Pitääkö nyt sitten alkaa rauhottumaan ja jäädä kotio ja kaikkee tollasta? täytän kesällä 17v iik bileet kyl pidän! nyt kuitenni odotan lasta se on ihan varmaa.Asun yhen kaverin kanssa kimpassa ja käyn kouluu.Saanhan mä kait jotai rahaa kun tää syntyy!? oon n ussinu monen tooosi hyvännäkösen jätkän kanssa niin et tää ei ainakaan oo ruma : ) helpotus.Ite oon tosi söpö ja kaunis, siro typy.Kaikki haluis panna mua.Se on vaan niin mahtavaa ku kaikki haluu mua.Mites nyt ku maha kasvaa ni voinks sillonki panna yhtä lailla!? mun perhe haluis et muutan takas ja ne auttais alkuun sillon en pääsis enää menee yhtä paljo antaisin tän aina jollekki kaverille hoitoon kenellä on jo lapsi ne osais varmaan olla pienen kanssa.Mun perhe ei vaan tiiä et isää en tunne ja ja...ne on ollu tummia kenen kanssa oon juhlinu ja useamman kanssa samaan aikaan ni en kai mä sit voi tietää kenen tää on.Haittaaks se menoo :D
Nytte sitte vauvan kanssa ja kotio
Bee Happy
7
398
Vastaukset
- ..
oliko tuo vitsi??
- huhhuh
Pakko olla provo, ei kukaan voi olla noin tyhmä ja välinpitämätön...
- Lehmät lentää
Oisko niinku pikkasen niinkun iik provo iik. Meni sen verran överiksi, että paljastit itsesi. Olipa hubaa.
- hahah päivän naurut
Toivottavasti provo, muuten ei ainakaan ole aö:llä pilattu.. Voi luoja, ei kukaan voi olla noin TYHMÄ.
- 3+2+2+2+2+2
"aö"? alykkyysösämäärä?
Itsekkään taida niin viisas olla....
- mamma17v
mitäpä sitä edes kyselemään, että onko provo :D joku idiootti nyt vaan keksi alkaa pilkkaamaan teiniäitejä.
- Lallaatilallaa
Hahaha :) Onneks joku on näinkin hyvä piristämään mun päivää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446