ÄLÄ IKINÄ ala kuorma-autoa ajamaan!!!!!

Kuorma-UtoHELVETTIÄ!

Elämästäni tuli Kuorma-autoHELVETTIÄ!!!!!! mitään muuta ei ole enää elämäs kuin KUORMA_AUTO!!! saa yötä päivää raataa!!! *******!!! kaikki kaverit katosi pikkuhiljaa kun aamuviidestä iltaseitsemeen saa RAATAA KUIN HULLU *******!!!! ÄLÄ KOSKAAN ALA KUORMA_AUTOA AJAMAAN!!!!! siinä menee kaikki!!! AIVAN KAIKKI!!! kun muut elää elämäänsä ja harrastaa ja tapaa kavereitaan.. SÄ REUHUT KUIN HULLU!!!! aina UIHNALLE saakka saat RAATAA!!! on niin kiire ettei jumnalauta syömä'än ehdi..!!!! mitään muuta ei kertakaikkiaan JAKSA enää!!!!!!! aina vaan LISÄÄ JA LISÄÄ HOMMIA *******!!!!!

11

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,-

      mitäs läksit.

    • ok, koita

      rauhoittua. Selvästi sinulla on meneillään burnout. Alaa voi onneksi vaihtaa. Voit opiskella uuden ammatin. Rahanmenetystähän se tietää (rekkakuskit ilmeisesti tienaavat kivasti) mutta mieluummin mielenterveys kuin raha.

    • Hah olen itse just suorittan Logistiikan perustutkinnon :D

      • Entäs nyt sitten?


      • Jormalainen kirjoitti:

        Entäs nyt sitten?

        Olin töissä yhdessä kuljetusfirmassa mutta lopetin 10 päivän jälkee, koska pomo ei vaan suostunut sopimusta tekemään. Ylitöitä oli ja oisi pitänny viikonloppuikin tehdä! Sitten kun en päässy yks vkl niin hirveä vittuilu ja kiroilu.. Pitää ettii uutta töitä ainakin vielä tältä kuljetusalalta.


      • maaksukka kirjoitti:

        Olin töissä yhdessä kuljetusfirmassa mutta lopetin 10 päivän jälkee, koska pomo ei vaan suostunut sopimusta tekemään. Ylitöitä oli ja oisi pitänny viikonloppuikin tehdä! Sitten kun en päässy yks vkl niin hirveä vittuilu ja kiroilu.. Pitää ettii uutta töitä ainakin vielä tältä kuljetusalalta.

        Miltä näyttää onko kysyntää kuskeille?
        Ilmeisesti olet enemmänkin tavarankuljetus et ihmistenkuljetus puolella?


      • Jormalainen kirjoitti:

        Miltä näyttää onko kysyntää kuskeille?
        Ilmeisesti olet enemmänkin tavarankuljetus et ihmistenkuljetus puolella?

        Noh ei oikeen. Enkä mä haluu lähtä ajamaan mitää soraa tai hiekkaa... Tavarankuljetus joo. Ois ihan kiva erikoistuu myös tohon ihmisliikenteeseen, mutta taksikuskiksi en lähe vaikka se oli viiminen työpaikka.


      • Mies 27v
        maaksukka kirjoitti:

        Noh ei oikeen. Enkä mä haluu lähtä ajamaan mitää soraa tai hiekkaa... Tavarankuljetus joo. Ois ihan kiva erikoistuu myös tohon ihmisliikenteeseen, mutta taksikuskiksi en lähe vaikka se oli viiminen työpaikka.

        Bussikuskiksi vaan! :) Mukavaa hommaa ja ok palkka.


      • Mies 27v kirjoitti:

        Bussikuskiksi vaan! :) Mukavaa hommaa ja ok palkka.

        Ai lähiliikennettä? Täällä päin en haluiaisi ajaa lähiliikennettä.. Ja on muitakin suunnitelmia tässä, että opiskelemaan.


    • Sora ja hiekka on varmaa sellaista lyhyttä etestakaisin nykimistä? Taksikuskit on varmaan ihan oma rotunsa.
      Joskus oon katellut liikennettä ja miettynyt kemikalirekkoja. Niissä kuskin täytyy varmasti tietää kaikenlaista turvallisuudesta? Eivät oo helposti korvattavia.

    • _Konttorirotta_

      Jumahärdelli, ja mä kun luulin, että tällaselle toimisto-orjalle ne tän maailman työpaineet on kasattu!
      Otan osaa, kuorma-autoilija, jos yhäkin on noin stressaavaa. Osaan ainakin arvostaa tästedes ammattilaista kuorkkiksen kuljettajaa, joka painaa töitä kuin vauhkoontunut työmuurahainen.

      Enkä valita enää ikinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe