mitähän kasveja voi laittaa koivun viereen,tuntuu,ettei oikein mikään kasva,kun koivu vie kaiken voiman.
Vastaukset 4
- kynsikäs
Eipä siinä oikein mikään kasva, juurikin koska koivu imee käsittämättömät määrät vettä juurillaan. Tee siihen pieni japanilainen kivikkopuutarha, peitä maanpinta suodatinkankaalla ja sen päälle kivimurskaa, koristesoraa ja muutamia kivilaattoja tms. Tai ruukkupuutarha.
- Mainio Koivisto
Purkkikukkia?
- Tonttu
Niin,just eilen mietin,että luovutan ja laitan jotain kiveä,meillä vaan on jo sitä aika paljon.tuntuuko ,että olisi jo liikaa,muttei kai muukaan auta.
- kasvattaja
Minä kaivoin juurien väliin niin syvän kolon kun vain sain , sinne lykkäsin pienikukkaisen kärhön, hyvin on pärjännyt.
Laitoin rungon ympärille kanaverkkoa ja se on ollut siinä neljä vuotta ja joka vuosi kukkii komeasti.
Katselin juuri eilen että siinä oli taas suuria silmuja tulossa.
Keväällä heitän juurelle uutta multaa ja kanankakkaa, hyvin on pärjännyt. Kokeileppa samaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480