Miehelläni on 8-vuotias lapsi joka viettää aikaa paljon meillä. Olemme yhdessä asuneet vuoden verran. Minä ihmettelen kovasti kun mieheni tekee lapselle kaiken valmiiksi, lapsi ei edes voileipää tee ikinä itse, ei siivoa huonettaan (lelujen keräämistä tarkoitan), Kuitenkin poika liikkuu kylillä itsekseen välillä useammankin tunnin, joka minusta on taas hiukan liian aikaista.
passaaminen
1
283
Vastaukset
- yhteistuumin..
Kuules, mikset puhuisi asiasta miehesi kanssa. Lapsen passaaminen voi olla tuttuihin tapoihin jumittumista. Miehesi ei ole huomannut että poika on kasvanut ajan mittaan, vaan toimii kuten on tottunut pienen lapsen kanssa. Lapsi itse ottaa mielellään vastaan kaiken passaamisen mitä vain saa ja mihin on tottunut.
Teidän kotona on toimintamallit ja säännöt ja ne teidän pitää sopia miehesi kanssa, jolloin molemmat toimivat ja vaativat samoja asioita. 8v kyllä siivoaa huoneensa, kunhan sitä vaatii, (lelut, petaus ja imurointi) ja laittaa käyttämänsä tavarat paikoilleen muuallakin talossa (astiat koneeseen, lehdet telineeseen ym.)..
Lapsen toisessa kodissa voi olla mitkä säännöt tahansa, mutta teillä noudatetaan teidän sääntöjä. Lapsen "kylilläliikkumisesta" voitte myös keskustella ja sopia esim. määräajan tai ilmoittamismenettelyn (missä on, milloin tultava kotiin). Rajat on oltava, se on parasta huolenpitoa, 8v. on vielä kuitenki aika pieni poika, vaikka monessa asiassa onkin jo taitava ja pystyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192261
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561864- 1781513
- 821493
- 211479
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3101431Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011061Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631027Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää341005- 349894