Blogi kaksisuuntaisuudesta!

2po

Olen etsiskellyt realistisia blogeja tästä sairaudesta ja tämän ainakin löysin.

http://www.kimallus.fi/blogit/kaikki/sarinna

Itse kaksisuuntaisena koen tämän blogin hyvinkin todenmukaisena, tosin itseäni en ole koskaan myynyt. Että siinä mielessä ehkä "helpommalla" olen päässyt. En kyllä tiedä, onko blogi lopettanut toimintansa, kun ei ole aikoihin kuulunut, mutta mielenkiintoisia postauksia siellä on ollut.

Linkittäkää muita kaksisuuntaisuudesta kertovia blogeja tähän perään, vertaistuki on aina hyvästä!

11

2091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuna_
    • ......

Kiitos näistä!

Lisää vaan listaan, jos joku tietää!

• dawina
    • kiitollinen lukija

Kiitos dawina, tuosta linkistä. Aloitin lukemaan kyseistä blogia enkä voi lopettaa. Ihanan rehellistä tekstiä mielialojen vaihtelusta ja tuntemuksista. Nää uudemmat on laihdutushömpötystä, mutta mielenkiintoista luettavaa nekin. Musta tais tulla vakilukija kertaheitolla.

• kahdet suunnat

Tässä blogi psykooseista, kirjoittajalla ollut diagnoosina m.m. kaksisuuntainen.

[email protected]

• joku.vaan3

rampamieli.vuodatus.net ei kuulu listalle, sillä sen kirjoittajalla ei ole kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Hänellä on diagnosoitu masennus, yleistynyt ahdistuneisuushäiriö yms. ja kaiken taustalla on lapsuuden vaikea insesti. Blogi on nykyään muuttanut osoitteeseen rampamieli.blogspot.fi, jos joku sitä tästä huolimatta haluaa lukea.

• blogia lukeva

kaksisuuntainenelama.blogspot.com

• Minuila sohottaa mieli niin joka suuntaan, etten tiedä itsekään. Onneksi on kompassi keksitty ja Pohjantähti olemassa.

• Laice
      • 123456hhkk

Tässä mun blogini: www.elamaaisollaeella.blogspot.com

• Anonyymi

Jonakin päivänä toimittajat kuolevat ja silloin minä juhlin.

Oikeus voittaa. Vielä kun oikein kituisivat pitkän kaavan mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe