Mammalle vierasta

namia mammalle

Kyllä on mahtavaa katsoa kun vaimo todella NAUTTII vieraan
käsittelyssä.Ainahan se oma seksielämä vähä kulahtaa vuosien
saatossa.
Vaimoni on ihana pienirintainen pullukka,mutta ei (täysin vierasta)
miestä haitannu.Tavattiin kylpylän baaritiskillä ja tunti sen jälkeen
hän jo nussi vaimoa.
Vaimolla oli päällä minulta saadut halkiorintsikat ja stringit.
Mahtavaa kattella hänen ilmeitään ja kuunneella huutoaan
Kuvasin vaimon ilmeitä ja heidän nussimistaan kulli kovana
Mahtava kokemus ja piristi meidänkin seksileikkejä.

11

21117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta on joo

      vieras sperma vaimon tussussa on kyllä paras potenssilääke mitä on!

      • raskaaksiko

        Tuo on totta,kaksi kertaa olen päässyt katsomaan kun vieras on nainut vaimoani paljaalla kyrvällä ja voi taivas mikä seisokki .


    • Vieras vara

      Ajettiin mamman kanssa vasta ostetulle mökille kesäloman alkajaiseksi. Haluttiin laatuaikaa eikä oltu vielä kerrottu mökki kaupasta muille. Ennen mökki tietä oli saksalainen auto konepelti pystyssä. Neljän saksalaisen opiskelija pojan lapin matka oli tyssännyt konerikkoon.
      Pyysimme reissaajat mokille. Eihän mistään saa varaosia lauantai illalla. Hinaus onnistui hyvin. Minä hinasin ja mamma meni hinattavan kuskiksi.
      Illemmalla saunoimme keskieurooppalaiseen tapaan kaikki yhdessä. Pikkutuhmien vitsien jälkeen siirryimme tosi toimiin. Pojat naivat mammaa ja minä sain katsella.
      Ei päästy varaosa kauppaan vielä vähäään aikaan.

    • Nauttisin

      Kyllä minäkin haluaisin osallistua tälläiseen, mutta eipä ole sattunut kohdalle. Olisin todella kiinnostunut.

    • vitunrunkkari

      Kikkelssonia sisään sielei.

    • Anonyymi

      Eka kerta kun sain katsella kun vaimo sai kimpassa. Luoja mitä toimintaa,ei loppunut yhdynnässä kun mies sai.vaan seuraava tuli päälle.lämmittely ei tarvinnut vaan siitä meni sisään.
      Enpä ollut kuullut millaista ääntä vaimosta lähtee,onneksi mökki oli paikkana.
      Vaimo maksa jalat levällään ja vapisemaan, pillusta valui siemeniä.
      Meinas mustis tulla,pojat yllytti vaimoa nuolettamaan Pillua antaa mulle.
      Pojat piti mua paikoillaan kun vaimo kiipesi päälleni.

