Miten vietät vappua?

vblpoiu

Pieni gallup näin vapunaaton kunniaksi. Miten vietät vappua?

27

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa Valpuria !

      iltapäiväkahvin kera nautin Monnet konjakkia.Sitten pikkuhiljaa hankitun olutta .Ehdoton terävöityminen alkaa 18s:ta maissa .Kello 19s: ta jälkeen alkaakin omatoiminen työväenlaulumaratoni .

      • cawertty

        Oliko paljon väkeä Ykspihlajan työväentalolla?


    • Kiitos2012Torsti

      Suren torstin tippumista Idolista, 29.4. never forget, Kiitos.

      • saihan se sopparit

        ja kaikki. yleensä noi kakkosex tulleet pärjää paremmin kuin voittajat sitten jatkossa.


    • No jos vaikka

      Pääsis harrastaan sjusexiä sen isoperäisen naikkosen kaa, nii väppu ois täydellinen.

    • ihan paras

      kyllä se vappu taas töissä menee ja kokoomuslaisten sekä sossudemarien surkalle asioiden hoidolle naureskellessa kyllä ne ovatkin niin surkeita kumpikin puolue hahaa:) sitäpaitsi olen jo 30 ihmistä saanut käännytettyä kokoomus vastaiseksi:) enkö olekin hyvä?

    • Wishyvesi rules

      No eilen tuli juhlittua,joten Vapunpäivä melko latteaa hohhottelua. Krapularyyppyä en koskaan ota,eikä kaksipäiväiset ryyppysessiot kuulu kuvioihini. Mutta Hyvää Vappua kaikki työtätekevät ja raskautetut!

    • Kalevi68

      Minne naiset ja suuseksi katosi ?

    • gt6yhbn

      vappuna kaikki marssimaan ja työväenliikkeellä on vappujuhla kävelykadulla, puhujana kansanedustaja Korhonen

    • eivl

      mitä vl-ihmiset tekevät vappuna?

    • työläinen

      töissäpä tietenki.. aika on rahaa.

    • Vapunviettoa

      Ajan sontaa koko päivän rannassa olevan kesämökin naapuripellolle. Näin olen tehnyt jo useita vuosia, eipä ole enää mökillä näkynyt vapunviettäjiä vuosikausiin.

    • lajdnfj

      Päivä muiden joukossa.

    • Oma asiani

      Kuinka voit olla noin sairaan utelias?

    • gladavappen

      pitääkö vappuna syödä munkkeja vai tippaleipiä?

      • TosirealismiKokkola

        Vapun perinteisiin on jo vuosikausia kuulunut ämpärillinen munkkeja ja saavillinen simaa, jota alamme aamusta alkaen ahtaamaan kurkusta alas kiikkutuolissa istuen.
        Varastossa odottelee toinen ämpärillinen sokerisia munkkeja, jos ei yksi ämpäri riitä.


    • Keväänodottaminen

      Riippuu ilmasta. Jos ilma hyvä, ihmisten pariin eri tapahtumiin.

    • vappunenn

      En ainakaan Kokkolassa vietä vappua :D

    • mäkeläntoivo

      miten vappua voi viettää kokkolassa

    • TosirealistiKokkolan

      Puristelen munista finnejä, ja masturboin. Hah haa....

    • Anonyymi

      vappu on peruttu nelly koira lähtee vappuaamuna lenkille

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tipaton vappu.Perinteisesti.

    • Anonyymi

      hemppa tarjoilee vappukaffit vappuaamuna rupalle ja klibbolle

    • Anonyymi

      Käyn ilmoitetuissa ilmaistarjoilussa syömässä grillimakkaraa, munkkia ja simaa.

    • Anonyymi

      rakastelen poikaystäväni kanssa se on lesta ja homo

    • Anonyymi

      Ryyppäämässä, tietysti! Kova känni on parasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe