Kuka on tuo tyttönen jonka usein olen nähnyt juoksevan iltasella, ainakin tuolla haapaniemen/rannan/keskustan suunnalla... pitkät hiukset ponnarilla ja lippalakki päässä?
lenkkityttö?
16
1876
Vastaukset
- on se
se on Katja.
- käyskentelijä
Kati kärängästä vähän vanhempaa sorttia ilta lenkillä...
- on se
Minna.
- jepjep
Useampikin siellä juoksentelee, tunnen muutaman. Kuvaile tarkemmin.
- yyääöö
En tarkempia tuntomerkkiä osaa sanoa..kuuntelee musiikkia, usein valkoinen lippa päässä, hiukset poninhännällä, taitaa olla pitkät?!
- on se
yyääöö kirjoitti:
En tarkempia tuntomerkkiä osaa sanoa..kuuntelee musiikkia, usein valkoinen lippa päässä, hiukset poninhännällä, taitaa olla pitkät?!
Sitten sen täytyy olla Mona.
- Mieti
Piruako täältä kyselet, mee jutteleen sille ja kysy
- joo
niin! Olen aivan samaa mieltä. Aika naurettavaa kysellä keskustelupalstalla jostain ihmisestä tietoja. Eihän sellaseen kenenkään tutut reagoi ja kertoo myös vähän kyselijästäkin eli ei uskalla lähestyä oikeaa ihmistä, vaan ennemmin kyselee höpöjä netissä ja kaikkien mielipiteet käy totuudesta. Kasva aikuiseksi ja tutustu ihmisiin.Tee vaikka tikusta asiaa, niinkuin sanotaan. Pahimmassa tapauksessa saa pakit ja siihen ei varmaan kuole.
- lkijuyioik
Kati varmana.
- treenaajalikseen
Janne hän on.
- skdlfsdklfsdkljdkl
Jonna-Janne Nänninen-Persevä. 180cm pitkä ja 190kg leveä...
- ööjkmikkliuk
kati kaikuva.
Niin se vuan tuo aeka rienttää! Tuokkii tyttönen on jo varmmaan naemisissa ja kolomel lapse´äet:DXD Ee ennee joovva juoksentelemmaa:DXDXD
- ölpöijkyhsdeg
Kyllä hän vielä ilta juoksut tekee ihan reippaasti
- llläkatlbyh
tarkoitatko kärängän" tyttöä?"...........?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922