Seksikäs Kata.

Taas alkoi viikonloppu häämöttää ja olin ajatuksissani viimeisellä oppitunnillani. Kävin lukion viimeistä vuotta ja tulevaisuus painoi mieltäni. Jotenkin olin alkanut pelätä tulevaisuutta ja jopa itse elämää. Asuin yksin kerrostalossa suhteellisen hyvällä seudulla. En nyt voisi kehua perhettä josta tulin rikkaaksi, mutta hyvin toimeentulevaksi. Iltani vietin usein runkatessa päivän aikana kertyneitä seksuualisia paineita pois.
Oli lauantai ja heräilin hieman myöhemmin kuin yleensä. Tavalliseen tapaani lähdin lenkille ja poikkesin läheisellä salilla. Suhteellisen kiinteä kroppa minulla oli ja löytyi lihaksiakin hieman. Varsinaista vakituista suhdetta minulla ei ollut ikinä ollut, mutta en minä neitsyt ollut, en todellakaan. Kehuja olin saanut myös ulkonäöstäni. Naapurissani asusteli mielestäni todella kaunis lähes kolmekymppinen nainen. Hänen nimensä oli Katariina tai tuttavallisemmin Kata. Olin usein lukiosta tullessani törmännyt häneen rappukäytävässä ja vaihdoimme yleensä muutaman sanasen. Jotenkin minulla oli sellainen olo, että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta. Hän puhui vihjailevasti kehuen ulkonäköäni ja hymyili todella salaperäisesti aina sen jälkeen. En voi kieltää sitä, että tuo salaperäisyys kiihotti minua. Ikäeroa meillä oli kuitenkin lähes kymmenen vuotta ja sen vuoksi en halunnut edetä missään liian pitkälle. Kello oli lähemmäs neljä iltapäivällä ja olin tulossa treeni-sessioltani ja yhdistetyltä kauppareissulta kotiin. Asuin toisessa kerroksessa. Rutiininomaisesti astelin oveni eteen ja hämmästyksekseni huomasin Katan oven olevan auki. Se ei ollut tavallista ja huolestuin jo hieman.
Vaistosin jonkun olevan pielessä ja astelin rohkeasti sisälle Katan asuntoon. Täytyy myöntää, että hän oli varsin taitava sisustaja, sillä asunto tuntui niin kodikkaalta, mutta niinhän naiset yleensä ovat. Astelin olohuoneeseen, kun ovi pamahti kiinni selkäni takana. Käännyin ja näin Katan takanani. ”Mitä helvettiä?!”, huudahdin säikähtäessäni. ”Älä nyt rumia puhu”, Kata vakuutteli kauniilla äänellään.
Hän oli juuri tullut suihkusta ja hänellä oli päällään vain valkoinen pörröinen kylpytakki.” Mitenkäs sinulla oli ovi auki?”, kysyin. ”Unohdin sen auki, kun kävin juuri viemässä roskat”, hän vastasi. ”Hiippailet siis kylpytakki päällä tuolla ulkona”, kysyin. Hän hieman naurahti ja pyysi minua istuutumaan valkoiselle sohvalle olohuoneessa. ”Mitenkäs sulla menee”, hän kysyi. ”Hyvinhän tässä pyyhkii”, vastasin. Mielessäni alkoi jo pyöriä fantasioita, joita olin hänestä haaveillut. Kata meni keittiöön ja laittoi kavinkeittimen päälle. Katan istuututuessa vastapuolella olevaan nojatuoliin näin upean näyn. Katan täydelliset rinnat pilkistivät hieman kylpytakin alta. Hän saattoi huomata minun tutkailleen hänen rintojaan, joita tosin verhosi rintaliivit. ” Piditkö näkemästäs?”, hän uteli ehkä jopa hieman närkästyneenä. Vastasin myöntävästi ja hän vaikutti itseasiassa varsin iloiselta ottaen huomioon sen faktan, että hän oli juuri narauttanut minut tutkailemasta hänen naisellisia muotojaan. ”Asiahan on näin, että mä taidan olla rakastunut sinuun”, hän sanoi hörpätessään hieman kahvia. Mieleni oli täysin tyhjä hetken ennen kuin edes tajusin mistä hän puhui. Eihän tämä voinut olla totta. ”Arvostan kyllä sitä, kun puhutaan suoraan, mutta tämä nyt tuli hieman yllättäen.”, totesin.

