ÄLÄ IKINÄ ala kuorma-autoa ajamaan!!!!!

Kuorma-UtoHELVETTIÄ!

Elämästäni tuli Kuorma-autoHELVETTIÄ!!!!!! mitään muuta ei ole enää elämäs kuin KUORMA_AUTO!!! saa yötä päivää raataa!!! *******!!! kaikki kaverit katosi pikkuhiljaa kun aamuviidestä iltaseitsemeen saa RAATAA KUIN HULLU *******!!!! ÄLÄ KOSKAAN ALA KUORMA_AUTOA AJAMAAN!!!!! siinä menee kaikki!!! AIVAN KAIKKI!!! kun muut elää elämäänsä ja harrastaa ja tapaa kavereitaan.. SÄ REUHUT KUIN HULLU!!!! aina UIHNALLE saakka saat RAATAA!!! on niin kiire ettei jumnalauta syömä'än ehdi..!!!! mitään muuta ei kertakaikkiaan JAKSA enää!!!!!!! aina vaan LISÄÄ JA LISÄÄ HOMMIA *******!!!!!

11

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,-

      mitäs läksit.

    • ok, koita

      rauhoittua. Selvästi sinulla on meneillään burnout. Alaa voi onneksi vaihtaa. Voit opiskella uuden ammatin. Rahanmenetystähän se tietää (rekkakuskit ilmeisesti tienaavat kivasti) mutta mieluummin mielenterveys kuin raha.

    • Hah olen itse just suorittan Logistiikan perustutkinnon :D

      • Entäs nyt sitten?


      • Jormalainen kirjoitti:

        Entäs nyt sitten?

        Olin töissä yhdessä kuljetusfirmassa mutta lopetin 10 päivän jälkee, koska pomo ei vaan suostunut sopimusta tekemään. Ylitöitä oli ja oisi pitänny viikonloppuikin tehdä! Sitten kun en päässy yks vkl niin hirveä vittuilu ja kiroilu.. Pitää ettii uutta töitä ainakin vielä tältä kuljetusalalta.


      • maaksukka kirjoitti:

        Olin töissä yhdessä kuljetusfirmassa mutta lopetin 10 päivän jälkee, koska pomo ei vaan suostunut sopimusta tekemään. Ylitöitä oli ja oisi pitänny viikonloppuikin tehdä! Sitten kun en päässy yks vkl niin hirveä vittuilu ja kiroilu.. Pitää ettii uutta töitä ainakin vielä tältä kuljetusalalta.

        Miltä näyttää onko kysyntää kuskeille?
        Ilmeisesti olet enemmänkin tavarankuljetus et ihmistenkuljetus puolella?


      • Jormalainen kirjoitti:

        Miltä näyttää onko kysyntää kuskeille?
        Ilmeisesti olet enemmänkin tavarankuljetus et ihmistenkuljetus puolella?

        Noh ei oikeen. Enkä mä haluu lähtä ajamaan mitää soraa tai hiekkaa... Tavarankuljetus joo. Ois ihan kiva erikoistuu myös tohon ihmisliikenteeseen, mutta taksikuskiksi en lähe vaikka se oli viiminen työpaikka.


      • Mies 27v
        maaksukka kirjoitti:

        Noh ei oikeen. Enkä mä haluu lähtä ajamaan mitää soraa tai hiekkaa... Tavarankuljetus joo. Ois ihan kiva erikoistuu myös tohon ihmisliikenteeseen, mutta taksikuskiksi en lähe vaikka se oli viiminen työpaikka.

        Bussikuskiksi vaan! :) Mukavaa hommaa ja ok palkka.


      • Mies 27v kirjoitti:

        Bussikuskiksi vaan! :) Mukavaa hommaa ja ok palkka.

        Ai lähiliikennettä? Täällä päin en haluiaisi ajaa lähiliikennettä.. Ja on muitakin suunnitelmia tässä, että opiskelemaan.


    • Sora ja hiekka on varmaa sellaista lyhyttä etestakaisin nykimistä? Taksikuskit on varmaan ihan oma rotunsa.
      Joskus oon katellut liikennettä ja miettynyt kemikalirekkoja. Niissä kuskin täytyy varmasti tietää kaikenlaista turvallisuudesta? Eivät oo helposti korvattavia.

    • _Konttorirotta_

      Jumahärdelli, ja mä kun luulin, että tällaselle toimisto-orjalle ne tän maailman työpaineet on kasattu!
      Otan osaa, kuorma-autoilija, jos yhäkin on noin stressaavaa. Osaan ainakin arvostaa tästedes ammattilaista kuorkkiksen kuljettajaa, joka painaa töitä kuin vauhkoontunut työmuurahainen.

      Enkä valita enää ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe