Ensi viikonloppuna eka treffit miehen kanssa joka on sekoittanut pääni ihan totaalisesti Miten nämä treffit menee, tuleeko meistä mitään? Onko mies tosissaan liikeellä... Olen kauhusta kankeena ja mietin treffien perumista, itsetunto ihan pirstaleina...
Keskiyölle/Miten minulle käy...
2
61
Vastaukset
Hei
voi kun sinua voisi rutistaa ja silittää päätäsi, olet niin jännittynyt ja kauhuissasi ja stressaantunut!
mutta kun tälläkin kaikella on tarkoituksensa. ensin on vain suoritettava tuo muutto ja kaikki siihen liittyvä loppuun asti, siihen menee jo jokainen kalori ja voimanhitunen. sitten sinä vielä suret ulkonäköäsi, mikä on ihan kunnossa!!
kyllä teille tulee mukava kohtaaminen, toki siihen kohdistuu kamalasti odotuksia molemmilta puolilta. olette aluksi hieman jäykkiä, röhitte ja kakistelette kurkkuanne kuin teini-ikäiset. mutta sekin on vain suloista kokeilua ja hermojen laukaisua.
minusta tuntuu, että tässä on 50-50 mahdollisuudet, eli ainakin tulee tasapeli!
te tulette kumpikin tuntemaan samaa ja päätymään samaan lopputulokseen.
minä näen vierelläsi pitkähkön hyväkroppaisen miehen ja hän on vihdoinkin se oikea. niinkuin aina, mielestäni tähän kuvaan kuuluu vielä toinen poika sinun poikasi lisäksi. ja iänpuolesta pienempi lapsi, joten välillä sinun lapseksesi olen ajatellut.
ilman yritystä ei tule mitään. ja ihmisenä sinä, jos joku, on ansainnut vihdoinkin onnea ja menestystä. vaikka menestyksestä voin sanoa, että olet jo pyrkinyt pitkälle ja suorittanutkin ties mitä. ja olet aina auttanut muitakin heikompiosaisia siinä sivussa.
ennenkuin tämä vuosi on mennyt umpeen, sinä tiedät kuka on se oikea kumppani ja niin se menee. ja siitä se alkaa, se on aitoa rakkautta.
voi kun minä voisin kertoa tarkemmin!! missään tapauksessa tämä seuraava tapaaminen ei ole turha. älä vain laita itseäsi kilpailuun tai antaudu liian helpolla. katso, kuuntele ja haistele ilmaa! mieskin on erittäin jännittynyt tästä kaikesta. te ette kumpikaan ole oma itsenne ja te olette hirveän rakkaudennälkäisiä molemmat. mieti kysymyksiä ja seuraa hänen silmiään.
tarvitaan enemmän kuin yksi tapaaminen, ennenkuin tunteet selviävät. alussa se on kuin pullataikinan tekoa, se paisuu ja pullistelee, mutta ne pullat on myös paistettava!
laita kauhu syrjään ja tee hiuksistasi niin kuohkeat, kuin ikinä pystyt. loppu menee omaa herttaista rataansa, osaathan sinä puhua ja nauraa! te olette kumpikin oikeasti etsimässä elämänkumppania. ja minä olen koko sydämellä mukana toivomassa kaikkea hyvää yrityksellenne.
t. Keskiyö- muuttaja ystäväsi
Iso kiitos vastauksestasi. Kirjoitit niin ihanasti että itku tuli tuota lukiessa. Yritän ottaa rennosti ja annan elämän viedä. Olet niin oikeassa että olen stressaantunut ja väsynyt kaikesta, jotenkin tuntuu että kaikkea on tullut vähän liikaa ja nimenomaan sitä negatiivista.
Kiitos sinulle kun välität ja olet hengessä mukana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960