8

4862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkaessamme keskustelua sain selville, että hän oli usein masturboinut minua ajatellen. Hän oli kuulemma saanut varsin hyvät orgasmit. Aistin kuinka tilanne alkoi hieman lämpenemään, viimeistään silloin, kun hän istui viereeni ja kuin salama kirkkaalta taivaalta ryhtyi suutelemaan minua. Tunsin kuinka vehkeeni alkoi hieman kovettua tai ketä minä tässä huijaan, vehkeeni oli kivikova, mutta Kata ei sitä huomannut, koska ylläni oli farkut, jotka piilottivat seisokin. Tunsin kuinka hän hivutti kielensä suuhuni ja nautinto senkuin kasvoi. Toisella kädellään hän rupesi hieromaan kovaa kyrpääni farkkujen läpi. Tilanteesta erityisen kiihottavan teki se, että en ollut vetänyt käteen neljään päivään joka oli aika pitkä aika, nuorelle miehelle joka veti yleensä käteen joka ilta. Myös Katan määräilevä luonne oli omiaan kiihottamaan minua. Kata kuiskasi korvaani ,”Alkaako kalu jo olla kovana”. Kunpa hän vain olisikin tietoinen kuinka kovaksi hän minut on saanut.
      Kata alkoi riisumaan kylpytakkiaan ja kuten olin jo veikannut hänellä ei ollut päällään mitään muuta kuin seksikkäät mustat alusvaatteet. ”Hei, eikö tää mee jo vähän turhan pitkälle”, kysyin. ”Nythän sinä ihan kummia puhut, käyn niin kuumana nyt, että minun on pakko saattaa tämä päätökseen.”, Kata perusteli. Kata tarttui käteeni ja vaati minua seuraamaan häntä makuuhuoneeseen. Tiesin, että se oli menoa nyt. Katan lumoavat silmät tutkailivat minua samalla, kun hän heitti minut sängylle. Riisuin paitani Katan ollessa alusvaatteisillaan sängyn vieressä. Kata hyppäsi sängylle ja ryhtyi riuhtomaan farkkujani pois. Nyt valtava seisokkini näkyi alushousujen alta ja Katan kasvoista näkyi kiimaisuus. Hän vetäisi alushousuni alas ja ennen kuin huomasinkaan olin alasti Katan istuessa jalkojeni päällä. Kata tarttui kovaan kyrpääni ja ryhtyi liikuttelemaan kättään ylös ja alas todella hitaasti. Olin taivaassa, niin hyvältä se tuntui. Ei aikaakaan, kun hän ryhtyi imemään kyrpääni samalla kun runkkasi sitä. Hän hyväili kielellään taitavasti terskaani ja tiesi juuri mikä määrä imua tuntui hyvältä. Huomasi, että hän oli tehnyt tätä aiemminkin.

• Katan jatkaessa kyrpäni imemistä hänen rintansa heiluivat edessäni vapaina ja tartuin niihin niitä hieroen. Ai, että mitkä rinnat. Sopivan kokoiset, kimmoisat, juuri sellaiset joista unelmoin. Olin orgasmin kielekkeellä, kun Kata yhtäkkiä lopetti. ”Ajattelin et mä voisin panna sua ilman, että sä käytät kortsua. Tykkään, siitä kun mies tulee mun pilluun.”, hän ilmoitti. Hänen mukaansa paneminen vähän ennen kuin mies saavuttaa orgasmin ja kalun ollessa kivikovana, tuntuisi taivaalliselta. Kata hivuttautui päälleni minun maatessani sängyllä selälläni. Hän otti vielä alushousunsa pois ja hän oli täysin alasti. Kata siirtyi edemmäs päälläni, jotta kyrpäni sujahtaisi mukavasti häneen pilluunsa. Tunsin kuinka kyrpäni jo kosketti hänen pillua, eikä kauaa kun se upposi Katan sisälle koko varttaan myöten. Kata voihkaisi voimakkaasti ja ryhtyi liikuttamaan lantiotaan edestakaisin hänen pitkien vaaleiden hiuksien heiluessa vapaina. Tartuin hänen mukavan pyöreään ja kimmoisaan peppuun kummallakin kädelläni hänen jatkaessaan. Kivikova kyrpäni liikkui nyt Katan sisällä mukavan liukkaasti johtuen hänen kostumisestaan. Jokainen työntö lisäsi nautintoa ja kyrpäni koveni entisestään. Hän oli suorastaan läpimärkä pillustaan. Pillunseinämien kumpareet hyväilivät kyrpääni ,kun olin valmis tulemaan ja pyysin Kataa lopettamaan.

