Eroon haluan ja heti

Enemmän kuin katkera

Katkeruudesta...
Josko ihminen antaa kaikkensa ja vielä enemmän. Tulee petetyksi yhden jos toisenkin kerran. Masentuu lihoo ja saa niskaansa vain enemmän "lokaa". Toinen mennä porskuttaa eteenpäin ja vaihtaa kumppania lennosta. 2 vuotta jo pitkä aika saman kanssa. Itsellä luottamus mennyt iäksi. Rakastat ylikaiken ja menetät terveytesi, omaituusesi. Siksi olen niin katkera,
Tänäänkin jouduin perumaan aivan ihanan"sukulais perheen" tapaamisen syystä että, entinen rakkaus meni sinne uusioperheensä kanssa. Hän on tutustunut perheeseen kauttani, eikä satu olemaan juurikaan muita ystäviä kuin minun kauttani tulleita. Silti jaksaa käyttää vieläkin hyväkseen kavereiden kautta...APUVA .

Kuinka ihmeessä pääsen tästä katkeruudesta? Itse en keksi ulospääsyä...
Kaiken pitäisi olla ok. mutta, että voi jurppia tuo ex:n käytös. Miksi ihmeessä hänen täytyi juuri minun kaiffareideni luokse ängetä uusikkonsa ja hänen lastensa kanssa...

4

398

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha konkari

koita kasata itsesi. viestistäsi päätellen sinulla on sisua. sinulla ainakin on ollut omaelämä. keskity nyt siihen,että saat elämäsi raiteilleen. unohda ex. ja sellaiset "ystävät" jotka lähtevät hänen kelkkaansa. loppujenlopuksi sinulle jää oikeat ystävät ja mielenkiintoinen elämä,johon mahtuu myös uusi kumppani.

• Hoh hoh

Mitäs ihmeen ystäviä noi tollaset on?!

Sulla on myös naurettavan munaton luuseriexä.
      Vähän samaa mieltä edellisen kommentin kanssa, että tollasesta vihasta ei oikein pääse eroon, jos sen aiheuttaja sinnikkäästi pyörii nenän alla. Jos sulle jää vielä muitakin kavereita, dumppaa toi sinun "ystävä" perheesi, ovat sellaisia että kuorivat vaan kermat päältä ihmissuhteista. Muuten joudut aina muistamaan ton sun kuvottavan exän kun näet noita sinun hyviä ystäviäsi.

Otan osaa :(

• näillä mennään tsau

Keskity pitämää huolta itsestäsi. Mikään ihmissuhde ei ole ikuinen, tämä on valitettava fakta. Mutta se tarkoittaa sitä että säkin voit tavata jonkun ihanan.

Neuvoni exän ja "ystävien suhteen": SCREW THEM. Hajotkoot keskenään.

Toimii.

• love them

ikuinen rakkaus on ikuista vaikkei suhde oiskaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2142
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      787
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      697
    Aihe