      • Anonyymi

        Jo kouluaikana tutustuin vaimooni hänen ollessaan vasta 16-vuotias. Meitä oli sellainen neljän kaverin porukka ja oltiin eräällä lavalla tansseissa kaverini isän omistamalla pakulla. Kaverini oli heittänyt patjan auton perään kaiken varalta ja se olikin hyvä, sillä saimme houkuteltua mukaamme nuoren nätin tytön, jota sittwen vuoron perään paneskelimme siellä pakun perässä. Teimme sitä aika usein myöhemminkin ja tyttö nautti valtavasti seksistä varsinkin ku oli useampi asialla yhtä aikaa... Sitten kului vuosia ja ollessani kerran käymässä kotikaupungissani, menin tansseihin, missä oli joka toinen tunti naisten vuoro. Niimpä tuntin kopauksen olkapäälläni ja kysymyksen: "Vieläkö muistat?" ... Jaa ettäkö muistan... Muisten erittäin hyvin ja tapaamisemme oli todella sydämmellinen. Ja sänkyynhän se päättyi. Muutaman viikon kuluttua hän muutti luokseni kaupunkiin missä asuin hänen saatua hoitsun työn paikallisesta sairaalasta. Vielä muutama kuukausi ja ennenkuin huomasimmekaan, seisoimme papin edessä kirkossa... Avioliittomme on ollut hyvä. Todella hyvä. Meillä on vapaat kädet, tosin minä olen nauttinut enemmän siitä, että tiedän hänen saavan vierasta aina kun hän lähtee ulos. Usein olen saanut maistella vieraita spermoja hänen alapäästään ja rakastelumme on ollut todella tulista. Kerran lomalla ollessamme tapasimme yhden niistä nuoruuden aikaisista ystävistämme, ja saimme kutsun hänen mökilleen. Siellä höyläsimme vaimoa yhdessä pitkän viikonlopun aikana. Ihanaa!! Kerrassaan ihanaa!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo kouluaikana tutustuin vaimooni hänen ollessaan vasta 16-vuotias. Meitä oli sellainen neljän kaverin porukka ja oltiin eräällä lavalla tansseissa kaverini isän omistamalla pakulla. Kaverini oli heittänyt patjan auton perään kaiken varalta ja se olikin hyvä, sillä saimme houkuteltua mukaamme nuoren nätin tytön, jota sittwen vuoron perään paneskelimme siellä pakun perässä. Teimme sitä aika usein myöhemminkin ja tyttö nautti valtavasti seksistä varsinkin ku oli useampi asialla yhtä aikaa... Sitten kului vuosia ja ollessani kerran käymässä kotikaupungissani, menin tansseihin, missä oli joka toinen tunti naisten vuoro. Niimpä tuntin kopauksen olkapäälläni ja kysymyksen: "Vieläkö muistat?" ... Jaa ettäkö muistan... Muisten erittäin hyvin ja tapaamisemme oli todella sydämmellinen. Ja sänkyynhän se päättyi. Muutaman viikon kuluttua hän muutti luokseni kaupunkiin missä asuin hänen saatua hoitsun työn paikallisesta sairaalasta. Vielä muutama kuukausi ja ennenkuin huomasimmekaan, seisoimme papin edessä kirkossa... Avioliittomme on ollut hyvä. Todella hyvä. Meillä on vapaat kädet, tosin minä olen nauttinut enemmän siitä, että tiedän hänen saavan vierasta aina kun hän lähtee ulos. Usein olen saanut maistella vieraita spermoja hänen alapäästään ja rakastelumme on ollut todella tulista. Kerran lomalla ollessamme tapasimme yhden niistä nuoruuden aikaisista ystävistämme, ja saimme kutsun hänen mökilleen. Siellä höyläsimme vaimoa yhdessä pitkän viikonlopun aikana. Ihanaa!! Kerrassaan ihanaa!!

        Suuret kiitokset. Ilo oli minun puolellani.


