lihotuskuurilla

mahaa

painan tällähetkellä 92kg. Olen nyt lihotuskuurilla tavoite olisi painaa 110kg kesäkuuhun mennessä.olen katsonut uimarannalla lihavien ihmisten pyöreitä pehmoisia ja hölskyviä mahoja haluan itsekkin semmoisen!ainut ongelma miten voi estää arpien tulon nytkin mahassa niitä jonkun verran?

42

1996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+5+5+5

jonka jälkeen peli on selvä

• mahaa

mikä peli? Tänään olen syönyt 6munkkia, 4l simaa, 2jumbopussia,2pussiasipsiä,3levyä suklaata ja 3pizzaa.yritän venyttää mahalaukkua syömällä niin paljon kuin voi.HYVÄÄ VAPPUA

• Syösyösyö

Kuulemieni huhujen mukaan ihon rasvaaminen auttaa yleisesti raskausarpien tuloa. Mene ja tiedä, onko totta.

• mahaa

pitää alkaa rasvaamaan mahaa.mikä on kaikista lihottavinta?olen alkanut juomaan päivässä litran kermaa jos se lihottais hyvin.

• King Flab

Jos lihominen todella kiinnostaa, mene sivustolle FantasyFeeder.com ja hanki ilmainen tili. Siellä on paljon lihottajia ja toisia syöttäviä ihmisiä, jopa ihmisiä jotka ovat tahallaan lihoneet yli sata kiloa. Raskausarpi kysymykseenkin on siellä varmasti vastattu lukuisia kertoja.

• mahaa

tuonne vois tehdä tilin.Grillasin tänään paripakettia uutuus juusto pekoni makkaroita pekoniin käärittynä oli tosi hyviä.

• Iso poika

Olet mies vai nainen ja itsekkin yritän kasvattaa isoa vatsaa... Onnistuu helpolla mut laihtuminen ei sit onnistu..

• mahaa

olen mies.eihän sitä mahaa kannata pois laihduttaa kun sen on kasvattanu.

• Fatso
        mahaa kirjoitti:

olen mies.eihän sitä mahaa kannata pois laihduttaa kun sen on kasvattanu.

FantasyFeeder on loistosivusto. Saanut vinkkejä ja rohkasua itelle. Nyt 100kg ja tavotteena joku 120kg. Läskiä ei tosiaan muulla saa kuin syömällä ja paljon. Itse aloin laskemaan kaloreita mitä syön päivän aikana niin huomaa jos tarvitsee lisää. Tavoite päivässä väh. 4000kcal. Juuri ennen nukkumaan menoa kannattaa tankata kunnolla hiilareita. Arvet tulevat liian nopeasta lihoamisesta, toisille herkemmin. Kannattaa välillä hidastaa tahtia jo ihan elimistönkin puolesta.

• 222222222

Kannattaa juoda paljon sokeroituja limonaadeja ja mehuja myös janojuomana

• pullakuningatar

Esimerkiksi Body Shopin paksut Body Butterit ovat hyviä masun rasvaamiseen. Arvet myös vaalenevat ajan kuluessa itsekseenkin. Toiset ovat tosin sitä mieltä, että ne ovat seksikkäitä, kertovat omaa tarinaansa.

• mahaa

olen juonut niin paljon kun olen pystynyt limua ja kemaa.katsotaan pääsenkö tavoitteeseen kesään mennessä ja lihotus jatkuu sen jälkeenkin.lihotus vinkkejä lisää.

• möö
        mahaa kirjoitti:

olen juonut niin paljon kun olen pystynyt limua ja kemaa.katsotaan pääsenkö tavoitteeseen kesään mennessä ja lihotus jatkuu sen jälkeenkin.lihotus vinkkejä lisää.

Kerma on pelkästään pahaa.. Saat kaloripirtelön kun jauhat vaikka jellybeans karkkeja, suklaata, jäätelöö, maapähkinävoita ja kermaa kyytipojaks tai mitä ikinä tekee mieli => blenderiin. Riippuen paljon jaksat kiskoa alas niin pitäs alkaa läskin hyllyä kohta.

• pullakuningatar

Suositellaan myös muromyslejä ja pähkinöitä. Myslistä saa kuitenkin kaikkea hyödyllistäkin ja muromyslien energiasisällöt ovat 500kcal/100g luokkaa.

• Lihotus lääke

Onko kukaan kokeillut käyttää Mirtazapin nimistä masennuslääkettä mahan kasvatuksen apuna? Kyseinen lääke nostaa ruokahalua, hidastaa aineenvaihduntaa, turvottaa ja väsyttää. Yleisesti tämän lääkkeen käyttäjillä paino nousee 10-20kg mutta on tapauksia jossa paino on noussut jopa 40kg.

