vastaukset
- vanha konkari
koita kasata itsesi. viestistäsi päätellen sinulla on sisua. sinulla ainakin on ollut omaelämä. keskity nyt siihen,että saat elämäsi raiteilleen. unohda ex. ja sellaiset "ystävät" jotka lähtevät hänen kelkkaansa. loppujenlopuksi sinulle jää oikeat ystävät ja mielenkiintoinen elämä,johon mahtuu myös uusi kumppani.
- Hoh hoh
Mitäs ihmeen ystäviä noi tollaset on?!
Sulla on myös naurettavan munaton luuseriexä.
Vähän samaa mieltä edellisen kommentin kanssa, että tollasesta vihasta ei oikein pääse eroon, jos sen aiheuttaja sinnikkäästi pyörii nenän alla. Jos sulle jää vielä muitakin kavereita, dumppaa toi sinun "ystävä" perheesi, ovat sellaisia että kuorivat vaan kermat päältä ihmissuhteista. Muuten joudut aina muistamaan ton sun kuvottavan exän kun näet noita sinun hyviä ystäviäsi.
Otan osaa :( - näillä mennään tsau
Keskity pitämää huolta itsestäsi. Mikään ihmissuhde ei ole ikuinen, tämä on valitettava fakta. Mutta se tarkoittaa sitä että säkin voit tavata jonkun ihanan.
Neuvoni exän ja "ystävien suhteen": SCREW THEM. Hajotkoot keskenään.
Toimii.- love them
ikuinen rakkaus on ikuista vaikkei suhde oiskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768