Miehelläni on 8-vuotias lapsi joka viettää aikaa paljon meillä. Olemme yhdessä asuneet vuoden verran. Minä ihmettelen kovasti kun mieheni tekee lapselle kaiken valmiiksi, lapsi ei edes voileipää tee ikinä itse, ei siivoa huonettaan (lelujen keräämistä tarkoitan), Kuitenkin poika liikkuu kylillä itsekseen välillä useammankin tunnin, joka minusta on taas hiukan liian aikaista.
passaaminen
1
375
Vastaukset
- yhteistuumin..
Kuules, mikset puhuisi asiasta miehesi kanssa. Lapsen passaaminen voi olla tuttuihin tapoihin jumittumista. Miehesi ei ole huomannut että poika on kasvanut ajan mittaan, vaan toimii kuten on tottunut pienen lapsen kanssa. Lapsi itse ottaa mielellään vastaan kaiken passaamisen mitä vain saa ja mihin on tottunut.
Teidän kotona on toimintamallit ja säännöt ja ne teidän pitää sopia miehesi kanssa, jolloin molemmat toimivat ja vaativat samoja asioita. 8v kyllä siivoaa huoneensa, kunhan sitä vaatii, (lelut, petaus ja imurointi) ja laittaa käyttämänsä tavarat paikoilleen muuallakin talossa (astiat koneeseen, lehdet telineeseen ym.)..
Lapsen toisessa kodissa voi olla mitkä säännöt tahansa, mutta teillä noudatetaan teidän sääntöjä. Lapsen "kylilläliikkumisesta" voitte myös keskustella ja sopia esim. määräajan tai ilmoittamismenettelyn (missä on, milloin tultava kotiin). Rajat on oltava, se on parasta huolenpitoa, 8v. on vielä kuitenki aika pieni poika, vaikka monessa asiassa onkin jo taitava ja pystyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477