Mitä olen lukenut niin lääke edistää rasvan kertymistä juuri mahan seudulle.

• Tota....

Voisitteko vastata ihan asialliseen kysymykseeni, että miksi tahdotte lihottaa itseänne?

• mahaa

pääsin yli tavoitteeni painan nyt 112kg.lihotus jatkuu.Saako tuota masennuslääkettä apteekista? Ois kivaa jos tulis 20 kiloa lisää läskiä mahaan. (vastaus Tota.... Lihavana ison mahan kanssa on mukavampaa)

• lääke lihotus

Mirtazapin lääke vaatiii reseptin lääkäriltä. Määrätään helposti unettomuuteen. Lääkettä pitää käyttää 4-6 viikkoa ennen kuin vaikutukset näkyvät vähintään. Lääke pitää lopettaa hitaasti pitkän ajan kuluessa annosta vähentaen ettei tule huonoa oloa ja vieroitusoireita.

• pullakuningatar

En lähtisi kyllä ihan noin pitkälle, että menisin ihan pelkkien sivuoireiden takia koukuttamaan itseni ko. Lääkkeeseen (enkä ole kyllä läheskään kaikilla käyttäjillä edes huomannut mainittua muutosta ruokahalussa, tuttavapiirissä on useampikin). Nautinto on avainsana ;)

• mahaa

kyllähän se syöminen on paljon mukavampaa kuin pillerien popsiminen.

• naminamiii

MInkä ikäinen ja pituinen olet? Kuinka lihavaksi aiot lihottaa? :)

• Masu olisi kiva

Lihonko kuinka paljon ja miten nopeasti jos syön joka päivä 3000 kaloria ja en liiku yhtään. Laskin että kulutan päivässä 1775 kaloria pelkästään makaamalla sohvalla. Olen 30-vuotias mies.

• läskimaha pallo

Kannattaa syödä enemmän. Tuolla määrällä ei kyllä kamalasti vielä voi lihoa!

• Masu olisi kiva

Kuinka paljon kannattaisi syödä kaloreita päivässä että maha alkaisi kasvamaan?

• makkaran ystävä

Tosimiehet saa kunnon mahan syömällä makkaraa. Aamulla makkaraa. päivällä makkaraa, ja illalla makkaraa, ja tietysti ennen nukkumaan menoa makkaraa. Näin kesällä voi pitää grillin kuumana koko päivän ja ottaa makkaraa myös välipaloiksi. Makkaraan ei kyllästy koska sitä löytyy kaupan hyllystä niin monta eri makua. Ja päälle itse tehtyä kotikaljaa, makeaa sellaista.

• Uskomaton_980

Onks tää ihan totta? Oletteko oikeesti tosissanne, että ehdoin tahdoin haluatte ison läskimahan? oheistuotteena sisäelinrasvaa ja sydänkohtauksen?

Järkyttävää!!!

• Pikku pullukka

Kuule on. Tää on ihan totta. Mainitsemasi oheistuotteet eivät paljoa hetkauta. 70-kiloisena elämäni ei ollut minkään arvoista. En kokenut itseäni tippaakaan naiselliseksi ja kärsin jatkuvasta masennuksesta ja alemmuuden tunteesta. Nyt on kohta 165kg mittarissa ja lisää tulee. On ihan eri meininki. Aina riittää ihmisiä jotka on niuhottamassa epäterveellisyydestä ja luettelemassa sairauksia mille nyt sitten kuulemma altistun. Olen edelleen aivan terve. Vaikka kuolisin huomenna, en kadu. Mieluummin elän vaikka lyhyemmän elämän, mutta tyytyväisenä itseeni.

Eli jos vielä jäi epäselväksi, niin kyllä. Ehdoin tahdoin haluan ison läskimahan.

• Suleiman

Pikku pullukka - minua kiinnosti ja kiihotti tarinasi. Mielikuvitus laukkaa, olisi mukava syöttää sinulle herkkuja ja samalla hyväillä, hieroa ja ihastella läskejäsi.
      Kerro vähän minkä kokoinen olet, oletko lihava joka puolelta ?

• Pikku pullukka

168cm ja 167,2kg viimeisimmän punnituksen mukaan.
        Eli painoindeksini on tällä hetkellä noin 59.