    • Anonyymi

      Olin lupautunut siivoamaan miesten mökin jossa juhlivat illan. menin aamulla aikaisin.
      Siellä oli kolme miestä kertoivat että tulivat aamulla suoraan ravintolasta. Harmitti kun oli päällä lyhyt lahkeiset valkeat housut ja väljä paita kun ajattelin tulee kuuma.
      Miehet auttoi ja välillä joku hipelöi vartaloa, alkoi jo tuntua hyvältä kiihotti itseäkin lisää kun nännit nöpötti ja hankasivat paitaan. Olin tiskaamassa kun mies tuli taakse hyväili rintoja puristeli kunnolla sanoi anna vähän kun muut ei nää. tunsin kipinöitä pillussa ja kohta oli sormet levitin jalkoja tuntui niin hyvältä.
      Ovella oli kaksi miestä tulivat ja riisuivat estelin mutta ei kuunnelleet, yksi sanoi Asko nuole sinä kun siitä tykkäät minut käännttiin pöytää vasten Asko nuoli pillua muut hieroi tissejä. Asko nousi ja pani edestä enää en halunnutkaa estellä oli kolme kovaa kyrpää esillä Asko laukesi, heti minut käännettiin vatsalleen ja sisään hyvä turvonnut olo saan koko ajan kyrpää, viiden lastin jälkeen sain nousta, kuivailin lattiaa nauroin te vaan sotkette. Siivoiltiin ja välillä joku vei sängylle ja nai halu oli kova neljästi pitkin päivää olin pantavana, sitten kuului auton ääni, yksi mies sanoin vaimo tuli, siivoilin ja tämä Mirja katseli, kuulin kun sanoi miehelleen naittako te tuota naista, voi vittu naitte sen näkee sinusta. Mirja tuli ja sanoin olen apuna, kyseli annetaanko noille pillua kysyin onnistuuko se kuiskasi ota mun mies niin saan vierasta Mirja kokeili rintojani ihanat sinulla kokeilin Mirjaa naurettiin ollaan vaan hulluja Mirja vei kaksi miestä saunaan, menin heti sen miehen luo hieroin kasvavaa kalua mies esteli Miten kun Mirja täällä sanoin se antaa jo miehille pillua, kuuntele noita kiljahduksia ei siellä siivota. Imin isoa kalua kerroin olen niin kiimassa että tarvin naitiin edestä ja takaa ulisin hulluna kun tunsin sperman sisällä. Mirja tuli pitkän ajan päästä kuiskasi luoja että sain olla huorana panivat kunnolla. Saatiin siivous loppuun ja ovet kiinni, Mirja antoi numeronsa. Soiteltiin Mirjan kanssa ja tli käymään, pidettiin viini ilta ja istuttiin sohvalla katseltiin toisia ja naurettiin istuttiin sylikkäin, Mirja suuteli ensin sievästi sitten suudeltiin pitkään kuiskas haluan sinua.
      Sanoin Mirjalle en ole koskaan halasi ihanaa olen ensimmäinen. Mirjan ensi suukot pilluun oli ihanat nainen osaa nainen tietää sain ihania orgasmeja useita ja opin antamaan toiselle. Toisella kertaa mieheni oli kotona, Mirja nauroi annanko sille pillua ja hyväili salaa minua, kävin jo kuumana sanoin anna vaan.
      Kumpikin vähän keimaili Jarille huomasin kuinka halukkaasti katseli Mirjan vapaita rintojaMirja osasi venytellä niin että nännit meinas tehdä reiät paitaan. Kuiskasin Jarille Mirja on minun uusi kaveri onhan mukava ja seksikäs. Jari kuiskas haluatko Mirjaa nauroin jos sinä ensin.
      Jari meni saunaan Mirja meni perästä, avasin vähän ovea kuulin kun Mirja sanoi ihanasti halkaset minua pane haluatk Jari sanoi olen halunnut koko illan Mirja sanoi nuole ja kohta huokasi noin noin tule nyyt pane ja taas huutoa. Mirja tuli saunasta Jari oli pitempään ja tuli vähän nolona, kysyin vain oliko hyvä sauna.
      Illalla Jari nukkui toisessa kamarissa ja me naitiin pitkään lopussa vain halattiin Mirja rutisti ajattele jos miehet ei olisi nainut meitä ihanan kuolleiksi ei oltas tavattu, nauroi oli muuten kiimanen olo silloin halutti vaan kyrpää kun vauhtiin pääsi kuiskasin olin jo saanut monta lastia ennenkuin tulit Mirja halasi nytkin haluttaa katsottiin toisia ja suudeltiin.
      Hiippailtiin kamariin minä aloin suutelemaan Jaria yritti nostaa päätään en antanut Mirja imi nousevaa kalua kun oli tosi kova Mirja nousi päälle ja antoi pillua huutaen himosta, kokeilin haaroista ihan limanen katselin takaa ja suutelin pyllyä liikutin pyllystä vauhtia Jari nosteli jo lantiota tiesin nyt tulee Mirja huusi kun sai sisään. Nukuimme sitten Mirja välissä, ihanasti Mirja välillä imi nännejä.
      Päivällä Jari sanoi suunnittelitteko koko jutun sanoin ei, Mirja vain kysyi naistko sitä jos menee saunaan sanoin nai varmasti.
      Muuta ei keskusteltu siitä. Mirja on myöhemmin käynyt miehensä kanssa ja olen saanut kunnolla aamuun asti.

    • Anonyymi

      Minuakin onnisti kerran todella hyvin. Olin työmatkalla Lahdessa ja ne muutamat päivät Kauppahotellissa. Minulla oli vaimo mukana matkalla ja illan tansseissa tutustuimme yhteen, meitä vähän vanhempaan herrasmieheen, joka myöskin oli työmatkalla. Hän tanssitti vaimoa monta peliä, eikä laittanut vastaan kun ehdotin jatkoista huoneessamme. Naurirru alkoholi oli poistanut estot sopivasti ja ei paljon aikailtu, kun sain vieraan ja vaimoni parivuoteeseen. Itse istuin nojatuolissa kiimasta runkaten, kun vieras pasni armastani oikein kunnolla. Lopulta laski kaikki sisään. Ja siinä he makasivan edessä sitten kun vaimo ehdotti että nuolisin pipsan puhtaaksi. Oli todella kiihottavaa imeä pillusta vieraan spermat, samalla kun mies hyväili kulliani takaa päin. Hetken kuluttua tunsin hänen sormensa anuksellani ja vähän aikaan vatkattuaan hän työntyi sisääni. Se oli kaikkein järisyttävin kokemukseni seksistä j samanlaista jatkoimme usein myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe