Katkeruudesta...
Josko ihminen antaa kaikkensa ja vielä enemmän. Tulee petetyksi yhden jos toisenkin kerran. Masentuu lihoo ja saa niskaansa vain enemmän "lokaa". Toinen mennä porskuttaa eteenpäin ja vaihtaa kumppania lennosta. 2 vuotta jo pitkä aika saman kanssa. Itsellä luottamus mennyt iäksi. Rakastat ylikaiken ja menetät terveytesi, omaituusesi. Siksi olen niin katkera,
Tänäänkin jouduin perumaan aivan ihanan"sukulais perheen" tapaamisen syystä että, entinen rakkaus meni sinne uusioperheensä kanssa. Hän on tutustunut perheeseen kauttani, eikä satu olemaan juurikaan muita ystäviä kuin minun kauttani tulleita. Silti jaksaa käyttää vieläkin hyväkseen kavereiden kautta...APUVA .
Kuinka ihmeessä pääsen tästä katkeruudesta? Itse en keksi ulospääsyä...
Kaiken pitäisi olla ok. mutta, että voi jurppia tuo ex:n käytös. Miksi ihmeessä hänen täytyi juuri minun kaiffareideni luokse ängetä uusikkonsa ja hänen lastensa kanssa...
Eroon haluan ja heti
4
336
Vastaukset
- vanha konkari
koita kasata itsesi. viestistäsi päätellen sinulla on sisua. sinulla ainakin on ollut omaelämä. keskity nyt siihen,että saat elämäsi raiteilleen. unohda ex. ja sellaiset "ystävät" jotka lähtevät hänen kelkkaansa. loppujenlopuksi sinulle jää oikeat ystävät ja mielenkiintoinen elämä,johon mahtuu myös uusi kumppani.
- Hoh hoh
Mitäs ihmeen ystäviä noi tollaset on?!
Sulla on myös naurettavan munaton luuseriexä.
Vähän samaa mieltä edellisen kommentin kanssa, että tollasesta vihasta ei oikein pääse eroon, jos sen aiheuttaja sinnikkäästi pyörii nenän alla. Jos sulle jää vielä muitakin kavereita, dumppaa toi sinun "ystävä" perheesi, ovat sellaisia että kuorivat vaan kermat päältä ihmissuhteista. Muuten joudut aina muistamaan ton sun kuvottavan exän kun näet noita sinun hyviä ystäviäsi.
Otan osaa :( - näillä mennään tsau
Keskity pitämää huolta itsestäsi. Mikään ihmissuhde ei ole ikuinen, tämä on valitettava fakta. Mutta se tarkoittaa sitä että säkin voit tavata jonkun ihanan.
Neuvoni exän ja "ystävien suhteen": SCREW THEM. Hajotkoot keskenään.
Toimii.- love them
ikuinen rakkaus on ikuista vaikkei suhde oiskaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013