Rinnanympärys 153cm
        Reisi 91cm
        Käsivarsi 53cm
        Maha 172cm

Mahan ympärys ja paino saattavat hieman heitää normaalista koska olen käytännössä mässäillyt koko yön grilliruoalla ja daim-kakuilla :)

Eli tuskimpa minua voi mistään suunnasta katsottuna enää laihaksi nimitellä mutta varmasti eniten kiloja on kertynyt vatsan seudulle. Eipä haittaa yhtään, sillä herkuilla täytetty pullukka-masu sylissä löllöttäen on oikein mukava olla.

• kukkakooli

haluaisin ehdoin tahdoin ihastella läskejäsi

• pulskaksiaikova97

Olen 15-vuoias poika, olen 179 cm pitkä ja painan 76 kiloa. Olen nytkin kai hieman ylipainoinen mutta aion lihoa vielä ehkä n. 90-kiloiseksi koska on mukavaa kun vatsa ja reidet ovat niin pyöreitä ja pehmeitä. En minä kyllä mikään sairaalloisen ylipainoinen haluaisi olla kuten jotkut täällä, siinähän olisi jo terveys ja henki vaarassa...

• Lihavien ihailija

Pikku pullukka, olet aivan uskomattoman upeissa mitoissa! Saisinpa ihastella ja tunnustella sinua!

• mahaa

Painan nytten 136kg ja melkein kaikki läski on tullut mahaan niin kuin toivoinkin.
        Vielä 20kg niin on sopivan kokoinen maha.
        SYÖMINEN ON MUKAVAA!!!

• ncvdiug

Kaljaa juomalla saa mahan kasvamaan. 12 päkki päivässä niin saa mukavan kaljamasun ja päälliskaupaksi naama turpoaa. Kaljassa on myös paljon turhia kaloreita. Ja krapulassa tulee nälkä, niin voi mättää lisää grilliherkkuja muuta mättöä.

• joojoo

Kuules nyt "mahaa". Ilmoitit huhtikuun lopussa painavasi 92kg. Nyt 5 kuukauden tai oikeastaan 4kk jälkeen väität lihonneesi 44kg mikä kuulostaa hyvin epäuskottavalta. Tai jos on totta niin luulisi sinun tuolla tahdilla saaneen muutaman sydänkohtauksen jo. Riippuen aineenvaihdunnastasi joutuisit mussuttamaan yli 6000-8000kcal/päivä, joka yhdessä viikossa toisi vajaa kilon lisäpainoa ja tällain laskettuna olisit tässä ajassa lihonnut korkeintaan 10-15kg.

• Pullakeiju
        joojoo kirjoitti:

Kuules nyt "mahaa". Ilmoitit huhtikuun lopussa painavasi 92kg. Nyt 5 kuukauden tai oikeastaan 4kk jälkeen väität lihonneesi 44kg mikä kuulostaa hyvin epäuskottavalta. Tai jos on totta niin luulisi sinun tuolla tahdilla saaneen muutaman sydänkohtauksen jo. Riippuen aineenvaihdunnastasi joutuisit mussuttamaan yli 6000-8000kcal/päivä, joka yhdessä viikossa toisi vajaa kilon lisäpainoa ja tällain laskettuna olisit tässä ajassa lihonnut korkeintaan 10-15kg.

Haluan itekki ison läskimahan! Mutta en halua olla sairaalloisen lihava, enimmäkseen jotai 95 kg. Ison mahan kanssa on ihana makoilla :D ja ei tuu talvipakkasilla nii kylmä

• mahaa
        Pullakeiju kirjoitti:

Haluan itekki ison läskimahan! Mutta en halua olla sairaalloisen lihava, enimmäkseen jotai 95 kg. Ison mahan kanssa on ihana makoilla :D ja ei tuu talvipakkasilla nii kylmä

Oikeasti painan nyt 119kg.en muista mitään että olisin tänne väittänyt painavani 136kg on varmaa kännissä tullu kirjoteltua mitä sattuu.
        Olen oikeasti lihonnut 27kg.

• On ihanaa nähdä kun naisen masu pyöristyy ja kasvaa :) Harmi vain kun en ole oikeassa elämässä löytänyt naista joka tykkäisi siitä kun masu pyöristyisi, kasvaisi ja painoa tulisi lisää.

• rölöllööö

Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin pullea miehen maha. Olisi kiva syöttää herkkuja ja sitten aha kylläisenä hieroa ja silitellä sitä.

• Ihanasti kirjoitettu :) Tapahtuisipa minulle noin oikeassa elämässä.

• persssseeee
        Crisium kirjoitti:

Ihanasti kirjoitettu :) Tapahtuisipa minulle noin oikeassa elämässä.

Olen homo, lihavat naiset ovat rumia.

• eskoooooni

Haluaisin puristella ja hyväillä miehen pulleata mahaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4262
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2475
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2191
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1927
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1570
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77
      1366
    Aihe