• dadd-y kirjoitti:

Katan jatkaessa kyrpäni imemistä hänen rintansa heiluivat edessäni vapaina ja tartuin niihin niitä hieroen. Ai, että mitkä rinnat. Sopivan kokoiset, kimmoisat, juuri sellaiset joista unelmoin. Olin orgasmin kielekkeellä, kun Kata yhtäkkiä lopetti. ”Ajattelin et mä voisin panna sua ilman, että sä käytät kortsua. Tykkään, siitä kun mies tulee mun pilluun.”, hän ilmoitti. Hänen mukaansa paneminen vähän ennen kuin mies saavuttaa orgasmin ja kalun ollessa kivikovana, tuntuisi taivaalliselta. Kata hivuttautui päälleni minun maatessani sängyllä selälläni. Hän otti vielä alushousunsa pois ja hän oli täysin alasti. Kata siirtyi edemmäs päälläni, jotta kyrpäni sujahtaisi mukavasti häneen pilluunsa. Tunsin kuinka kyrpäni jo kosketti hänen pillua, eikä kauaa kun se upposi Katan sisälle koko varttaan myöten. Kata voihkaisi voimakkaasti ja ryhtyi liikuttamaan lantiotaan edestakaisin hänen pitkien vaaleiden hiuksien heiluessa vapaina. Tartuin hänen mukavan pyöreään ja kimmoisaan peppuun kummallakin kädelläni hänen jatkaessaan. Kivikova kyrpäni liikkui nyt Katan sisällä mukavan liukkaasti johtuen hänen kostumisestaan. Jokainen työntö lisäsi nautintoa ja kyrpäni koveni entisestään. Hän oli suorastaan läpimärkä pillustaan. Pillunseinämien kumpareet hyväilivät kyrpääni ,kun olin valmis tulemaan ja pyysin Kataa lopettamaan.

Kata siirtyi sängyn päätyä kohti ja laittoi kätensä sängyn päädyn päälle ja tarrasi kiinni. Hänen märkä pillunsa oli nyt edessäni hänen ollessaan polvillaan mukavan pehmeällä sängyllä. ”Tää onkin mun lempiasento”, hän sanoi kiimaisella äänellä. Lähes kolmikymppiseksi hänellä oli todella tiukka pillu, mutta Kata lisäsi, että hän haluaisi minun panevan häntä perseeseen. Sehän kelpasi minulle vallan mainiosti. Tarrasin hänen pakaroihinsa molemmilla käsilläni ja ryhdyin hiljalleen hieromaan kyrpääni häneen persettään vasten. Ahh, se tuntui taivaalliselta ja en edes ollut vielä hänen peppunsa sisällä. Hieroin hieman liukuvoidetta kaluuni ja tyrkkäsin kaluni niin syvälle, että kassini hipoivat hänen pilluuaan. Juuri tuo tunne, kun jokaisen työnnön yhteydessä kassini osuivat hänen pilluunsa tuntui mahtavalta. Persereikä hyväili kovaa kyrpääni niin paljon, että minun oli pakko pitää taukoja, etten tulisi aivan liian aikaisin. Kata voihkaisi jokaisen työnnön yhteydessä hieman.
        ”Laita se mun pilluun nyt, työnnä niin syvälle kuin pystyt”, hän komensi. Komentelu sai oloni entistä kiihottuneemmaksi. Tuntui siltä kuin pelkkä hipaisu riittäisi orgasmin saavuttamiseen. Toimin käskyn mukaisesti ja tungin kyrpäni hänen suhteellisen tiukkaan pilluun ja ryhdyin panemaan häntä rajusti takaapäin. Tunsin kuinka hän alkoi kostua entisestään. Muutaman työnnön vielä jaettuani hän voihkaisi voimakkaasti ja alkoi tärisemään. ”Vittu, että tuntu hyvältä. Just mitä mä tarvitsin”, Kata sanoi. Ei kestänyt kauaa, kun ymmärsin, että kohta lastini lentää suoraan tämän seksikkään naisen uumeniin.
        Samalla ,kun lastini lensi koristamaan hänen märkää pilluaan huusin niin kovaa, että naapuritkni varmasti kuulivat. Otin kyrpäni varresta kiinni ja kiskaisin sen hiljaa ulos Katan pillun syleilystä. Mällit valuivat ulos hänen pillustaan hänen hieman heilutellessaan persettään edessäni. ”Mikä näky”, ajattelin ja kaaduin sängylle selälleni.

• sekäsikiö

Kata?!?!!? Ihan ........ likaista! Hoito on ainoa oike ratkaisu. Se lilluva lihamöykky!

• Katan fanittaja

Älä nyt vaahtoa. On se kivaa kun saa Katan kanssa peuhautella useitakin kertoja. Minakin tiedän, että Kata on ihana. Jösses sentään.

• akjhajk

ihanannananannanaaaaaaaaaaaapaaoak

• kätyri8676

Mistä Katasta te nyt puhutte? Tämä on fiktiivinen hahmo, tyhmät :D.

• Moi!

ahhh uuuuh aahhh uuh! kävisipä minulle joskus nuin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe