No niin, ensi viikolla SUBilla tulee sitten se kauan odotettu Queen jakso, eli jälleen kaikki kilpailijat laulavat Queeniä, mikä onkin aina loistavaa kun se tapahtuu, sillä Queenin biiseissä jos mistä on helppo huomata osaako porukka oikeasti laulaa vai ei.
Tosin, valitettavasti tuomaristo ei osannut. Tätä jaksoa en jaksanut viikkoa odotella joten katsoin sen jo netistä.
Jessica Sanchez "Bohemian Rhapsody"
Tämä oli tyttömäisen söpö esitys, siis hyvässä mielessä, Jessican on AIn Diandra, tällä kertaa Jessica oli stailattu hyvin, välillähän hän näyttää hirveältä kun stailaus on pilelssä. Alun balladin lauloin hyvin, väliosan heviosuus oli söpön seksikäs esitys. Tuomarit oli vähän kaksijakoisia. Ite pidin kyllä.
Skylar Laine "The Show Must Go On"
Kamala esitys, meni koko ajan nuotin vierstä tai ajoitus oli pielessä, mielestäni illan huonoin. Tuomarien mielestä parhaita, mikä oli käsittämätöntä.
Joshua Ledet "Crazy Little Thing Called Love"
Loistava esitys, en ole erityisemmin tästä kaverista pitänyt mutta tällä kertaa ylitti itsensä, loistava musta tulkinta tästä biisistä. Myös tuomareiden mielestä illan paras.
Elise Testone "I Want It All"
Tuomarit tykkäsivät, omastakin mielestä kohtuullinen, mutta välillä vähän meni ohi alkuperäisestä, lavaliikuntaa olisi saanut olla enemmän, nyt vain seisoi mikin takan, mikä ehkä virhe suuren stadionanthemin kyseessä ollessa.
Phillip Phillips "Fat Bottomed Girls"
Tästä kaverista en ole koko aikana tykännyt yhtään ja ihmettelen miksi se vielä mukana on. No, tällä kertaa hän kuitenkin onnistui kohtuullisesti, tuo hassu venyttävä laulutapa tavallaan sopii tähän kappaleeseen jossa koko biisin rytmi ja alkuperäinen Mercuryn esityskin on hieman laahaava. Tuomarit oli vähän sekavaa mieltä.
Hollie Cavanagh "Save Me"
Tämä sai kaikkein laimeimman vastaan oton tuomareilta ja muutenkin käsittämättömiä kommentteja, J Lo valitti ilon puutetta, häh, tämähän on äärimmäisen vakava kappale jossa ei voi alkaa ilakoimaan, Mercury itsekin jolla yleensä oli ironiaa ja huumoria äänessä esitti tämän biisin erittäin kuivalla ja vakavalla äänellä. Hollie onnistui vaikeassa kappaleessa ja mielestäni tämä oli illan paras esitys.
Hauskaa oli tuloslähetyksessä huomata että se Mike tai mikä se treineri on oli paljon enemmän samaa mieltä minun kanssani kuin tuomareiden, ehkä hänellä onkin asiantuntemusta enemmän kuin näillä julkkistuomareilla.
Queen ilta Idolssissa
1
111
Vastaukset
- Joopa joo
Ei tule itse seurattua Amerikkalaisten kilpailuja, mutta kun hain Queen-aiheisia keskusteluita niin tämän valitsin. Eli, jos tuomarit tosissaan sanoivat että Show Must Go On vedettiin hyvin, meikäläinen on sitte vissiin joulukoriste! Lauloi nenäänsä, kiersi nuotit kaukaa (täytyi oikein kuunnella originaali versio että tiesi missä mennään), ja sitten vielä se kitarasoolo... Siellä sitä mentiin aivan jossain muualla kun olisi pitänyt. Ja laulutyylikään ei oikein sopinut. Joku viisaana voisi sanoa että vedä itte paremmin, ja sanonkin siihen että en, koska haluan Queen-fanina kunnioittaa heidän tekemiään kappaleitaan. Toiseksi vielä että en ole ikinä harjoitellut laulamista, kun taas hän oli jo varsin pitkällä laulukilpailussa.
Että eipä mulla muuta, vähän myöhässä olen mutta ei haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569