Uusi pesukone tärisee

Reiska

Ostin uuden Whirpoolin 1200. kierroksen lingolla ja se tärisee lingotessa melko paljon(päältä täytettävä) samoi melko äänekäs, olen käyttänyt vain 1000. kierrosta, vanha koneeni oli 600. kierroksen kone ja hiljainen, eikö tekniikka ole 10. vuodessa kehittynyt yhtään, luulin .että uudet koneet ovat hiljaisia, niin on mainostettu, onko näin ,että mitä isompi linkousteho sen suurempi tärinä ja meteli, entä mitä moinen vaikuttaa koneen käyttöikään?
Kaveri osti muka tärinättömän Lg koneen ja se tärisee vallan vietävästi.
Humpuukkia ja kestävätkö nykykoneet enää yli 10. vuotta.
Onko Miele oikeasti hiljainen, se mainostaa laatua ja hiljaisuutta, mietin seuraavaksi Mielen ostoa, vaikka onkin kallis.
kuka ostaisi minulta Whirpoolin 2. kuukautta vanha maksoi uutena 499. euroa myyn sen 350. eurolla:
Kone on säädetty viimeisen päälle tukevasti jalolleen ja kuljetustuet poistettu.
Pettynyt Reiska.

4

5545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jocu

Kun rummussa on pyykit yhdessä mytyssä ja kierroksia paljon, on tärinän poisto vaikeaa.
      Ääntäkin siitä syntyy, kun koneen pitää vääntää vahvasti.
      Vaikea yhtälö halvalla ratkaistavaksi!

• Saara

Mulla on LG:n uusi kone, joka ei tärise yhtään. Äänetönkin on, ainoastaan lopetusääni kertoo, että kone todella oli päällä. Pesukoneen päällä on saman valmistajan kuivausrumpu, sekin on äänetön ja tärinätön.
      Riippuu siitä miten kone on paikalleen asennettu, täriseekö vai ei. Säätämällä jalkoja saa sen viimeisenkin tärinän loppumaan.

• Jonttu

Ainakin kapea malli 44 cm. syvä Lg huutaa ja tärisee, vaikka valais sen kiinni lattiaan, on kyllä tukevasti tassuillaan, mutta metelöi, Paska mikä Paska1
        Täytyy ottaa huoltoon yhteyttä, kun ei mainos pidä paikkaansa!

• rusinka
        Jonttu kirjoitti:

Ainakin kapea malli 44 cm. syvä Lg huutaa ja tärisee, vaikka valais sen kiinni lattiaan, on kyllä tukevasti tassuillaan, mutta metelöi, Paska mikä Paska1
        Täytyy ottaa huoltoon yhteyttä, kun ei mainos pidä paikkaansa!

ootko poistattanut kuljetustulppia siinä koneen taka-osasta, ne pitelee rumpua kuljetusajaksi ja ne täytyy poistaa heti ennen koneen käyttöönottoa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33