Elämästäni tuli Kuorma-autoHELVETTIÄ!!!!!! mitään muuta ei ole enää elämäs kuin KUORMA_AUTO!!! saa yötä päivää raataa!!! *******!!! kaikki kaverit katosi pikkuhiljaa kun aamuviidestä iltaseitsemeen saa RAATAA KUIN HULLU *******!!!! ÄLÄ KOSKAAN ALA KUORMA_AUTOA AJAMAAN!!!!! siinä menee kaikki!!! AIVAN KAIKKI!!! kun muut elää elämäänsä ja harrastaa ja tapaa kavereitaan.. SÄ REUHUT KUIN HULLU!!!! aina UIHNALLE saakka saat RAATAA!!! on niin kiire ettei jumnalauta syömä'än ehdi..!!!! mitään muuta ei kertakaikkiaan JAKSA enää!!!!!!! aina vaan LISÄÄ JA LISÄÄ HOMMIA *******!!!!!
ÄLÄ IKINÄ ala kuorma-autoa ajamaan!!!!!
11
461
Vastaukset
- ,-
mitäs läksit.
- ok, koita
rauhoittua. Selvästi sinulla on meneillään burnout. Alaa voi onneksi vaihtaa. Voit opiskella uuden ammatin. Rahanmenetystähän se tietää (rekkakuskit ilmeisesti tienaavat kivasti) mutta mieluummin mielenterveys kuin raha.
Hah olen itse just suorittan Logistiikan perustutkinnon :D
Jormalainen kirjoitti:
Entäs nyt sitten?
Olin töissä yhdessä kuljetusfirmassa mutta lopetin 10 päivän jälkee, koska pomo ei vaan suostunut sopimusta tekemään. Ylitöitä oli ja oisi pitänny viikonloppuikin tehdä! Sitten kun en päässy yks vkl niin hirveä vittuilu ja kiroilu.. Pitää ettii uutta töitä ainakin vielä tältä kuljetusalalta.
maaksukka kirjoitti:
Olin töissä yhdessä kuljetusfirmassa mutta lopetin 10 päivän jälkee, koska pomo ei vaan suostunut sopimusta tekemään. Ylitöitä oli ja oisi pitänny viikonloppuikin tehdä! Sitten kun en päässy yks vkl niin hirveä vittuilu ja kiroilu.. Pitää ettii uutta töitä ainakin vielä tältä kuljetusalalta.
Miltä näyttää onko kysyntää kuskeille?
Ilmeisesti olet enemmänkin tavarankuljetus et ihmistenkuljetus puolella?Jormalainen kirjoitti:
Miltä näyttää onko kysyntää kuskeille?
Ilmeisesti olet enemmänkin tavarankuljetus et ihmistenkuljetus puolella?Noh ei oikeen. Enkä mä haluu lähtä ajamaan mitää soraa tai hiekkaa... Tavarankuljetus joo. Ois ihan kiva erikoistuu myös tohon ihmisliikenteeseen, mutta taksikuskiksi en lähe vaikka se oli viiminen työpaikka.
- Mies 27v
maaksukka kirjoitti:
Noh ei oikeen. Enkä mä haluu lähtä ajamaan mitää soraa tai hiekkaa... Tavarankuljetus joo. Ois ihan kiva erikoistuu myös tohon ihmisliikenteeseen, mutta taksikuskiksi en lähe vaikka se oli viiminen työpaikka.
Bussikuskiksi vaan! :) Mukavaa hommaa ja ok palkka.
Mies 27v kirjoitti:
Bussikuskiksi vaan! :) Mukavaa hommaa ja ok palkka.
Ai lähiliikennettä? Täällä päin en haluiaisi ajaa lähiliikennettä.. Ja on muitakin suunnitelmia tässä, että opiskelemaan.
Sora ja hiekka on varmaa sellaista lyhyttä etestakaisin nykimistä? Taksikuskit on varmaan ihan oma rotunsa.
Joskus oon katellut liikennettä ja miettynyt kemikalirekkoja. Niissä kuskin täytyy varmasti tietää kaikenlaista turvallisuudesta? Eivät oo helposti korvattavia.- _Konttorirotta_
Jumahärdelli, ja mä kun luulin, että tällaselle toimisto-orjalle ne tän maailman työpaineet on kasattu!
Otan osaa, kuorma-autoilija, jos yhäkin on noin stressaavaa. Osaan ainakin arvostaa tästedes ammattilaista kuorkkiksen kuljettajaa, joka painaa töitä kuin vauhkoontunut työmuurahainen.
Enkä valita enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984