Mä olen nyt puolen vuoden aikana törmännyt kahteen yli 40v mieheen jotka ei oo tienny missä klitoris on. Mä olen siis ihan totaalisen hämmästynyt. Miten voi olla mahdollista? Onks tää nyt sitä et kukaan naisista ei oo kehdannu sanoo mitään? Mutta kummallakin on ollut monta, monta suhdetta!
Miehet, miten tää voi olla mahdollista...????
Klitoris hukassa
8
3071
Vastaukset
- labia
Harvalla miehellä klitorista onkaan..mutta:
Jos sinulla on ulkonevat häpyhuulet niin ovatko miehet huomanneet ne?- Mies
Mun vaimolla on viivapimppi,josta ei löydy myöskään clitorista. Jos sulla on viivapimppi,niin ei ole ihmekään jos ei löydy. Aikaisemmilla tyttökavereillani oli isoja häppäreitä ja niiden välistä roikkuvia pikku häppäreitä. Heillä löytyi clirorikset helposti. Isot olivatkin.Ei se clitoriksen puute ole käytännössä haitannut,kun halut on hyvät ja homma toimii.
- Nainen
Mies kirjoitti:
Mun vaimolla on viivapimppi,josta ei löydy myöskään clitorista. Jos sulla on viivapimppi,niin ei ole ihmekään jos ei löydy. Aikaisemmilla tyttökavereillani oli isoja häppäreitä ja niiden välistä roikkuvia pikku häppäreitä. Heillä löytyi clirorikset helposti. Isot olivatkin.Ei se clitoriksen puute ole käytännössä haitannut,kun halut on hyvät ja homma toimii.
Siis sun vaimolla ei oo klitorista!?! Tota en hevillä usko, fysiologinen mahdottomuus. Tai itseasiassa kaikenlaisia mutaatioita löytyy...ja naisten ympärileikkauksia...
Mulla se on kyllä, oikealla paikallaan, ei todellakaan piilossa, ei pieni. Siinä "lääkärikirjan kertomassa paikassa" eli oon normaalitapaus.
Kyseessä on vain ja ainoastaan se, ettei aikuinen mies tiedä missä se on... - labia
Nainen kirjoitti:
Siis sun vaimolla ei oo klitorista!?! Tota en hevillä usko, fysiologinen mahdottomuus. Tai itseasiassa kaikenlaisia mutaatioita löytyy...ja naisten ympärileikkauksia...
Mulla se on kyllä, oikealla paikallaan, ei todellakaan piilossa, ei pieni. Siinä "lääkärikirjan kertomassa paikassa" eli oon normaalitapaus.
Kyseessä on vain ja ainoastaan se, ettei aikuinen mies tiedä missä se on...No mites ne häppärit, eli häpyhuulet;
Onko sinulla ulkonevat vai huomaamattomat? - Nainen
labia kirjoitti:
No mites ne häppärit, eli häpyhuulet;
Onko sinulla ulkonevat vai huomaamattomat?...että häppärit löytyy helposti tältä naiselta. En itse pidä niitä kovin isoina, sopivina ;)
Mä en todellakaan usko että kyseessä on mikään fysiologiaan liittyvä! - m(25)
Nainen kirjoitti:
...että häppärit löytyy helposti tältä naiselta. En itse pidä niitä kovin isoina, sopivina ;)
Mä en todellakaan usko että kyseessä on mikään fysiologiaan liittyvä!Voi herran jestas, et osaa jotkut olla avuttomia. Kun ei puhu niin ei puhu. Naurattaa. On varmaan kerran "oppinut" miten se tehdään ja sitten toistanut sitä murrosiästä asti. Sääliksi käy niitä naisia (ja siis sua myös vähän ;) No kai sä nyt edes hieman opastit?
- viivako
Mies kirjoitti:
Onko viivapimppi siis sellainen, jossa sisemmät häppärit eivät roiku ulompien ulkopuolella? Jos tuo kuvaus on kohdallaan niin mulla on viivapimppi ja tiedoksi vaan, että löysin oman klitorikseni 12-vuotiaana!
Klitoris löytyy joka naiselta virtsaputken aukon yläpuolelta pienten häppärien yhtymäkohdasta. Tuohon osoitteeseen kun tähtää niin ei voi eksyä, oli häppärien koko sitten mikä tahansa... - Mies
viivako kirjoitti:
Onko viivapimppi siis sellainen, jossa sisemmät häppärit eivät roiku ulompien ulkopuolella? Jos tuo kuvaus on kohdallaan niin mulla on viivapimppi ja tiedoksi vaan, että löysin oman klitorikseni 12-vuotiaana!
Klitoris löytyy joka naiselta virtsaputken aukon yläpuolelta pienten häppärien yhtymäkohdasta. Tuohon osoitteeseen kun tähtää niin ei voi eksyä, oli häppärien koko sitten mikä tahansa...Viivapillu on todellakin sellainen,missä on vaan pelkkä viiva.Ilman pulleita ulkoisia häppäreitä. Sisemmät pikku häppärit eivät näy,eivätkä tule ulos ahtaasta raosta. Pienetkin ilmeisesti ovat.Viivapillu on matala,muun ihon tasalla oleva viiva. Clitorista siitä en ole löytänyt.Jos sellainen onkin,niin sen täytyy olla tosi pieni,enintään nuppineulan pään kokoinen.Eihän sellaista voikaan löytää.Kyllä se muuten hyvä pillu on. Puristuksia tuntuu naitaessa aivan kiitettävästi.Tuntuu käytössä vain paranevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809